Opdrachten

Ministerie van Justitie & Veiligheid (JenV) bestekschrijver Europese aanbesteding CRM

bestekschrijver Europese aanbesteding CRM

Info

Functie

bestekschrijver Europese aanbesteding CRM

Locatie

Utrecht

Uren per week

2 uren per week

Looptijd

25.10.2022 - 14.08.2023

Opdrachtnummer

121246

Sluitingsdatum

date-icon07.10.2022 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Dit gaat om een strippenkaart constructie van 750 uur!

Opdrachtbeschrijving
Gedurende de aanbesteding om tot een goede CRM te komen, zoeken wij een bestekschrijver die een goede kennis van CRM systemen heeft en een goede marktkennis heeft, zodat de verschillende opties die in de huidige markt zijn overwogen kunnen worden en getoetst kan worden of deze opties ook toepasbaar zijn op het door ons gewenste CRM systeem. Goede marktkennis is essentieel.
Tevens is uitgebreide en inhoudelijke kennis van IT landschappen een eis om tot goede uitvraag van de aanbesteding te komen. Hierin geldt dat vanuit Slachtofferhulp de inkooptechnische adviezen gegeven kunnen worden, maar dat de inhoudelijke kennis en het verbinden van diverse informatie(systemen) als input van de kandidaat worden verwacht.
De bestekschrijver dient aanbestedingsdocumenten inclusief bijlagen te completeren en te comprimeren en het juiste inhoudelijke bestek aan te leveren, waardoor het projectteam ondersteund wordt bij het uitschrijven van de benodigde documentatie. Hierbij is grondige IT-kennis, schrijfvaardigheid en borging op gebied van kwaliteit essentieel.
Tijdens het interview zal de kandidaat dan ook uitgebreid op deze rol bevraagd worden.
Gedurende het aanbestedingsproject zal de bestekschrijver ingezet worden conform planning. Deze is tijdig bekend, maar kan gedurende het proces aangepast worden. Om deadlines te behalen, is flexibilteit van de kandidaat hier essentieel. Er kunnen weken zijn met minimale inzet en weken waar piekbelasting nodig is. Deze inzet moet gegarandeerd geleverd kunnen worden.
Het aantal uren is een richting, waarbij gedurende het proces afstemming over aantal inzetbare uren tijdig zal worden gecommuniceerd. Van 26 oktober tot 19 december is de verwachting dat 24 tot 40 uur per week nodig kan zijn. Van januari tot augustus 2023 verwachten wij dat de kandidaat gemiddeld een dag per week ingezet zal worden.

Achtergrond opdracht
Wij streven ernaar per 1 augustus 2023 een nieuw contract te hebben zodat er voldoende ruimte voor implementatie is. Wij hebben een team van inhoudsdeskundigen paraat staan om aan het project mee te werken en zoeken nu een ervaren bestekschrijver die het bestek kan schrijven en inhoudelijk advies kan geven over de IT vraagstukken.
De bestekschrijver voor de Europese aanbesteding CRM-applicatie heeft de hierboven beschreven rol in de aanbestedingsfase van het aanbestedingsproces. Binnen Slachtofferhulp hanteren wij een eigen regiemodel. Tijdens de aanbesteding is de bestekschrijver in staat advies te leveren en daarop het bestek integraal en foutloos aan te passen. Daarbij dient hij/zij de visie op de toekomst van de CRM-applicatie zodanig te vormen met het team, dat deze past bij onze organisatie, zodat daarna verder koers kan worden bepaald: wat hebben wij als organisatie nodig om toekomstige vraagstukken het hoofd te kunnen bieden.

Organisatorische context en cultuur

Over Slachtofferhulp Nederland
Elk slachtoffer van een misdrijf, verkeersongeval of calamiteit verdient de beste hulp. Jaarlijks helpt Slachtofferhulp Nederland honderdduizenden slachtoffers om hun leven weer op te pakken na een ingrijpende gebeurtenis. Wij bieden gratis emotionele, praktische en juridische hulp. We begeleiden in
het strafproces en helpen bij het aanvragen van schadevergoeding. Slachtofferhulp Nederland heeft 25 locaties verspreid door het hele land. Het landelijk kantoor is gesitueerd in Utrecht. Er werken bij ons zo’n 480 betaalde medewerkers, 100 stagiaires en 870 onbetaalde medewerkers (vrijwilligers).
Slachtofferhulp Nederland is een onafhankelijke stichting en wordt voornamelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarnaast ontvangen wij financiële steun van gemeentes en particulieren. ICT-diensten worden met name ingehuurd door de afdelingen Innovatie en Informatievoorziening.

Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
-Op het gebied van ICT, CRM, Projectmanagement, HBO + profiel
-aantoonbare ervaring met Europese aanbestedingen
-aantoonbare ervaring met schrijven van bestek CRM aanbesteding
-HBO+ niveau
-Ervaring met Europese aanbestedingsleidraden-en strategieën schrijven
-aantoonbare ervaring met het uitschrijven van CRM aanbesteding/bestek wordt tijdens interview om bewijs gevraagd, op CV reeds te vermelden

Wensen
Competenties
De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van ICT. Daarnaast is er ervaring met CRM-dienstverlening - de aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring op het gebied van Europese aanbestedingsprocedures en bijzondere aanbestedingsprocedures (mededingingsprocedure)
de kandidaat heeft kennis en ervaring in het werken met een complex stakeholderlandschap.
de kandidaat werkt secuur, kan goed adviseren, is organisatie sensitief en kan doortastend optreden. de kandidaat wordt aangestuurd door de projectleider.

Aanvullende kennis
De aangeboden kandidaat is op de hoogte van de actuele stand van zaken in de huidige markt en alle ontwikkelingen die hierin gaande zijn.
De aangeboden kandidaat heeft werkervaring met opdrachten waarin op inhoud aanbestedingen geleid zijn die vergelijkbaar zijn met de opdracht in de opdrachtomschrijving
De kandidaat heeft kennis en ervaring in het werken met een complex stakeholderlandschap


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Ministerie van Justitie & Veiligheid (JenV)

Rolomschrijving en taakafspraken

Dit gaat om een strippenkaart constructie van 750 uur!

Opdrachtbeschrijving
Gedurende de aanbesteding om tot een goede CRM te komen, zoeken wij een bestekschrijver die een goede kennis van CRM systemen heeft en een goede marktkennis heeft, zodat de verschillende opties die in de huidige markt zijn overwogen kunnen worden en getoetst kan worden of deze opties ook toepasbaar zijn op het door ons gewenste CRM systeem. Goede marktkennis is essentieel.
Tevens is uitgebreide en inhoudelijke kennis van IT landschappen een eis om tot goede uitvraag van de aanbesteding te komen. Hierin geldt dat vanuit Slachtofferhulp de inkooptechnische adviezen gegeven kunnen worden, maar dat de inhoudelijke kennis en het verbinden van diverse informatie(systemen) als input van de kandidaat worden verwacht.
De bestekschrijver dient aanbestedingsdocumenten inclusief bijlagen te completeren en te comprimeren en het juiste inhoudelijke bestek aan te leveren, waardoor het projectteam ondersteund wordt bij het uitschrijven van de benodigde documentatie. Hierbij is grondige IT-kennis, schrijfvaardigheid en borging op gebied van kwaliteit essentieel.
Tijdens het interview zal de kandidaat dan ook uitgebreid op deze rol bevraagd worden.
Gedurende het aanbestedingsproject zal de bestekschrijver ingezet worden conform planning. Deze is tijdig bekend, maar kan gedurende het proces aangepast worden. Om deadlines te behalen, is flexibilteit van de kandidaat hier essentieel. Er kunnen weken zijn met minimale inzet en weken waar piekbelasting nodig is. Deze inzet moet gegarandeerd geleverd kunnen worden.
Het aantal uren is een richting, waarbij gedurende het proces afstemming over aantal inzetbare uren tijdig zal worden gecommuniceerd. Van 26 oktober tot 19 december is de verwachting dat 24 tot 40 uur per week nodig kan zijn. Van januari tot augustus 2023 verwachten wij dat de kandidaat gemiddeld een dag per week ingezet zal worden.

Achtergrond opdracht
Wij streven ernaar per 1 augustus 2023 een nieuw contract te hebben zodat er voldoende ruimte voor implementatie is. Wij hebben een team van inhoudsdeskundigen paraat staan om aan het project mee te werken en zoeken nu een ervaren bestekschrijver die het bestek kan schrijven en inhoudelijk advies kan geven over de IT vraagstukken.
De bestekschrijver voor de Europese aanbesteding CRM-applicatie heeft de hierboven beschreven rol in de aanbestedingsfase van het aanbestedingsproces. Binnen Slachtofferhulp hanteren wij een eigen regiemodel. Tijdens de aanbesteding is de bestekschrijver in staat advies te leveren en daarop het bestek integraal en foutloos aan te passen. Daarbij dient hij/zij de visie op de toekomst van de CRM-applicatie zodanig te vormen met het team, dat deze past bij onze organisatie, zodat daarna verder koers kan worden bepaald: wat hebben wij als organisatie nodig om toekomstige vraagstukken het hoofd te kunnen bieden.

Organisatorische context en cultuur

Over Slachtofferhulp Nederland
Elk slachtoffer van een misdrijf, verkeersongeval of calamiteit verdient de beste hulp. Jaarlijks helpt Slachtofferhulp Nederland honderdduizenden slachtoffers om hun leven weer op te pakken na een ingrijpende gebeurtenis. Wij bieden gratis emotionele, praktische en juridische hulp. We begeleiden in
het strafproces en helpen bij het aanvragen van schadevergoeding. Slachtofferhulp Nederland heeft 25 locaties verspreid door het hele land. Het landelijk kantoor is gesitueerd in Utrecht. Er werken bij ons zo’n 480 betaalde medewerkers, 100 stagiaires en 870 onbetaalde medewerkers (vrijwilligers).
Slachtofferhulp Nederland is een onafhankelijke stichting en wordt voornamelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarnaast ontvangen wij financiële steun van gemeentes en particulieren. ICT-diensten worden met name ingehuurd door de afdelingen Innovatie en Informatievoorziening.

Eisen
Opleiding, Certificaten, Kennisniveau
-Op het gebied van ICT, CRM, Projectmanagement, HBO + profiel
-aantoonbare ervaring met Europese aanbestedingen
-aantoonbare ervaring met schrijven van bestek CRM aanbesteding
-HBO+ niveau
-Ervaring met Europese aanbestedingsleidraden-en strategieën schrijven
-aantoonbare ervaring met het uitschrijven van CRM aanbesteding/bestek wordt tijdens interview om bewijs gevraagd, op CV reeds te vermelden

Wensen
Competenties
De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van ICT. Daarnaast is er ervaring met CRM-dienstverlening - de aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring op het gebied van Europese aanbestedingsprocedures en bijzondere aanbestedingsprocedures (mededingingsprocedure)
de kandidaat heeft kennis en ervaring in het werken met een complex stakeholderlandschap.
de kandidaat werkt secuur, kan goed adviseren, is organisatie sensitief en kan doortastend optreden. de kandidaat wordt aangestuurd door de projectleider.

Aanvullende kennis
De aangeboden kandidaat is op de hoogte van de actuele stand van zaken in de huidige markt en alle ontwikkelingen die hierin gaande zijn.
De aangeboden kandidaat heeft werkervaring met opdrachten waarin op inhoud aanbestedingen geleid zijn die vergelijkbaar zijn met de opdracht in de opdrachtomschrijving
De kandidaat heeft kennis en ervaring in het werken met een complex stakeholderlandschap


De recruiter

Celine Correia

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.