Opdrachten
Info
Functie
Project Management Ondersteunder (PMO)Locatie
Huis ter HeideUren per week
36 uren per weekLooptijd
31.03.2024 - 30.03.2025Opdrachtnummer
151469Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving
Rol Projectmanagement ondersteuning (PMO)
Werkzaamheden:
Optioneel/situationeel:
Achtergrond opdracht
De PMO'er ondersteunt de business owner Basisregistratie KMar (SUMMIT) bij het uitvoeren van de werkzaamheden name gericht op het wijzigingenproces en de doorontwikkeling van de applicatie SUMMIT. De PMO'er neemt initiatief, denkt pro-actief mee, kijkt vooruit en anticipeert. De PMO'er legt verantwoording af aan de business owner, maar kan ook rapporteren aan de (sectie)hoofden binnen de afdeling LTC/OPS.
Vanuit PMO'er wordt de ondersteuning van de verschillende werkzaamheden gecoördineerd, wordt geborgd dat de projectondersteuning tbv de business owner aansluit op de behoefte van de organisatie en wordt een uniforme werkwijze gestimuleerd binnen de afdeling. Je hebt een grote mate van zelfstandigheid, doortastendheid en creativiteit. Je verdiept je in de materie, analyseert, doet implementatie- en verbetervoorstellen en stemt af met collega's, counterparts en stakeholders.
Verder ben je bekend met JIRA en SCRUM/Agile werken, want in eerste instantie zal jouw aandacht en inzet gericht zijn op het opzetten en beheren van de backlog van het wijzigingenproces van de Basisregistraties KMar. Reizen kan onderdeel uitmaken van je functie. De standplaats is Huis ter Heide, maar werkzaamheden (bijvoorbeeld overleggen) kunnen ook op andere locaties plaatsvinden.
Eisen
Wensen
Aanvullende Informatie
hybride werken: Van kandidaat wordt verwacht dat hij/zij tenminste 3 dagen per week beschikbaar is op locatie. Thuiswerken in overleg met sectiehoofd/Sr. PMO.
Geschatte aantal uren initiële inhuurtermijn: 1680uur
Vraag en antwoord:
Als eis stelt u "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en programmamanagementondersteuning.". Zou u van de eis "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en/of programmamanagementondersteuning." kunnen maken? Om zo het aantal geschikte kandidaten te vergroten.
De behoeftesteller gaat akkoord. De eis wordt gewijzigd in "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en/of programmamanagementondersteuning". Documenten worden aangepast
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Ministerie van Defensie
Opdrachtomschrijving
Rol Projectmanagement ondersteuning (PMO)
Werkzaamheden:
Optioneel/situationeel:
Achtergrond opdracht
De PMO'er ondersteunt de business owner Basisregistratie KMar (SUMMIT) bij het uitvoeren van de werkzaamheden name gericht op het wijzigingenproces en de doorontwikkeling van de applicatie SUMMIT. De PMO'er neemt initiatief, denkt pro-actief mee, kijkt vooruit en anticipeert. De PMO'er legt verantwoording af aan de business owner, maar kan ook rapporteren aan de (sectie)hoofden binnen de afdeling LTC/OPS.
Vanuit PMO'er wordt de ondersteuning van de verschillende werkzaamheden gecoördineerd, wordt geborgd dat de projectondersteuning tbv de business owner aansluit op de behoefte van de organisatie en wordt een uniforme werkwijze gestimuleerd binnen de afdeling. Je hebt een grote mate van zelfstandigheid, doortastendheid en creativiteit. Je verdiept je in de materie, analyseert, doet implementatie- en verbetervoorstellen en stemt af met collega's, counterparts en stakeholders.
Verder ben je bekend met JIRA en SCRUM/Agile werken, want in eerste instantie zal jouw aandacht en inzet gericht zijn op het opzetten en beheren van de backlog van het wijzigingenproces van de Basisregistraties KMar. Reizen kan onderdeel uitmaken van je functie. De standplaats is Huis ter Heide, maar werkzaamheden (bijvoorbeeld overleggen) kunnen ook op andere locaties plaatsvinden.
Eisen
Wensen
Aanvullende Informatie
hybride werken: Van kandidaat wordt verwacht dat hij/zij tenminste 3 dagen per week beschikbaar is op locatie. Thuiswerken in overleg met sectiehoofd/Sr. PMO.
Geschatte aantal uren initiële inhuurtermijn: 1680uur
Vraag en antwoord:
Als eis stelt u "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en programmamanagementondersteuning.". Zou u van de eis "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en/of programmamanagementondersteuning." kunnen maken? Om zo het aantal geschikte kandidaten te vergroten.
De behoeftesteller gaat akkoord. De eis wordt gewijzigd in "Kandidaat heeft minimaal twee jaar aantoonbare en relevante ervaring in project- en/of programmamanagementondersteuning". Documenten worden aangepast
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.