Opdrachten
Info
Functie
Service Delivery ManagerLocatie
AmsterdamUren per week
36 uren per weekLooptijd
09.10.2022 - 09.10.2023Opdrachtnummer
119756Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving:
In verband met een tijdelijk capaciteitstekort is DNB op zoek naar een Service Delivery Manager binnen de afdeling DIT Operations. Desbetreffende persoon zal verantwoordelijk zijn voor het zorgdragen voor een optimale levering van ICT-producten en –diensten aan de divisies en het aansturen van de leveranciers.
Functieomschrijving:
• Sturen op het realiseren van de afgesproken service levels: bewaken van de performance, coördineren bij escalaties, initiëren van verbeteracties en rapporteren over behaalde resultaten.
• Tot overeenstemming komen met de business over leveringsvoorwaarden,waaronder prijzen, opstellen van SLA’s, OLA’s en beheerplannen.
• Opstellen van de benodigde afspraken met andere onderdelen van ICT en met leveranciers.
• Optreden als intermediair tussen de divisie DIT en de business in het kader van de dienstverlening van ICT aan de business, onder andere bij calamiteiten en bij escalaties over incidenten. Dit gebeurt zowel binnen als buiten kantoortijden, daarom zijn stand-by diensten ook onderdeel van de werkzaamheden.
• Participeren in projecten en bijdragen aan inventariseren en concretiseren van de behoeften van ICT-gebruikers op automatiseringsgebied, zowel op korte als op lange termijn.
• In overleg met leveranciers, business en collega’s de toekomstige behoeftes afstemmen en werken aan continue verbetering van de diensten.
• Procesmanagement voor één of meer ISO20000 processen.
• Namens de ICT-organisatie continu verbeteren en bijsturen van de
dienstverlening.
Relevante ervaring:
Eisen
• Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
• Minimaal 2 jaar antoonbare relevante werkervaring met de opzet en/of het werken in een regie organisatie.
• Ervaring in het sturen op SLA afspraken met (interne) leveranciers.
WENSEN:
- Minimaal 5 jaar ervaring in een regie organisatie.
- Minimaal 2 jaar antoonbare ervaring met het opzetten en opleveren van rapportages over de dienstverlening.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met DevOps practices
- Minimaal 2 jaar aantoonbare relevante werkervaring met uitbesteding van Cloud dienstverlening aan Cloud leveranciers
- Minimaal 2 jaar aantoonbare relevante ervaring met het opstellen van strategische doelen/visies/organisatie inrichtingen
Relevante kennis/opleiding:
- EISEN:
- Uitstekende communicatieve (schriftelijke en mondelinge) vaardigheden in de Nederlandse taal.
- Een goede gesprekspartner voor diverse stakeholders en in staat om op diverse niveaus te schakelen.
- Academisch werk- en denkniveau.
- Opleidingen (certificering) op het gebied van BISL en ITIL en ISM
Deze worden in het verificatiegesprek getoetst.
• LEAN ervaring (continu verbeteren)
• Resultaatgericht
• kritisch
• Probleem analytisch vermogen
• Overtuigingskracht
• Samenwerkend vermogen
• Pro actief
• Energiek
De Nederlandsche Bank(DNB)
Opdrachtomschrijving:
In verband met een tijdelijk capaciteitstekort is DNB op zoek naar een Service Delivery Manager binnen de afdeling DIT Operations. Desbetreffende persoon zal verantwoordelijk zijn voor het zorgdragen voor een optimale levering van ICT-producten en –diensten aan de divisies en het aansturen van de leveranciers.
Functieomschrijving:
• Sturen op het realiseren van de afgesproken service levels: bewaken van de performance, coördineren bij escalaties, initiëren van verbeteracties en rapporteren over behaalde resultaten.
• Tot overeenstemming komen met de business over leveringsvoorwaarden,waaronder prijzen, opstellen van SLA’s, OLA’s en beheerplannen.
• Opstellen van de benodigde afspraken met andere onderdelen van ICT en met leveranciers.
• Optreden als intermediair tussen de divisie DIT en de business in het kader van de dienstverlening van ICT aan de business, onder andere bij calamiteiten en bij escalaties over incidenten. Dit gebeurt zowel binnen als buiten kantoortijden, daarom zijn stand-by diensten ook onderdeel van de werkzaamheden.
• Participeren in projecten en bijdragen aan inventariseren en concretiseren van de behoeften van ICT-gebruikers op automatiseringsgebied, zowel op korte als op lange termijn.
• In overleg met leveranciers, business en collega’s de toekomstige behoeftes afstemmen en werken aan continue verbetering van de diensten.
• Procesmanagement voor één of meer ISO20000 processen.
• Namens de ICT-organisatie continu verbeteren en bijsturen van de
dienstverlening.
Relevante ervaring:
Eisen
• Minimaal 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie.
• Minimaal 2 jaar antoonbare relevante werkervaring met de opzet en/of het werken in een regie organisatie.
• Ervaring in het sturen op SLA afspraken met (interne) leveranciers.
WENSEN:
- Minimaal 5 jaar ervaring in een regie organisatie.
- Minimaal 2 jaar antoonbare ervaring met het opzetten en opleveren van rapportages over de dienstverlening.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring met DevOps practices
- Minimaal 2 jaar aantoonbare relevante werkervaring met uitbesteding van Cloud dienstverlening aan Cloud leveranciers
- Minimaal 2 jaar aantoonbare relevante ervaring met het opstellen van strategische doelen/visies/organisatie inrichtingen
Relevante kennis/opleiding:
- EISEN:
- Uitstekende communicatieve (schriftelijke en mondelinge) vaardigheden in de Nederlandse taal.
- Een goede gesprekspartner voor diverse stakeholders en in staat om op diverse niveaus te schakelen.
- Academisch werk- en denkniveau.
- Opleidingen (certificering) op het gebied van BISL en ITIL en ISM
Deze worden in het verificatiegesprek getoetst.
• LEAN ervaring (continu verbeteren)
• Resultaatgericht
• kritisch
• Probleem analytisch vermogen
• Overtuigingskracht
• Samenwerkend vermogen
• Pro actief
• Energiek
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.