Aanvullende dienstverlening voor Zelfstandig Professionals

Aanvullende dienstverlening voor Zelfstandig Professionals

Waar krijgen Zelfstandig Professionals naast hun opdrachten eigenlijk allemaal mee te maken? En kun je (een deel van) die zaken bij HeadFirst uitbesteden? Zodat jij je op jouw opdracht kunt concentreren. We zetten enkele opties voor je op een rij.

Hoe regel jij je administratie en debiteurenbeheer?

Veel Zelfstandig Professionals houden zich liever niet bezig met hun administratie. Ongeacht of dat nu het regelen van contracten is of het bijhouden van hun facturen. HeadFirst neemt je dat graag uit handen. Standaard kun je al eenvoudig gebruik maken van de online contractafhandeling van HeadFirst en de status van je facturen volgen in HeadFirst Select. Desgewenst regelen we meer voor je. Zo kunnen we als onderdeel van onze Premium dienstverlening de wijze van belastingafdracht specifiek aanpassen aan jouw situatie. Of zorgen dat je facturen binnen een bepaald termijn worden betaald. Standaard ben je daarin afhankelijk van de Opdrachtgever, maar HeadFirst kan zorgen dat je altijd binnen 25 of 15 dagen wordt betaald. Geheel afhankelijk van je eigen voorkeur. Erg handig is bovendien het ZP Zaken lidmaatschap waarmee je onder andere jouw salarisadministratie kunt uitbesteden en recht hebt op eerstelijns juridisch advies.

Goede verzekeringen voor Zelfstandig Professionals

Als professional moet je goed verzekerd zijn. De standaard bedrijfsaansprakelijkheid uiteraard voor het geval dat je dat mooie kunstwerk in de gang bij de Opdrachtgever per ongeluk aanziet voor een kapstok. Maar minstens zo belangrijk is je beroepsaansprakelijkheid. Door die te verzekeren – vaak ook een eis van Opdrachtgevers – zorg je dat je bij een dispuut over jouw adviezen of andere professionele diensten bent verzekerd tegen vervelende claims. En wat dacht je van een cyber security dekking tegen de gevolgen van hacking, systeeminbraak, verloren data, gegevensdiefstal en cyber-aanvallen. Dat kun je uiteraard allemaal zelf regelen, maar bij onze Premium dienstverlening heb je er helemaal geen omkijken naar en wordt de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van ZP Zaken voor je vergoed.

Regel je zelf je acquisitie of toch liever wat hulp bij de bemiddeling?

We kennen ze, professionals die het lastig vinden om te verkopen. Zichzelf verkopen, wel te verstaan. In hun werk zijn ze absolute toppers. Maar zichzelf verkopen? Op zoek gaan naar de juiste match en veel tijd besteden aan het voorwerk? Ze vinden het maar niets. Uiteraard geldt dit niet voor iedereen. Daarom kun je exact kiezen hoever je daarin wilt worden ondersteund. Met de gratis Basic dienstverlening regel je alleszelf. Professionals die voor Premium hebben gekozen, hebben het eenvoudiger want ze kunnen via HeadFirst altijd online aanbieden op opdrachten. Terwijl we gebruikers van Excellent actief bemiddelen naar hun volgende opdracht, zodat continuïteit in werk geborgd is.

Persoonlijke ontwikkeling van Zelfstandig Professionals

Stilstand is achteruitgang en al helemaal voor Zelfstandig Professionals. Je moet er immers zelf voor zorgen dat je vakkennis en skills up-to-date blijven. Dat je de nieuwste ontwikkelingen bijbeent. HeadFirst kan daarbij helpen. Met Premium krijg je korting op opleidingen en gratis advies bij onze opleidingspartner Maestro Academy, heb je toegang tot onze online kennisbank en ben je welkom bij onze kennissessies. De Excellent dienstverlening biedt bovendien de mogelijkheid om met een persoonlijke jobcoach te sparren, zodat je samen kritisch naar je eigen ontwikkeling kunt kijken.

Meer weten over onze aanvullende dienstverlening voor Zelfstandig Professionals?

Of het nu om administratieve ondersteuning, de benodigde verzekeringen, je debiteurenbeheer, opdrachtacquisitie of persoonlijke ontwikkeling gaat, HeadFirst levert ondersteuning op maat. We bieden drie verschillende type dienstverleningen; Basic, Premium en Excellent. Op onze servicepagina vind je er alles over en kun je de dienstverleningen eenvoudig met elkaar vergelijken. Laat je dus lekker ontzorgen door HeadFirst.

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.