Opdrachten

Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ) Interim contentspecialist/redacteur intranet

Interim contentspecialist/redacteur intranet

Info

Functie

Interim contentspecialist/redacteur intranet

Locatie

Utrecht

Uren per week

24 uren per week

Looptijd

31.08.2024 - 30.11.2024

Opdrachtnummer

211963

Sluitingsdatum

date-icon27.08.2024 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Achtergrond

Het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ) is een onafhankelijke uitvoeringsinstantie van het ministerie van VWS en onderzoekt onder andere of zorgcliënten recht hebben op toegang tot de langdurige zorg.

Deze rol vervullen we in een uitdagend werkveld. De komende jaren verwachten we een toenemend aantal indicaties door de dubbele vergrijzing. Daarnaast hebben we te maken met aanvragen die steeds complexer worden en toenemende krapte op de arbeidsmarkt. Tegelijkertijd hebben we als CIZ de ambitie om onze dienstverlening aan cliënten te verbeteren en de werkdruk te verlagen.

Dit lukt alleen als we anders gaan werken. Anders werken betekent: standaard en efficiënt werken waar dat mogelijk is en maatwerk bieden waar dat moet.

Om dit mogelijk te maken, hebben we onze Stip op de horizon 2026 geformuleerd, met de visies en ambities van het CIZ voor 2026. Onder de overkoepelende Stip op de horizon 2026 werken we via zes programma’s (Kwaliteit, Kwantiteit, Klantbediening, Domein overstijgende samenwerking, Professional en Organisatie) aan realisatie van onze strategische veranderingen.

Opdracht

Met Communicatie dragen we dagelijks bij aan de invulling van deze belangrijke ambitie. In verband met ziekte zijn wij op zoek naar een contentspecialist/redacteur intranet die tijdelijk versterking komt bieden. Heb jij een vlotte pen? Heeft de wereld van digitale media en communicatie geen geheimen meer voor jou? Weet jij hoe je ons intranet kunt optimaliseren zodat we de medewerkers van het CIZ nog beter kunnen bereiken? Dan kunnen we jouw hulp gebruiken!

Plaats in de organisatie

De lijnen binnen het CIZ zijn kort en informeel. Je hebt een plek in het team Communicatie van het CIZ en rapporteert aan de Teammanager Communicatie & Klantexpertise. Met de adviseurs en specialisten uit Team Communicatie en de verschillende projectteams werk je dagelijks intensief samen.

Je bent vanuit de afdeling Communicatie hét aanspreekpunt voor intranet en bent hier 80% van je tijd mee bezig.
•    Je schrijft, redigeert en plaatst (nieuws)artikelen. Daarnaast redigeer je de kopij die andere afdelingen aanleveren.
•    Je houdt intranet ‘up to date’ en begeleidt en faciliteert andere contenteigenaren.
•    Ook kijk je naar de langere termijn: je zoekt continu naar manieren om de kwaliteit en de effectiviteit van ons intranet nog verder te verbeteren.
•    Je inventariseert gebruikerswensen en houdt de gebruikscijfers in de gaten. Je doet voorstellen voor verbetering en helpt actief mee om deze te realiseren. Zo zorg je ervoor dat het intranet de medewerkers van het CIZ optimaal ondersteunt in hun werk en draag je actief bij aan het communicatiever maken van de organisatie.
•    Je slaat makkelijk een brug tussen content en techniek. Je spreekt en begrijpt de technische taal.

Profiel
We zijn op zoek naar een enthousiaste specialist die zowel adviserend als uitvoerend sterk in zijn of haar schoenen staat. Je neemt graag zelfstandig het intranet onder jouw hoede en je kunt ook goed samenwerken met andere afdelingen.
•    Je hebt een afgeronde hbo-opleiding digitale media/communicatie of vergelijkbaar en hebt werkervaring in een vergelijkbare functie;
•    Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
•    Je werkt gestructureerd en houdt overzicht;
•    Je deelt graag je kennis en beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden;
•    Je bent diplomatiek en organisatiesensitief.
•    Je bent creatief en resultaatgericht
•    Het is voor deze functie belangrijk dat je ervaring hebt met SharePoint of een vergelijkbaar systeem.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)

Rolomschrijving en taakafspraken

Achtergrond

Het Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ) is een onafhankelijke uitvoeringsinstantie van het ministerie van VWS en onderzoekt onder andere of zorgcliënten recht hebben op toegang tot de langdurige zorg.

Deze rol vervullen we in een uitdagend werkveld. De komende jaren verwachten we een toenemend aantal indicaties door de dubbele vergrijzing. Daarnaast hebben we te maken met aanvragen die steeds complexer worden en toenemende krapte op de arbeidsmarkt. Tegelijkertijd hebben we als CIZ de ambitie om onze dienstverlening aan cliënten te verbeteren en de werkdruk te verlagen.

Dit lukt alleen als we anders gaan werken. Anders werken betekent: standaard en efficiënt werken waar dat mogelijk is en maatwerk bieden waar dat moet.

Om dit mogelijk te maken, hebben we onze Stip op de horizon 2026 geformuleerd, met de visies en ambities van het CIZ voor 2026. Onder de overkoepelende Stip op de horizon 2026 werken we via zes programma’s (Kwaliteit, Kwantiteit, Klantbediening, Domein overstijgende samenwerking, Professional en Organisatie) aan realisatie van onze strategische veranderingen.

Opdracht

Met Communicatie dragen we dagelijks bij aan de invulling van deze belangrijke ambitie. In verband met ziekte zijn wij op zoek naar een contentspecialist/redacteur intranet die tijdelijk versterking komt bieden. Heb jij een vlotte pen? Heeft de wereld van digitale media en communicatie geen geheimen meer voor jou? Weet jij hoe je ons intranet kunt optimaliseren zodat we de medewerkers van het CIZ nog beter kunnen bereiken? Dan kunnen we jouw hulp gebruiken!

Plaats in de organisatie

De lijnen binnen het CIZ zijn kort en informeel. Je hebt een plek in het team Communicatie van het CIZ en rapporteert aan de Teammanager Communicatie & Klantexpertise. Met de adviseurs en specialisten uit Team Communicatie en de verschillende projectteams werk je dagelijks intensief samen.

Je bent vanuit de afdeling Communicatie hét aanspreekpunt voor intranet en bent hier 80% van je tijd mee bezig.
•    Je schrijft, redigeert en plaatst (nieuws)artikelen. Daarnaast redigeer je de kopij die andere afdelingen aanleveren.
•    Je houdt intranet ‘up to date’ en begeleidt en faciliteert andere contenteigenaren.
•    Ook kijk je naar de langere termijn: je zoekt continu naar manieren om de kwaliteit en de effectiviteit van ons intranet nog verder te verbeteren.
•    Je inventariseert gebruikerswensen en houdt de gebruikscijfers in de gaten. Je doet voorstellen voor verbetering en helpt actief mee om deze te realiseren. Zo zorg je ervoor dat het intranet de medewerkers van het CIZ optimaal ondersteunt in hun werk en draag je actief bij aan het communicatiever maken van de organisatie.
•    Je slaat makkelijk een brug tussen content en techniek. Je spreekt en begrijpt de technische taal.

Profiel
We zijn op zoek naar een enthousiaste specialist die zowel adviserend als uitvoerend sterk in zijn of haar schoenen staat. Je neemt graag zelfstandig het intranet onder jouw hoede en je kunt ook goed samenwerken met andere afdelingen.
•    Je hebt een afgeronde hbo-opleiding digitale media/communicatie of vergelijkbaar en hebt werkervaring in een vergelijkbare functie;
•    Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
•    Je werkt gestructureerd en houdt overzicht;
•    Je deelt graag je kennis en beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden;
•    Je bent diplomatiek en organisatiesensitief.
•    Je bent creatief en resultaatgericht
•    Het is voor deze functie belangrijk dat je ervaring hebt met SharePoint of een vergelijkbaar systeem.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Daphne Dorrestein

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.