Nuon contracteert kennisbemiddelaar HeadFirst voor externe inhuur

Energiebedrijf Nuon (sinds 2019 Vattenfall) contracteert kennisbemiddelaar HeadFirst voor het reguleren van de externe inhuur in Nederland. HeadFirst, onderdeel van HeadFirst Source Group, neemt de searching van alle externe professionals voor haar rekening en verzorgt daarnaast het proces van contractering en facturatie. Uitzendbureaus en een aantal specifieke preferred suppliers vallen hier niet onder.

HeadFirst is als enige intermediair geselecteerd voor de inhuur van professionals in alle vakgebieden, zoals ICT, finance, HR, sales, inkoop en techniek. De gesloten raamovereenkomst met Nuon heeft een looptijd van twee jaar met de mogelijkheid deze tweemaal met twee jaar te verlengen. HeadFirst continueert hiermee de langdurige samenwerking met Nuon, die al teruggaat tot 2004.

Nuon heeft HeadFirst gekozen naar aanleiding van een offertetraject, waarbij de offerte van HeadFirst is beoordeeld als degene met de beste prijs-kwaliteitverhouding. ‘Wij zijn blij dat wij ons wederom hebben gekwalificeerd als beste intermediair en dat wij onze hoogwaardige kwalitatieve dienstverlening aan Nuon mogen blijven leveren de komende jaren’, aldus Gert-Jan Schellingerhout, CEO van HeadFirst Source Group NV.

Voor nadere informatie
HeadFirst Source Group N.V.
Gert-Jan Schellingerhout
Voorzitter directieteam (CEO)
info@headfirstsourcegroup.com
www.headfirstsourcegroup.com

Natasja Spooren, medewerker marketing & communicatie

Natasja Spooren (1990) is sinds 2018 werkzaam bij HeadFirst. In 2011 nam zij haar hbo-diploma in ontvangst, waarna zij bij diverse organisaties een marketing & communicatie functie bekleedde. Als medewerker marketing en communicatie houdt zij zich bezig met alle facetten van externe communicatie en PR.