Opdrachten
Info
Functie
Senior Management Ondersteuner HRLocatie
UtrechtUren per week
36 uren per weekLooptijd
18.05.2025 - 30.12.2025Opdrachtnummer
233722Sluitingsdatum
Geschikt voor ZZP: nee
Opdrachtomschrijving
Als Management Ondersteuner HR bij CIZ speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze Teamcoach(es) en onze HR-collega’s. Je zorgt niet alleen voor gestroomlijnde administratieve processen, maar je brengt ook je creativiteit in om bijeenkomsten te organiseren. Je bent een meester in het plannen en organiseren, en je weet precies hoe je onze collega’s kunt ondersteunen.
Je werkt nauw samen met ons managementteam en onze HR-collega’s en ondersteunt hen in hun dagelijkse taken. Jij bent degene die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt, van agendabeheer en administratieve ondersteuning tot het stroomlijnen van onze processen. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor het plannen van workshops en bijeenkomsten en jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Ook inkoopverwerking- en administratieve werkzaamheden zijn onderdeel van je takenpakket. Hiervoor maken wij gebruik van AFAS InSite. Je zal daarnaast ook taken omtrent onboarding en ontwikkeling van onze medewerkers (in LMS) oppakken.
Je komt te werken op de HRM-afdeling, waar wij met ca. 45 collega’s de interne organisatie ondersteunen. Samen met de andere Management Ondersteuners vorm je het secretariaat HRM. Ons groeiende team staat te popelen om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en onze collega’s te ondersteunen bij het behalen van succes. Hierbij werken we Agile aan onze gezamenlijke doelen.
Wij zijn op zoek naar een proactieve Management Ondersteuner die in staat is om de dagelijkse werkzaamheden van ons managementteam effectief te coördineren. De ideale kandidaat zal een positieve en oplossingsgerichte houding hebben en in staat zijn om te gedijen in een snel veranderende omgeving.
Je kunt zelfstandig en verantwoordelijk werken maar bent ook een echte teamspeler. Je levert kwaliteit en vindt het leuk om met je collega’s te streven naar een optimaal proces. Je kunt duidelijk en helder communiceren en bent in staat om je taal aan te passen aan je gesprekspartner. Je houdt gemakkelijk overzicht, weet prioriteiten goed te stellen en gedijt goed in een complexe omgeving.
En verder:
• Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
• Ruime ervaring in een vergelijkbare functie;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden en teamwork;
• Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om prioriteiten te stellen;
• Bereidheid om in een snel veranderende omgeving te werken;
• Je bent bekend met Agile werken of bereid dit te leren;
• Ervaring in een overheidsorganisatie is een pré.
Gewenste kennis en vaardigheden
We zoeken echt een senior voor deze rol!
Bvk zoeken we iemand die de volgende ervaring meebrengt:
- registratie inkooporders en kennis van inkoopprocessen
- controle facturatie en kennis van facturatie processen
- complex agendabeheer
- kennis en ervaring met onboarding van medewerkers
- kennis en ervaring met LMS systemen (gebruikersaccounts aanmaken)
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Centrum Indicatiestelling Zorg (CIZ)
Geschikt voor ZZP: nee
Opdrachtomschrijving
Als Management Ondersteuner HR bij CIZ speel je een cruciale rol in het ondersteunen van onze Teamcoach(es) en onze HR-collega’s. Je zorgt niet alleen voor gestroomlijnde administratieve processen, maar je brengt ook je creativiteit in om bijeenkomsten te organiseren. Je bent een meester in het plannen en organiseren, en je weet precies hoe je onze collega’s kunt ondersteunen.
Je werkt nauw samen met ons managementteam en onze HR-collega’s en ondersteunt hen in hun dagelijkse taken. Jij bent degene die ervoor zorgt dat alles soepel verloopt, van agendabeheer en administratieve ondersteuning tot het stroomlijnen van onze processen. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor het plannen van workshops en bijeenkomsten en jij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Ook inkoopverwerking- en administratieve werkzaamheden zijn onderdeel van je takenpakket. Hiervoor maken wij gebruik van AFAS InSite. Je zal daarnaast ook taken omtrent onboarding en ontwikkeling van onze medewerkers (in LMS) oppakken.
Je komt te werken op de HRM-afdeling, waar wij met ca. 45 collega’s de interne organisatie ondersteunen. Samen met de andere Management Ondersteuners vorm je het secretariaat HRM. Ons groeiende team staat te popelen om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en onze collega’s te ondersteunen bij het behalen van succes. Hierbij werken we Agile aan onze gezamenlijke doelen.
Wij zijn op zoek naar een proactieve Management Ondersteuner die in staat is om de dagelijkse werkzaamheden van ons managementteam effectief te coördineren. De ideale kandidaat zal een positieve en oplossingsgerichte houding hebben en in staat zijn om te gedijen in een snel veranderende omgeving.
Je kunt zelfstandig en verantwoordelijk werken maar bent ook een echte teamspeler. Je levert kwaliteit en vindt het leuk om met je collega’s te streven naar een optimaal proces. Je kunt duidelijk en helder communiceren en bent in staat om je taal aan te passen aan je gesprekspartner. Je houdt gemakkelijk overzicht, weet prioriteiten goed te stellen en gedijt goed in een complexe omgeving.
En verder:
• Minimaal afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
• Ruime ervaring in een vergelijkbare functie;
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden en teamwork;
• Sterke organisatorische vaardigheden en het vermogen om prioriteiten te stellen;
• Bereidheid om in een snel veranderende omgeving te werken;
• Je bent bekend met Agile werken of bereid dit te leren;
• Ervaring in een overheidsorganisatie is een pré.
Gewenste kennis en vaardigheden
We zoeken echt een senior voor deze rol!
Bvk zoeken we iemand die de volgende ervaring meebrengt:
- registratie inkooporders en kennis van inkoopprocessen
- controle facturatie en kennis van facturatie processen
- complex agendabeheer
- kennis en ervaring met onboarding van medewerkers
- kennis en ervaring met LMS systemen (gebruikersaccounts aanmaken)
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.