Projectmedewerker Verandermanagement

OpenNieuw
Locatie: Den Haag
Startdatum: 15 April 2024
Einddatum: 14 April 2025
Referentie nr: YFSGT000625
Uren per week: 32

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn.

Als projectmedewerker verandermanagement:

  • focus je je op het uitwerken en uitvoering van de interventies die medewerkers ondersteunen bij het beheren van hun werkinhoudelijk informatie met behulp van de juiste bedrijfsapplicaties;
  • werk je nauw samen met de communicatieadviseur/veranderdeskundige binnen het programmateam Open op Orde om de aanpak aan te scherpen;
  • benut je jouw expertise om alle teamleden van de ACM te begeleiden en inspireren;
  • ondersteun je bij het organiseren en initiëren van organisatie brede communicatie uitingen en initiatieven.

Achtergrond opdracht
Binnen de Autoriteit Consument en Markt (ACM) werkt het programmateam Open op Orde aan een informatiehuishouding die transparant en op orde is. Goed omgaan met informatie is een essentieel onderdeel van het dagelijks werk van alle medewerkers. Ons doel is duidelijk: een helder beleid, een toereikende werkplek en een gedeelde werkwijze voor het omgaan met informatie.
In 2023 hebben we de bewustwording voor het belang van goede informatiehuishouding vergroot. In 2024 richten we ons op het ontwikkelen van de kennis en vaardigheden van onze collega's, zodat ze in hun dagelijks werk makkelijker kunnen zorgen voor goede informatiehuishouding. Daarbij ondersteunen we bij het aanscherpen van werkafspraken en het naleven hiervan. We realiseren dit met behulp van mensgerichte interventies uit onze verander- en communicatieaanpak.

Eisen

  • HBO/WO werk-denkniveau
  • Werkervaring in verandermanagement en adoptietrajecten binnen een ICT omgeving (4 jaar)
  • Werkervaring in projecten en/of programmas met een veranderkundige opgave (4 jaar)
  • Werkervaring binnen de (Rijks)overheid (2 jaar)

Wensen

  • Kennis van ADKAR
  • Ervaring met het ontwikkelen van mensgerichte (online) handleidingen, workshops en trainingen
  • Competenties

  • Digitaal vaardig
  • Zelfstandig
  • Communicatief (je bezit sterke communicatieve vaardigheden en bent in staat om creatieve en effectieve hulpmiddelen te ontwikkelen die onze collega's ondersteunen in hun dagelijkse werkzaamheden)
  • Resultaatgericht
  • Samenwerken
  • Je hebt het vermogen om je in te leven in de behoeften van medewerkers met betrekking tot informatiemanagement in hun dagelijkse taken
  • Je begrijpt de rol van onze organisatie in de samenleving en wat dit van onze medewerkers vraagt.
  • Aanvullende Informatie
    Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten.
    Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan.
    Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.


    Meld je direct aan voor de functie 'Projectmedewerker Verandermanagement'