Wie is… Marije van den Engel

Wie is… Marije van den Engel

Wie ben jij?

Hi! Ik ben Marije, facility manager voor HeadFirst Group. Dit stukje tekst komt tot leven in ons tuintje gelegen midden in de binnenstad van Utrecht, waar ik samen met Mark en onze drie kinderen woon. Een gezellige en knusse stadswoning, waar we genieten van het drukke leven op de hoek van de straat maar zeker ook van ons heerlijk rustige stadstuintje met kippetjes. Het zijn drukke, maar absoluut ook geweldige jaren!

Ik ben vaak druk in de weer. Ik geniet van een borrel in de stad of koken voor vrienden, maar ik kan mezelf ook volledig verliezen in het herinrichten van ons huis of avonden bezig zijn met een fotoalbum. Ik word binnen mijn privé omgeving vaak gevraagd als wedding planner, fotograaf, styliste of iets dergelijks. Een eer, maar zeker ook iets wat mij op het lijf is geschreven. Ik vind het altijd weer een uitdaging om op een creatieve manier, zoveel mogelijk te realiseren!

Wat zijn jouw werkzaamheden binnen HeadFirst Group?

Ik ben sinds afgelopen maart Facility Manager voor de HeadFirst Group. Deze nieuwe functie vind ik ontzettend leuk en komt in de afgelopen weken meer en meer tot leven. Met steeds weer wisselende werkzaamheden ben ik altijd met interessante zaken bezig; de herinrichting van het wagenpark, vernieuwde werkwijze voor de recepties op verschillende locaties, tot aan de verhuizing van StaffingMS (onderdeel van HeadFirst Group) naar het nieuwe pand aan de Oostmaaslaan. Voor mij stuk voor stuk leuke en uitdagende onderwerpen, waar ik graag mee aan de slag ga. Geen dag is hetzelfde in mijn wereld en juist dat vind ik zo leuk!

Waarom is het leuk om voor deze organisatie te werken?

Werkzaam zijn voor een organisatie die in zeer korte tijd erg hard is gegroeid, is voor mij een super gave en leerzame uitdaging! Vanuit Myler (onderdeel HeadFirst Group) heb ik deze stap kunnen maken en ik ben er van overtuigd dat de groei van HeadFirst Group voor een hele hoop mensen leuke en uitdagende nieuwe kansen kan bieden. Een leerzame en boeiende periode binnen een bedrijf, waar ik graag onderdeel van uitmaak.

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.