Wie is…Nick Burger

Wie is…Nick Burger

Ik ben geboren in Amsterdam, maar al bijna mijn hele leven woonachtig in Hoofddorp. Mijn huis is op nog geen tien minuten van ons kantoor vandaan. Hoe fijn is dat! Na werktijd ben ik vaak omringd door vrienden. Etentjes, feestjes of voetbalwedstrijden kijken: ik ben er altijd voor in. Om dat weer een beetje te compenseren, voeg ik mij regelmatig bij mijn collega’s in de bootcamp-les of loop ik een rondje hard.

Wat zijn jouw werkzaamheden binnen HeadFirst?

Ik ben al ruim zeven jaar werkzaam bij HeadFirst. Door de jaren heen heb ik verschillende functies bekleed;  van Support en Compliancy tot aan Service Advisor. De focus leggen op de behoeftes en belangen van Zelfstandig Professionals en Leveranciers is een aspect die altijd een rol heeft gespeeld. Toen het idee geboren werd een Replacement desk op te zetten, dachten collega’s dan ook snel aan mij om deze rol op mij te nemen. Ik heb nu de eer dit tot een succes te maken.

Wat is de Replacement desk?

Als aanvulling op de Premium dienstverlening wordt de Replacement desk gelanceerd. Om – nog meer dan voorheen – de focus te leggen op aandacht voor de Zelfstandig Professionals. Loopt jouw opdracht of die van jouw professional af? Dan ga ik op zoek naar een geschikte nieuwe opdracht. Met als doel de beste match te maken tussen jou en de Opdrachtgever. Door de behoeftes van Opdrachtgevers en de wensen van ZP’ers en Leveranciers pro-actief in kaart te brengen, zorgen wij – ondanks de schaarste op de arbeidsmarkt – dat de juiste professionals op de juiste opdrachten komen. Heb jij interesse in de Replacement desk? Neem dan contact met mij op via 06 – 25 64 58 66 of nick.burger@headfirst.nl.

Wat is het leukste aspect van jouw werk?

De samenwerking tussen Opdrachtgever, ZP’er en mijzelf vlekkeloos laten verlopen: daar haal ik heel veel energie uit. Juist de dynamiek tussen en het samenwerken met verschillende schakels, zowel intern als extern, vind ik prachtig.

Waar kunnen we jou ’s nachts voor wakker maken?

En mooie reis naar de andere kant van de wereld. Ondanks dat ik net terug ben van een trip door Azië, sta ik alweer te popelen voor een nieuwe vakantie. Verder word ik blij van live-muziek met een goed stel mensen om mij heen.

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.