Opdrachten

CIZ Medior Inkoper

Medior Inkoper

Info

Functie

Medior Inkoper

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

19.05.2024 - 31.10.2024

Opdrachtnummer

158138

Sluitingsdatum

date-icon26.04.2024 clock-icon07:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Niet geschikt voor ZZP!

Het CIZ
Het CIZ is uitvoerder van de Wet Langdurige Zorg (WLZ) en de Wet zorg en dwang (WZD) en de poortwachter voor mensen die intensieve zorg thuis of in een instelling nodig hebben. Als geen ander, weten wij dat ieder mens anders is. Daarom krijgt elke medewerker bij ons de gelegenheid om zich te ontwikkelen op een manier die bij hem past. Als Zelfstandig Bestuursorgaan met eigen rechtspersoonlijkheid (ZBO) opereert het CIZ op afstand van de politieke waan van de dag; de lijnen zijn kort en er kan snel geschakeld worden.

Team Inkoop
Team Inkoop is verantwoordelijk voor de operationele, tactische en strategische inkoop binnen het CIZ. Wij geven vorm aan het inkoopbeleid en het contractmanagementbeleid en initiëren en begeleiden meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen. Het Team bestaat momenteel uit een inkoopcoördinator, een coördinerend contractmanager, 2 medior inkopers en 1 junior inkoper. Daarnaast zetten wij in voorkomende gevallen aanbestedingen op projectbasis uit bij inkoopadviesbureaus.

Wij werken met een week- en dagstart-bord in MS Teams waarin de werkzaamheden van iedereen worden bijgehouden. Dagelijks ontmoeten we elkaar om 09.00 in MS Teams en 1 dag per week op kantoor in Utrecht. Er wordt hard gewerkt maar de sfeer is los en er is ook tijd is voor gezelligheid en humor.

Jouw impact als inkoper
Je bent echt de kennishouder op het gebied van inkoop binnen de organisatie. Aanspreekpunt voor managers, teamcoaches en het bestuur. Samen met de contractmanagers zorg je voor een soepel lopend proces; van het formuleren van de inkoopbehoefte tot de overdracht van de aanbestede overeenkomst aan de contractmanager. Je zet je inkoopkennis in ter ondersteuning aan het primaire proces waarin onderzoekers, beoordelaars en medisch adviseurs de meest kwetsbare mensen in onze maatschappij begeleiden naar passende zorg.

Werkzaamheden
•    (Mede) opstellen en uitvoeren aanbestedingskalender.
•    (Mede) opstellen inkoopbeleid.
•    Ophalen inkoopbehoefte en initiëren en uitvoeren meervoudig onderhandse en (complexe). Europese aanbestedingen.
•    Opstellen aanbestedingsdocumenten waaronder (raam)overeenkomsten.
•    Uitvoeren van marktonderzoek en consultaties.
•    Bewaken van de rechtmatigheid, o.a. door het monitoren van de uitnutting van contracten.
•    Uitvoeren spend en andere analyses.
•    Advisering over inkoop in brede zin, ook onder de drempel.
•    Deelname in multidisciplinaire teams met collega’s van de diverse afdelingen binnen het CIZ

Wat breng je mee?
Als organisatie willen we een afspiegeling zijn van de maatschappij. Het maakt ons dus niet uit waar je bent geboren, wat je gelooft of van wie je houdt, maar wél of je maatschappelijk betrokken bent. We (h)erkennen, waarderen en benutten onze verschillen. We bieden ruimte aan iedereen, met talent als basis en diversiteit als kracht. Je collega’s heten je graag welkom.

Verder;
•    Hbo/Academisch-werk- en denkniveau, met minimaal 3 jaar relevante werkervaring op inkoopgebied. Bij voorkeur aangevuld met Nevi 1, of een andere relevante, soortgelijke inkoopopleiding.
•    Teamspeler.
•    Kennis van de Aanbestedingswet en relevante Europese regelgeving.
•    Kennis van projectmanagement.
•    Initiatiefrijk bij het signaleren van knelpunten en in- en externe ontwikkelingen.
•    Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; in uitingen die niet voor meerdere interpretaties vatbaar zijn.
•    Snel, secuur en oplettend kunnen werken binnen omgeving waar het bewaken van planningen en deadlines van groot belang zijn.
•    Oog voor bestuurlijke en andere risico’s en belangen van CIZ.
•    Integer, constructief kritisch met het oog op continu verbeteren.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

CIZ

Rolomschrijving en taakafspraken

Niet geschikt voor ZZP!

Het CIZ
Het CIZ is uitvoerder van de Wet Langdurige Zorg (WLZ) en de Wet zorg en dwang (WZD) en de poortwachter voor mensen die intensieve zorg thuis of in een instelling nodig hebben. Als geen ander, weten wij dat ieder mens anders is. Daarom krijgt elke medewerker bij ons de gelegenheid om zich te ontwikkelen op een manier die bij hem past. Als Zelfstandig Bestuursorgaan met eigen rechtspersoonlijkheid (ZBO) opereert het CIZ op afstand van de politieke waan van de dag; de lijnen zijn kort en er kan snel geschakeld worden.

Team Inkoop
Team Inkoop is verantwoordelijk voor de operationele, tactische en strategische inkoop binnen het CIZ. Wij geven vorm aan het inkoopbeleid en het contractmanagementbeleid en initiëren en begeleiden meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen. Het Team bestaat momenteel uit een inkoopcoördinator, een coördinerend contractmanager, 2 medior inkopers en 1 junior inkoper. Daarnaast zetten wij in voorkomende gevallen aanbestedingen op projectbasis uit bij inkoopadviesbureaus.

Wij werken met een week- en dagstart-bord in MS Teams waarin de werkzaamheden van iedereen worden bijgehouden. Dagelijks ontmoeten we elkaar om 09.00 in MS Teams en 1 dag per week op kantoor in Utrecht. Er wordt hard gewerkt maar de sfeer is los en er is ook tijd is voor gezelligheid en humor.

Jouw impact als inkoper
Je bent echt de kennishouder op het gebied van inkoop binnen de organisatie. Aanspreekpunt voor managers, teamcoaches en het bestuur. Samen met de contractmanagers zorg je voor een soepel lopend proces; van het formuleren van de inkoopbehoefte tot de overdracht van de aanbestede overeenkomst aan de contractmanager. Je zet je inkoopkennis in ter ondersteuning aan het primaire proces waarin onderzoekers, beoordelaars en medisch adviseurs de meest kwetsbare mensen in onze maatschappij begeleiden naar passende zorg.

Werkzaamheden
•    (Mede) opstellen en uitvoeren aanbestedingskalender.
•    (Mede) opstellen inkoopbeleid.
•    Ophalen inkoopbehoefte en initiëren en uitvoeren meervoudig onderhandse en (complexe). Europese aanbestedingen.
•    Opstellen aanbestedingsdocumenten waaronder (raam)overeenkomsten.
•    Uitvoeren van marktonderzoek en consultaties.
•    Bewaken van de rechtmatigheid, o.a. door het monitoren van de uitnutting van contracten.
•    Uitvoeren spend en andere analyses.
•    Advisering over inkoop in brede zin, ook onder de drempel.
•    Deelname in multidisciplinaire teams met collega’s van de diverse afdelingen binnen het CIZ

Wat breng je mee?
Als organisatie willen we een afspiegeling zijn van de maatschappij. Het maakt ons dus niet uit waar je bent geboren, wat je gelooft of van wie je houdt, maar wél of je maatschappelijk betrokken bent. We (h)erkennen, waarderen en benutten onze verschillen. We bieden ruimte aan iedereen, met talent als basis en diversiteit als kracht. Je collega’s heten je graag welkom.

Verder;
•    Hbo/Academisch-werk- en denkniveau, met minimaal 3 jaar relevante werkervaring op inkoopgebied. Bij voorkeur aangevuld met Nevi 1, of een andere relevante, soortgelijke inkoopopleiding.
•    Teamspeler.
•    Kennis van de Aanbestedingswet en relevante Europese regelgeving.
•    Kennis van projectmanagement.
•    Initiatiefrijk bij het signaleren van knelpunten en in- en externe ontwikkelingen.
•    Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden; in uitingen die niet voor meerdere interpretaties vatbaar zijn.
•    Snel, secuur en oplettend kunnen werken binnen omgeving waar het bewaken van planningen en deadlines van groot belang zijn.
•    Oog voor bestuurlijke en andere risico’s en belangen van CIZ.
•    Integer, constructief kritisch met het oog op continu verbeteren.


Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.

De recruiter

Daphne Dorrestein

HeadFirst

06-82632538 / 020 584 08 59

daphne.vandorrestein@headfirst.nl

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.