Opdrachten

CIZ Business Proces Analist

Business Proces Analist

Info

Functie

Business Proces Analist

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

07.04.2024 - 07.07.2024

Opdrachtnummer

156821

Sluitingsdatum

date-icon03.04.2024 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij een proactieve, nauwkeurige en enthousiaste Business (proces) analist die klaar is voor een nieuwe opdracht? Grijp nu je kans en kom ons team versterken!

Over het CIZ
Het Centrum indicatiestelling zorg (CIZ) beoordeelt sinds 2015 of mensen recht hebben op zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz). Dit gebeurt onafhankelijk en objectief, naar richtlijnen van het ministerie van VWS. Het CIZ bestaat sinds 2005, eerst als Stichting en met de invoering van de Wlz als moderne ZBO. De organisatie telt circa 1200 medewerkers en heeft vestigingen in Amsterdam, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht (hoofdkantoor) en Zwolle. Iedereen in de organisatie werkt volgens het inrichtingsprincipe Operationeel Zelfstandige Teams (OZT’s), waarin medewerkers de ruimte krijgen om – in samenspraak met hun teamleden - hun werk zelf zó in te richten dat de beoogde resultaten worden bereikt. Het CIZ vindt het daarnaast belangrijk dat (nieuwe) medewerkers werken vanuit ‘bezieling’ van binnenuit: in de vorm van eigen keuzes en autonome drijfveren. Met daarbij één uitgangspunt: de klant staat centraal.
Het team Procesmanagement & Kwaliteit;
Het team Procesmanagement & Kwaliteit is medio 2021 opgericht binnen CIZ en bestaat uit adviseurs Procesverbetering en adviseurs Procesbeheersing. Op dit moment bestaat ons subteam Procesbeheersing uit 8 gedreven, energieke collega’s met uiteenlopende achtergronden in de zorgsector. Binnen Procesbeheersing houden we ons bezig met het beschrijven en beheren van de operationele processen, de inrichting van procesmanagement binnen de organisatie en de doorontwikkeling van het interne kwaliteitssysteem. We zijn nu op zoek naar business process analist die ons gaat helpen met het beschrijven en beheren van operationele processen met het oog op de livegang van een nieuw zaaksysteem en de groei naar een meer procesgerichte organisatie in 2024.

Wat ga je doen?
De organisatie is volop in beweging en geeft vorm aan haar automatiserings- en digitaliseringsstrategie om zo passende zorg, nu en in de toekomst, te kunnen borgen. Vanuit het team PMK zijn wij nauw bij deze verandertrajecten betrokken. Met het oog op de livegang van een nieuw zaaksysteem, de groei naar een meer procesgerichte organisatie en het opzetten van een beheer loket in 2024 zijn wij op zoek naar een business process analist die ons hierbij gaat helpen. Jij gaat aan de slag met het updaten, opstellen en valideren van de procesplaten en procesdocumentatie van het primaire proces van het CIZ. Deze liggen ten grondslag aan een groot aantal veranderingen die dit jaar op de planning staan en de procesbeheer en verbeter verantwoordelijkheden die wij daarvoor hebben vanuit het team PMK. Deze procesdocumentatie zal bijdragen aan het opleidingsmateriaal voor het nieuwe IT Zaaksysteem en onze procesbeheerverantwoordelijkheden binnen het hele CIZ. Jij beweegt je in de wereld tussen het nieuwe IT Zaaksysteem en de bijbehorende business procesdocumentatie en hebt dus affiniteit met beiden.

Je werkt samen met diverse mensen en afdelingen binnen de organisatie. Denk daarbij aan Business Analisten, Epic Owners, Adviseurs procesbeheersing en collega’s van L&O. Het werk vraagt daarom goede communicatieve vaardigheden, een proactieve houding en flexibiliteit. De Business (Process) Analist rapporteert hiërarchisch aan de Manager PMK van de afdeling A&A.

Wie ben jij?
Wij zoeken een Business Process Analist die:
•    Ervaring heeft met het opstellen, valideren en updaten van procesdocumentatie
•    Vertrouwd is met het opstellen van procesmodellen (BPMN)
•    De vertaling kan maken van IT systeem naar bijbehorende werk- en bedrijfsprocessen
•    Nieuwsgierig is, nauwkeurig te werk gaat en oog voor detail heeft
•    Sterke communicatieve en analytische vaardigheden
•    Proactief met de verschillende stakeholders in gesprek gaat om de documentatie kloppend en compleet te krijgen
•    Integer en betrouwbaar is, en je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
•    Verantwoordelijkheidsgevoel heeft en een teamplayer is.

Daarnaast gaan we ervan uit dat je beschikt over:
•    hbo+/wo werk- en denkniveau
•    Organisatiesensitiviteit
•    Je bent een echte procesdenker en beschikt over een groot zelf-startend vermogen
•    Ervaring met projectmatig werken en ervaring hebt met het opereren binnen een resultaatgerichte projectsetting.
•    Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met het modelleren en beschrijven van processen, evenals het gebruik van modelleer- en beheerapplicaties hiervoor.
•    Een positieve instelling, waardoor jij een verbindende factor bent binnen de organisatie.
•    Daarnaast sta jij open voor feedback en ben jij met jouw kritische blik in staat tot het geen opbouwende feedback;

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

CIZ

Rolomschrijving en taakafspraken

Ben jij een proactieve, nauwkeurige en enthousiaste Business (proces) analist die klaar is voor een nieuwe opdracht? Grijp nu je kans en kom ons team versterken!

Over het CIZ
Het Centrum indicatiestelling zorg (CIZ) beoordeelt sinds 2015 of mensen recht hebben op zorg vanuit de Wet langdurige zorg (Wlz). Dit gebeurt onafhankelijk en objectief, naar richtlijnen van het ministerie van VWS. Het CIZ bestaat sinds 2005, eerst als Stichting en met de invoering van de Wlz als moderne ZBO. De organisatie telt circa 1200 medewerkers en heeft vestigingen in Amsterdam, Nijmegen, Rotterdam, Utrecht (hoofdkantoor) en Zwolle. Iedereen in de organisatie werkt volgens het inrichtingsprincipe Operationeel Zelfstandige Teams (OZT’s), waarin medewerkers de ruimte krijgen om – in samenspraak met hun teamleden - hun werk zelf zó in te richten dat de beoogde resultaten worden bereikt. Het CIZ vindt het daarnaast belangrijk dat (nieuwe) medewerkers werken vanuit ‘bezieling’ van binnenuit: in de vorm van eigen keuzes en autonome drijfveren. Met daarbij één uitgangspunt: de klant staat centraal.
Het team Procesmanagement & Kwaliteit;
Het team Procesmanagement & Kwaliteit is medio 2021 opgericht binnen CIZ en bestaat uit adviseurs Procesverbetering en adviseurs Procesbeheersing. Op dit moment bestaat ons subteam Procesbeheersing uit 8 gedreven, energieke collega’s met uiteenlopende achtergronden in de zorgsector. Binnen Procesbeheersing houden we ons bezig met het beschrijven en beheren van de operationele processen, de inrichting van procesmanagement binnen de organisatie en de doorontwikkeling van het interne kwaliteitssysteem. We zijn nu op zoek naar business process analist die ons gaat helpen met het beschrijven en beheren van operationele processen met het oog op de livegang van een nieuw zaaksysteem en de groei naar een meer procesgerichte organisatie in 2024.

Wat ga je doen?
De organisatie is volop in beweging en geeft vorm aan haar automatiserings- en digitaliseringsstrategie om zo passende zorg, nu en in de toekomst, te kunnen borgen. Vanuit het team PMK zijn wij nauw bij deze verandertrajecten betrokken. Met het oog op de livegang van een nieuw zaaksysteem, de groei naar een meer procesgerichte organisatie en het opzetten van een beheer loket in 2024 zijn wij op zoek naar een business process analist die ons hierbij gaat helpen. Jij gaat aan de slag met het updaten, opstellen en valideren van de procesplaten en procesdocumentatie van het primaire proces van het CIZ. Deze liggen ten grondslag aan een groot aantal veranderingen die dit jaar op de planning staan en de procesbeheer en verbeter verantwoordelijkheden die wij daarvoor hebben vanuit het team PMK. Deze procesdocumentatie zal bijdragen aan het opleidingsmateriaal voor het nieuwe IT Zaaksysteem en onze procesbeheerverantwoordelijkheden binnen het hele CIZ. Jij beweegt je in de wereld tussen het nieuwe IT Zaaksysteem en de bijbehorende business procesdocumentatie en hebt dus affiniteit met beiden.

Je werkt samen met diverse mensen en afdelingen binnen de organisatie. Denk daarbij aan Business Analisten, Epic Owners, Adviseurs procesbeheersing en collega’s van L&O. Het werk vraagt daarom goede communicatieve vaardigheden, een proactieve houding en flexibiliteit. De Business (Process) Analist rapporteert hiërarchisch aan de Manager PMK van de afdeling A&A.

Wie ben jij?
Wij zoeken een Business Process Analist die:
•    Ervaring heeft met het opstellen, valideren en updaten van procesdocumentatie
•    Vertrouwd is met het opstellen van procesmodellen (BPMN)
•    De vertaling kan maken van IT systeem naar bijbehorende werk- en bedrijfsprocessen
•    Nieuwsgierig is, nauwkeurig te werk gaat en oog voor detail heeft
•    Sterke communicatieve en analytische vaardigheden
•    Proactief met de verschillende stakeholders in gesprek gaat om de documentatie kloppend en compleet te krijgen
•    Integer en betrouwbaar is, en je zegt wat je doet en je doet wat je zegt.
•    Verantwoordelijkheidsgevoel heeft en een teamplayer is.

Daarnaast gaan we ervan uit dat je beschikt over:
•    hbo+/wo werk- en denkniveau
•    Organisatiesensitiviteit
•    Je bent een echte procesdenker en beschikt over een groot zelf-startend vermogen
•    Ervaring met projectmatig werken en ervaring hebt met het opereren binnen een resultaatgerichte projectsetting.
•    Je hebt aantoonbare kennis van en ervaring met het modelleren en beschrijven van processen, evenals het gebruik van modelleer- en beheerapplicaties hiervoor.
•    Een positieve instelling, waardoor jij een verbindende factor bent binnen de organisatie.
•    Daarnaast sta jij open voor feedback en ben jij met jouw kritische blik in staat tot het geen opbouwende feedback;

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Daphne Dorrestein

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.