Opdrachten

Centraal Administratie Kantoor (CAK) Medior Inkoper

Medior Inkoper

Info

Functie

Medior Inkoper

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.12.2023 - 27.06.2024

Opdrachtnummer

147481

Sluitingsdatum

date-icon14.11.2023 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Dit ga je doen
Als inkoper adviseer je jouw interne klant, op geheel zelfstandige wijze, op het gebied van inkoop en aanbesteden en je begeleidt je interne klant op procesmatige wijze bij (Europese) aanbestedingen. Je hebt de vrijheid om zelf je inkoopstrategieën te bepalen waarbij je in staat bent om buiten de traditionele kaders te denken en te bepalen welke innovatieve inkoopmethodieken het beste aansluit op de inkoopcategorie. Belangrijk hierbij is dat je nauw samenwerkt met je interne klant en hem meeneemt in jouw werkwijze en de keuzes die je maakt.

Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en het onderhoud van de inkoopinfrastructuur. Denk hierbij aan inkoopsystemen, templates voor aanbestedingen en de aanbestedingskalender. Voorts lever je managementinformatie aan met betrekking tot de aan jou toegewezen aanbestedingen, contracten en spendgegevens.

Het inkooplandschap van het CAK is onderverdeeld in diverse deelgebieden, denk aan o.a. HR, ICT en Facilitair/Logistiek. Je zult in eerste instantie worden ingezet op alle deelgebieden.

Je komt te werken in een team van professionals waar een goede samenwerking heerst en naast hard werken genoeg ruimte is voor humor en werkplezier.

Eisen:

• minimaal 1,5 jaar werkervaring als inkoper op tactisch/strategisch niveau bij een grote organisatie en/of de Rijksoverheid;
• ruime ervaring met Meervoudig onderhandse aanbestedingen;
• juridische kennis van de Aanbestedingswet;
• je weet als inkoop adviseur draagvlak te realiseren door je kennis en uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt oog voor bestuurlijke belangen en je kunt je goed verplaatsen in anderen.
• tevens zijn we op zoek naar een inkoper die zeer integer, analytisch, besluitvaardig en goed op zijn plek is binnen een veranderde organisatie.

Wensen:

• ervaring met Europees aanbesteden;

Competenties:

Integer
Analytisch
Besluitvaardig
Uitstekende communicatieve vaardigheden

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Centraal Administratie Kantoor (CAK)

Rolomschrijving en taakafspraken

Dit ga je doen
Als inkoper adviseer je jouw interne klant, op geheel zelfstandige wijze, op het gebied van inkoop en aanbesteden en je begeleidt je interne klant op procesmatige wijze bij (Europese) aanbestedingen. Je hebt de vrijheid om zelf je inkoopstrategieën te bepalen waarbij je in staat bent om buiten de traditionele kaders te denken en te bepalen welke innovatieve inkoopmethodieken het beste aansluit op de inkoopcategorie. Belangrijk hierbij is dat je nauw samenwerkt met je interne klant en hem meeneemt in jouw werkwijze en de keuzes die je maakt.

Daarnaast ben je medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en het onderhoud van de inkoopinfrastructuur. Denk hierbij aan inkoopsystemen, templates voor aanbestedingen en de aanbestedingskalender. Voorts lever je managementinformatie aan met betrekking tot de aan jou toegewezen aanbestedingen, contracten en spendgegevens.

Het inkooplandschap van het CAK is onderverdeeld in diverse deelgebieden, denk aan o.a. HR, ICT en Facilitair/Logistiek. Je zult in eerste instantie worden ingezet op alle deelgebieden.

Je komt te werken in een team van professionals waar een goede samenwerking heerst en naast hard werken genoeg ruimte is voor humor en werkplezier.

Eisen:

• minimaal 1,5 jaar werkervaring als inkoper op tactisch/strategisch niveau bij een grote organisatie en/of de Rijksoverheid;
• ruime ervaring met Meervoudig onderhandse aanbestedingen;
• juridische kennis van de Aanbestedingswet;
• je weet als inkoop adviseur draagvlak te realiseren door je kennis en uitstekende communicatieve vaardigheden. Je hebt oog voor bestuurlijke belangen en je kunt je goed verplaatsen in anderen.
• tevens zijn we op zoek naar een inkoper die zeer integer, analytisch, besluitvaardig en goed op zijn plek is binnen een veranderde organisatie.

Wensen:

• ervaring met Europees aanbesteden;

Competenties:

Integer
Analytisch
Besluitvaardig
Uitstekende communicatieve vaardigheden

Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Daphne Dorrestein

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.