HeadFirst opnieuw gekozen als inhuurpartner voor Vattenfall

HeadFirst is na deelname aan een aanbestedingstraject gekozen als de partner voor externe inhuur van professionals voor Vattenfall Nederland. In de komende twee jaar blijft HeadFirst verantwoordelijk voor de werving en selectie van tijdelijke professionals, evenals de bijbehorende administratieve afhandeling. De overeenkomst is officieel ingegaan op 1 februari, met een initiële looptijd van twee jaar en de mogelijkheid tot drie jaarlijkse verlengingen.

Vattenfall, als internationaal energiebedrijf met het ambitieuze doel om binnen één generatie fossielvrij leven mogelijk te maken, erkent het cruciale belang van IT in het realiseren van deze missie. Peter Stoelenga, Senior Vendor Manager Outsourcing bij Vattenfall Nederland: “Het is voor onze organisatie van essentieel belang om de juiste mensen in huis te hebben om voortdurende verbeteringen, innovaties én onze missie fossilfreedom te kunnen waarborgen. In HeadFirst hebben we een betrouwbare, ervaren en betrokken partner gevonden voor het leveren van interim professionals en gerelateerde dienstverlening.”

Toekomstbestendige partnership
Koen van Rijn, Managing Director Intermediairy Services bij HeadFirst, benadrukt de waarde van de langdurige samenwerking: “Wij bedienen Vattenfall al sinds 2001 en beschikken over uitgebreide ervaring in het werven van professionals die aansluiten bij hun specifieke behoeften. Desondanks blijven we vooruitkijken om onze dienstverlening continu te verbeteren en vernieuwen. We kijken ernaar uit om Vattenfall te ondersteunen in hun volgende fase van groei in de komende jaren.”