Opdrachten

Autoriteit Financiele Markten (AFM) Interim HR marketingcommunicatie specialist

Interim HR marketingcommunicatie specialist

Info

Functie

Interim HR marketingcommunicatie specialist

Locatie

Amsterdam

Uren per week

27 uren per week

Looptijd

25.06.2023 - 29.11.2023

Opdrachtnummer

139018

Sluitingsdatum

date-icon23.06.2023 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als tijdelijke marketingcommunicatie specialist voor HR bij de AFM is het jouw taak om retentie te bevorderen en recruitment te ondersteunen via doeltreffende communicatie-uitingen. Je bent verantwoordelijk voor verschillende projecten die gericht zijn op het verbeteren van de in- en externe HR-communicatie. De meeste informatie is al beschikbaar, maar dient op aantrekkelijke wijze te worden samengebracht met de juiste framing voor de verschillende doelgroepen. Door marketingcommunicatie-initiatieven en -strategieën effectief te implementeren, draag je bij aan het vergroten van de betrokkenheid van medewerkers, het aantrekken van talent en het bevorderen van een positieve werkcultuur.

Voorbeelden van projecten binnen deze opdracht zijn:
1. Samenbrengen en visueel helder presenteren van de opties binnen waardering van prestaties en ontwikkeling, zodat managers en medewerkers in 1 overzicht kunnen zien wat deze opties zijn. 2. Toegankelijk en visueel helder presenteren van de 'total reward' propositie in één en het ontwikkelen en uitvoeren van een communicatieplan.
3. Externe wervingsmarketing via verschillende kanalen op thema's waar we trots op zijn, zoals diversiteit, inclusiviteit, het kunnen ontwikkelen naar het vak als toezichthouder en duurzaamheid. 4. Het opzetten van een regelmatige interne nieuwsbrief waarin belangrijke informatie wordt gedeeld, zoals cijfers over vervulde vacatures, HR-updates en andere relevante mededelingen. 5. Het toegankelijker maken van de arbeidsvoorwaardengids, HR-beleid en andere regels en documenten.
6. Het ontwikkelen van een interne HR-website om aan verschillende doelgroepen en stakeholders te communiceren wat HR binnen de AFM doet en welke waarde het toevoegt.

Het ideale kandidaat profiel omvat:

-    Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau in communicatie, HR, marketing of een vergelijkbare discipline.
-    Minimaal 5 jaar ervaring in communicatie en marketing, met sterke affiniteit voor HR-onderwerpen, zoals total reward, bij voorkeur binnen een complexe kennisintensieve organisatie.
-    Uitgebreide kennis van HR-communicatie, best practices en trends
-    Sterke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden, met het vermogen om complexe informatie op een duidelijke en toegankelijke manier te presenteren.
-    Ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- en combinatiestrategieën via verschillende kanalen, zoals websites, sociale media en nieuwsbrieven.
-    Uitstekende projectmanagementvaardigheden, met het vermogen om meerdere projecten tegelijkertijd te beheren en deadlines te halen.
-    Creativiteit en oog voor detail bij het ontwikkelen van visuele content en materialen.
-    Zelfstarter met het vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te nemen.
-    Uitstekende samenwerkings- en stakeholdermanagementvaardigheden. - Proactieve en resultaatgerichte mindset.


KO- Criteria;

Afgeronde hbo opleiding communicatie, HR, marketing of een vergelijkbare discipline
3 jaar ervaring met marketing- en communicatieprojecten, gebruikmakend van verschillende kanalen, zoals websites, sociale media en nieuwsbrieven
Ervaring met communicatie rond HR gerelateerde onderwerpen
  

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Autoriteit Financiele Markten (AFM)

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Als tijdelijke marketingcommunicatie specialist voor HR bij de AFM is het jouw taak om retentie te bevorderen en recruitment te ondersteunen via doeltreffende communicatie-uitingen. Je bent verantwoordelijk voor verschillende projecten die gericht zijn op het verbeteren van de in- en externe HR-communicatie. De meeste informatie is al beschikbaar, maar dient op aantrekkelijke wijze te worden samengebracht met de juiste framing voor de verschillende doelgroepen. Door marketingcommunicatie-initiatieven en -strategieën effectief te implementeren, draag je bij aan het vergroten van de betrokkenheid van medewerkers, het aantrekken van talent en het bevorderen van een positieve werkcultuur.

Voorbeelden van projecten binnen deze opdracht zijn:
1. Samenbrengen en visueel helder presenteren van de opties binnen waardering van prestaties en ontwikkeling, zodat managers en medewerkers in 1 overzicht kunnen zien wat deze opties zijn. 2. Toegankelijk en visueel helder presenteren van de 'total reward' propositie in één en het ontwikkelen en uitvoeren van een communicatieplan.
3. Externe wervingsmarketing via verschillende kanalen op thema's waar we trots op zijn, zoals diversiteit, inclusiviteit, het kunnen ontwikkelen naar het vak als toezichthouder en duurzaamheid. 4. Het opzetten van een regelmatige interne nieuwsbrief waarin belangrijke informatie wordt gedeeld, zoals cijfers over vervulde vacatures, HR-updates en andere relevante mededelingen. 5. Het toegankelijker maken van de arbeidsvoorwaardengids, HR-beleid en andere regels en documenten.
6. Het ontwikkelen van een interne HR-website om aan verschillende doelgroepen en stakeholders te communiceren wat HR binnen de AFM doet en welke waarde het toevoegt.

Het ideale kandidaat profiel omvat:

-    Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau in communicatie, HR, marketing of een vergelijkbare discipline.
-    Minimaal 5 jaar ervaring in communicatie en marketing, met sterke affiniteit voor HR-onderwerpen, zoals total reward, bij voorkeur binnen een complexe kennisintensieve organisatie.
-    Uitgebreide kennis van HR-communicatie, best practices en trends
-    Sterke schriftelijke en mondelinge communicatievaardigheden, met het vermogen om complexe informatie op een duidelijke en toegankelijke manier te presenteren.
-    Ervaring met het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- en combinatiestrategieën via verschillende kanalen, zoals websites, sociale media en nieuwsbrieven.
-    Uitstekende projectmanagementvaardigheden, met het vermogen om meerdere projecten tegelijkertijd te beheren en deadlines te halen.
-    Creativiteit en oog voor detail bij het ontwikkelen van visuele content en materialen.
-    Zelfstarter met het vermogen om zelfstandig te werken en initiatief te nemen.
-    Uitstekende samenwerkings- en stakeholdermanagementvaardigheden. - Proactieve en resultaatgerichte mindset.


KO- Criteria;

Afgeronde hbo opleiding communicatie, HR, marketing of een vergelijkbare discipline
3 jaar ervaring met marketing- en communicatieprojecten, gebruikmakend van verschillende kanalen, zoals websites, sociale media en nieuwsbrieven
Ervaring met communicatie rond HR gerelateerde onderwerpen
  

De recruiter

Mandy Hoogland

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.