Zp’er Jolanda van Doesburg: eerste betaling ontvangen met nieuwe betaaltermijn van 14 dagen

Zp’er Jolanda van Doesburg: eerste betaling ontvangen met nieuwe betaaltermijn van 14 dagen

Een belangrijke reden om voor Premium, één van de vormen van de Select Professionals services – te kiezen, is de vaste verkorte betaaltermijn van 25 dagen. Toch kregen we vaak de vraag of dit sneller kon. Daarom hebben wij vorige maand de betaaltermijn nog verder verkort, namelijk met 14 dagen. Zelfstandig professional Jolanda van Doesburg maakte dankbaar gebruik van dit aanbod.

Eerder bleek uit een poll, onder honderd zp’ers van HeadFirst, dat professionals die bij opdrachtgevers aan een interim opdracht werken pas tevreden zijn bij een betalingstermijn van 25 dagen of minder. Deze mening deelt Jolanda: “Sinds januari dit jaar werk ik als zp’er via HeadFirst aan een opdracht bij DJI. Omdat dit mijn eerste opdracht is, na een loopbaan in de zorg, heb ik nog geen reserves opgebouwd om op terug te kunnen vallen. Extra fijn om daardoor het geld sneller op mijn rekening gestort te krijgen, zodat het geen gat slaat in mijn maandinkomen.”

“Mijn facturen worden binnen de afgesproken betaaltermijn van 14 dagen betaald. Ontzettend fijn als je nog niet zo lang als zp’er aan de slag bent!”
Jolanda van Doesburg, implementatiemedewerker bij DJI

Versneld betalen
Toen Jolanda net startte als zp’er droeg zij haar facturen over aan een externe factormaatschappij. “Dit kost een hoop geld, daarom ben ik overgestapt op de Premium service. Ik vind het een prettig idee dat ik de dienst afneem bij de partij die ook mijn facturen betaalt. De uitbetaling ontvangen van 25 dagen vond ik al erg fijn, maar met 14 dagen is natuurlijk helemaal fantastisch!”

Nog meer voordelen

Vanuit de Premium services is Jolanda gedurende de looptijd van haar opdracht ook verzekerd voor de diensten die zij aan DJI verleend en maakt zij gebruik van de mobiliteitskaart, waarmee ze alles rondom vervoer – openbaar vervoer, tanken, elektrisch laden, parkeren, taxi, ov-fiets etc. – op één kaart combineert en daarmee ook administreert.

Al deze voordelen zijn opgenomen in de Select Professionals services voor zelfstandig professionals. Wil jij hier ook van kunnen profiteren? Kijk hier voor meer informatie of neem contact op met één van onze service advisors via 023 – 56 856 30. Zij vertellen je er graag meer over!

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.