Aanbesteding Stichting RINIS gegund aan HeadFirst

Stichting Routerings Instituut (inter)Nationale InformatieStromen (RINIS) heeft kennisbemiddelaar HeadFirst geselecteerd als haar opdrachtnemer voor het tijdelijk ter beschikking stellen van IT professionals. HeadFirst, onderdeel van HeadFirst Group, wordt daarmee verantwoordelijk voor de efficiënte inhuur van externen.

Snel, betrouwbaar en veilig

Stichting RINIS is de expert voor domein overstijgende digitale gegevensuitwisseling in het publieke domein. RINIS is onderdeel van de vitale overheidsinfrastructuur. Als gezamenlijke dienst van de 11 deelnemende organisaties biedt RINIS de mogelijkheid om snel, betrouwbaar en veilig gegevens uit te wisselen. Om het personeelsbestand te laten meebewegen met de werkzaamheden voor deze organisaties, wil RINIS externe IT-professionals inhuren. Hiervoor heeft RINIS HeadFirst als enige partner gecontracteerd. Vanaf 1 mei 2019 verzorgt HeadFirst voor RINIS de werving & selectie en het contractmanagement.

Gert-Jan Schellingerhout, CEO bij HeadFirst, is blij met de gunning van Stichting RINIS. “Stichting RINIS zocht een strategische inhuurpartner die hen zowel ontzorgt als doelmatigheid, transparantie en kostenbeheersing hoog in het vaandel heeft staan. Wij zijn trots dat wij op deze kwaliteitsonderdelen van de aanbesteding bijna een maximale score hebben behaald en kijken uit naar de samenwerking met de Stichting RINIS”.

HeadFirst is – samen met de bedrijven Myler, Staffing Management Services, Source, Proud Company en Designated Professionals – onderdeel van HeadFirst Group. HeadFirst Group is de marktleider op het gebied van inhuur van externe professionals; matchmaking, contracting, payrolling, global sourcing en Managed Service Providing. Op dit moment werken dagelijks ruim 9.000 professionals bij circa 200 opdrachtgevers in Nederland, België en Luxemburg, waarmee HeadFirst Group een jaaromzet realiseert van circa 900 miljoen euro.

Voor nadere informatie
info@headfirst.nl