Opdrachten
Info
Functie
ServicedeskmedewerkerLocatie
HaarlemUren per week
38 uren per weekLooptijd
30.09.2024 - 29.09.2025Opdrachtnummer
213352Sluitingsdatum
Servicedesk medewerker (detavast)
Start: zsm
Standplaats: kantoor Haarlem
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Als Servicedeskmedewerker bij Alliander speel je een cruciale rol in het ondersteunen van je collega's en het waarborgen van een soepel functionerende digitale werkplek. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij altijd kunnen vertrouwen op een goed functionerende IT-omgeving. Met jouw hulp hebben zij een perfect werkende digitale werkplek. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren.
Servicenow is het gebruikte platform voor service management en Genesys wordt ingezet als (omnichannel) callcenter platform.
Wat ga je doen?
Wat maakt deze functie uniek?
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team!
En vul je dit daarnaast aan met:
Alliander
Servicedesk medewerker (detavast)
Start: zsm
Standplaats: kantoor Haarlem
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.
Als Servicedeskmedewerker bij Alliander speel je een cruciale rol in het ondersteunen van je collega's en het waarborgen van een soepel functionerende digitale werkplek. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij altijd kunnen vertrouwen op een goed functionerende IT-omgeving. Met jouw hulp hebben zij een perfect werkende digitale werkplek. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren.
Servicenow is het gebruikte platform voor service management en Genesys wordt ingezet als (omnichannel) callcenter platform.
Wat ga je doen?
Wat maakt deze functie uniek?
Jij maakt het net energieker
Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team!
En vul je dit daarnaast aan met:
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.