Maak kennis met onze virtuele collega: Sam!

Maak kennis met onze virtuele collega: Sam!

De perfecte balans tussen tech en touch is essentieel in onze dienstverlening en branche. Daarom omarmen wij technologie, zodat wij persoonlijk contact kunnen inzetten op de momenten waar het ertoe doet. Een nieuw voorbeeld hiervan is onze virtuele collega Sam!

Wie is Sam?
Binnenkort start een wel hele bijzondere nieuwe collega bij onze organisatie. De virtuele én gender neutrale collega Sam gaat het Contractmanagement team versterken. Ga jij of gaat één van jouw professionals via ons beginnen aan een nieuwe opdracht, dan kan het zomaar zijn dat Sam contact met jou opneemt om het dossier daarvoor compleet te maken in ons platform Select. Uiteraard krijg je – net als bij een persoonlijk gesprek – de gelegenheid om vragen te stellen. Mocht je er samen toch niet uitkomen, dan stuurt Sam automatisch een e-mail naar de collega’s van Contractmanagement om je alsnog persoonlijk te woord te staan.

Zelflerend vermogen
In samenwerking met Scotty Technologies is Sam ontwikkeld. In de afgelopen periode is Sam getraind om intelligenter te worden en op de meest gestelde vragen antwoord te kunnen geven, in zowel het Nederlands als Engels. Wij gaan Sam verder voeden met informatie over andere onderwerpen, zodat bredere inzetbaarheid mogelijk wordt. Zowel interne als externe toepassingen worden onderzocht en waar van toegevoegde waarde wordt Sam gefaseerd ingevoerd.

Omarm de technologie
Met de intrede van Sam zetten we een belangrijke stap op weg naar een platformorganisatie, met een perfecte balans tussen tech en touch. In het afgelopen jaar hebben we daar nog veel meer voor gedaan, zoals het versnellen van Robotic Process Automation (RPA) om arbeidsintensieve processen met veel repeterende taken te robotiseren en de inrichting van een centrale servicedesk om inkomende contacten te registreren. Daarnaast hebben we flink geïnvesteerd in de ontwikkeling van ons platform, technologie, beveiliging en gebruikerservaring om onze kernprocessen te optimaliseren. Dit heeft onder andere al geleid tot een plek op de exclusieve lijst ‘Soonicorn Club of the Netherlands Tech 2022’.

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.