Opdrachten
Info
Functie
Adviseur Klantmanagement (CX professional)Locatie
Den HaagUren per week
36 uren per weekLooptijd
30.11.2022 - 30.05.2023Opdrachtnummer
121374Sluitingsdatum
In verband met een zwangerschapsverlof is het CAK opzoek naar een Adviseur Klantmanagement, Customer Experience professional.
Wat ga jij doen?
Inzet professional op het gebied van Customer Experience binnen de regeling Zorgverzekeringswet.
Taken zijn onder meer:
- Opstellen persona's
- Opstellen klantreizen (inclusief life events)
- Advisering op gebied van klantvraagstukken
- Vertalen klantrequirements tbv ICT oplossingen (zoals MijnOmgeving, Chatfunctie, Beeldbrieven)
- Begeleiden klantenpanels
- Uitvoeren kwalitatieve interviews
- Vergroten awareness klantgericht werken binnen de regeling
- Opzetten en begeleiden van inspiratiesessies rondom klant
- Lead op verbeteracties en -projecten n.a.v. klantvraagstukken
- Doorvertalen klantsignalen naar verbeteringen
- Uitbreiding processen uitvraag klanttevredenheid
Jouw activiteiten:
- Projectleiding
- Coördinatie/begeleiding
- Uitvoeren
- Awareness creëren
- Workshops verzorgen
Wat neem jij mee?
- Een afgeronde HBO
- Minimaal 2 werkervaring in een vergelijkbare rol
- Jij hebt affiniteit met klantenservice
- Werkervaring binnen de overheid is een wens
Centraal Administratie Kantoor (CAK)
In verband met een zwangerschapsverlof is het CAK opzoek naar een Adviseur Klantmanagement, Customer Experience professional.
Wat ga jij doen?
Inzet professional op het gebied van Customer Experience binnen de regeling Zorgverzekeringswet.
Taken zijn onder meer:
- Opstellen persona's
- Opstellen klantreizen (inclusief life events)
- Advisering op gebied van klantvraagstukken
- Vertalen klantrequirements tbv ICT oplossingen (zoals MijnOmgeving, Chatfunctie, Beeldbrieven)
- Begeleiden klantenpanels
- Uitvoeren kwalitatieve interviews
- Vergroten awareness klantgericht werken binnen de regeling
- Opzetten en begeleiden van inspiratiesessies rondom klant
- Lead op verbeteracties en -projecten n.a.v. klantvraagstukken
- Doorvertalen klantsignalen naar verbeteringen
- Uitbreiding processen uitvraag klanttevredenheid
Jouw activiteiten:
- Projectleiding
- Coördinatie/begeleiding
- Uitvoeren
- Awareness creëren
- Workshops verzorgen
Wat neem jij mee?
- Een afgeronde HBO
- Minimaal 2 werkervaring in een vergelijkbare rol
- Jij hebt affiniteit met klantenservice
- Werkervaring binnen de overheid is een wens
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.