Opdrachten

Alliander Servicedeskmedewerker

Servicedeskmedewerker

Info

Functie

Servicedeskmedewerker

Locatie

Haarlem

Uren per week

38 uren per week

Looptijd

30.09.2024 - 29.09.2025

Opdrachtnummer

213352

Sluitingsdatum

date-icon19.09.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Servicedesk medewerker (detavast)
Start: zsm
Standplaats: kantoor Haarlem
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.

Als Servicedeskmedewerker bij Alliander speel je een cruciale rol in het ondersteunen van je collega's en het waarborgen van een soepel functionerende digitale werkplek. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij altijd kunnen vertrouwen op een goed functionerende IT-omgeving. Met jouw hulp hebben zij een perfect werkende digitale werkplek. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren. 
Servicenow is het gebruikte platform voor service management en Genesys wordt ingezet als (omnichannel) callcenter platform.


Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bieden: Jij beoordeelt per situatie welke aanpak nodig is en helpt gebruikers zowel in het Nederlands als in het Engels, afhankelijk van hun taalvaardigheid.
  • Vragen beantwoorden: Je beantwoordt technische en functionele vragen op een professionele en klantvriendelijke manier. Je treedt altijd klantvriendelijk en representatief op, zelfs in urgente situaties.
  • Systeembeheer: Je voert zelfstandig beheertaken uit, gebruikmakend van je uitgebreide vakkennis en instructies, waarbij je goed afstemt met andere werkprocessen.
  • Monitoring en storingsoplossing: Je monitort verschillende systemen proactief en lost eventuele storingen snel op.
  • Verbeteringen doorvoeren: Je zoekt continu naar mogelijkheden om de serviceverlening te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Je neemt zelfstandig initiatief om de klantervaring te optimaliseren.


Wat maakt deze functie uniek?

  • Springplank voor IT-talent: Dit is dé plek waar jouw IT-carrière een vliegende start maakt. Met een helder loopbaanpad helpen we je om je talent verder te ontwikkelen.
  • Flexibel werken: Deze functie is voor minimaal 32 uur per week met Haarlem als standplaats. Online samenwerken is zeker mogelijk, wat reistijd en filerijden vermindert.
  • Essentiële schakel: Bij Alliander ben je een onmisbare schakel in het succes van onze organisatie. Je verrast digital workers positief met jouw expertise en houdt hen actief op de hoogte van de voortgang.

Jij maakt het net energieker

Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! 

En vul je dit daarnaast aan met:

  • Minimaal mbo-3/mbo-4 werk- en denkniveau in de richting ICT;
  • Sterk probleemoplossend vermogen;
  • Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht;
  • Hebt ervaring met het verlenen van technische 2e-lijns-support;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Enthousiast, je verrast graag gebruikers met jouw expertise;
  • Je hebt een initiatiefrijke mindset en de drive om jezelf en de dienstverlening continu te verbeteren;
  • Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur ervaring met Genesys en ServiceNOW is een pre;
  • Kennis van en ervaring met Agile werkvormen is een pre.

Voor jou net beter geregeld
Als je in dienst komt bij Alliander krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
  • Een salaris van €3.121,- tot € 4.161,- bruto per maand (schaal 5) (afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Jaarlijks een individueel keuze budget (IKB) van 18% (fulltime) of 12,8% (parttime) van je bruto jaarsalaris. Dit is inclusief 8% vakantietoeslag. Je kunt dit bedrag uit laten betalen, maar je kunt er bijvoorbeeld ook extra vrije dagen voor kopen. Jij kiest wat bij jou past; 24,5 vakantiedagen per jaar, aan te vullen met extra dagen die je vanuit je IKB koopt;
  • Een eindejaarsuitkering in december van 6% van je jaarsalaris;
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Werk je vanuit huis, dan ontvang je hiervoor een thuiswerktegemoetkoming;
  • Een NS-Business Card, zodat je duurzaam kan reizen. Kom je met eigen vervoer? Dan krijg je een kilometervergoeding.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Alliander

Rolomschrijving en taakafspraken

Servicedesk medewerker (detavast)
Start: zsm
Standplaats: kantoor Haarlem
Duur: 1760 uur of 52 weken daarna overname door Alliander
ZZP mogelijk: nee
Screening: Kandidaat moet gescreend worden voordat deze mag starten. Deze screening duurt minimaal 3 weken.

Als Servicedeskmedewerker bij Alliander speel je een cruciale rol in het ondersteunen van je collega's en het waarborgen van een soepel functionerende digitale werkplek. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor gebruikers en zorgt ervoor dat zij altijd kunnen vertrouwen op een goed functionerende IT-omgeving. Met jouw hulp hebben zij een perfect werkende digitale werkplek. Je werkt met de nieuwste tools en technologieën, waardoor je efficiënt en effectief kunt opereren. 
Servicenow is het gebruikte platform voor service management en Genesys wordt ingezet als (omnichannel) callcenter platform.


Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bieden: Jij beoordeelt per situatie welke aanpak nodig is en helpt gebruikers zowel in het Nederlands als in het Engels, afhankelijk van hun taalvaardigheid.
  • Vragen beantwoorden: Je beantwoordt technische en functionele vragen op een professionele en klantvriendelijke manier. Je treedt altijd klantvriendelijk en representatief op, zelfs in urgente situaties.
  • Systeembeheer: Je voert zelfstandig beheertaken uit, gebruikmakend van je uitgebreide vakkennis en instructies, waarbij je goed afstemt met andere werkprocessen.
  • Monitoring en storingsoplossing: Je monitort verschillende systemen proactief en lost eventuele storingen snel op.
  • Verbeteringen doorvoeren: Je zoekt continu naar mogelijkheden om de serviceverlening te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen. Je neemt zelfstandig initiatief om de klantervaring te optimaliseren.


Wat maakt deze functie uniek?

  • Springplank voor IT-talent: Dit is dé plek waar jouw IT-carrière een vliegende start maakt. Met een helder loopbaanpad helpen we je om je talent verder te ontwikkelen.
  • Flexibel werken: Deze functie is voor minimaal 32 uur per week met Haarlem als standplaats. Online samenwerken is zeker mogelijk, wat reistijd en filerijden vermindert.
  • Essentiële schakel: Bij Alliander ben je een onmisbare schakel in het succes van onze organisatie. Je verrast digital workers positief met jouw expertise en houdt hen actief op de hoogte van de voortgang.

Jij maakt het net energieker

Bij Alliander werk je aan een organisatie die klaar is voor de toekomst, waarbij we gebruik maken van jouw eigen kracht en talent. Ben jij klantgericht en denk je in oplossingen? Dan pas jij perfect bij ons team! 

En vul je dit daarnaast aan met:

  • Minimaal mbo-3/mbo-4 werk- en denkniveau in de richting ICT;
  • Sterk probleemoplossend vermogen;
  • Je bent sociaal vaardig, communicatief sterk, representatief en klantgericht;
  • Hebt ervaring met het verlenen van technische 2e-lijns-support;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Enthousiast, je verrast graag gebruikers met jouw expertise;
  • Je hebt een initiatiefrijke mindset en de drive om jezelf en de dienstverlening continu te verbeteren;
  • Kennis en ervaring van IT-processen, en bij voorkeur ervaring met Genesys en ServiceNOW is een pre;
  • Kennis van en ervaring met Agile werkvormen is een pre.

Voor jou net beter geregeld
Als je in dienst komt bij Alliander krijg jij op basis van een 40-urige werkweek:
  • Een salaris van €3.121,- tot € 4.161,- bruto per maand (schaal 5) (afhankelijk van opleiding en ervaring);
  • Jaarlijks een individueel keuze budget (IKB) van 18% (fulltime) of 12,8% (parttime) van je bruto jaarsalaris. Dit is inclusief 8% vakantietoeslag. Je kunt dit bedrag uit laten betalen, maar je kunt er bijvoorbeeld ook extra vrije dagen voor kopen. Jij kiest wat bij jou past; 24,5 vakantiedagen per jaar, aan te vullen met extra dagen die je vanuit je IKB koopt;
  • Een eindejaarsuitkering in december van 6% van je jaarsalaris;
  • De mogelijkheid om thuis te werken. Werk je vanuit huis, dan ontvang je hiervoor een thuiswerktegemoetkoming;
  • Een NS-Business Card, zodat je duurzaam kan reizen. Kom je met eigen vervoer? Dan krijg je een kilometervergoeding.


De recruiter

Melanie Vries

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.