Opdrachten
Info
Functie
Manager WFMLocatie
MaastrichtUren per week
40 uren per weekLooptijd
18.06.2023 - 30.12.2023Opdrachtnummer
137671Sluitingsdatum
OMSCHRIJVING
Als Manager WFM start je bij ons op een interessant moment. De energietransitie is namelijk in volle gang. En dat merk je in elke vezel van onze organisatie. Slim onderhoud, energie terugleveren, aardgasvrij wonen, zon- en windparken aansluiten op het elektriciteitsnet; het is slechts een kleine greep uit de ontwikkelingen waar we bij Enexis aan werken. Dat leidt tot allerlei processen waar jij een waardevolle bijdrage aan kan leveren als manager WFM!
Wat ga je doen?
Het is een ontzettend veelzijdige rol, maar allereerst ben je vooral manager en onderdeel van het MT van de vestiging. Jij stuurt jouw team aan, zij hebben de functie Middellange Termijn Planner. We vinden het belangrijk dat je aandacht hebt voor teamontwikkeling, op zowel werkinhoudelijk als persoonlijk vlak.
Daarnaast ben je als WFM manager eindverantwoordelijk voor het opstellen van een ambitieuze planning die je vooraf afstemt met onze afdelingen Engineering & Aanleg (E&A) en Realisatie (REA). De uitvoering en de voortgangsbewaking en -verantwoording is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van de afdeling WFM, E&A en REA. Je hebt veelvuldig overleg met de afdelingsmanagers van E&A en REA om de voortgang te bespreken en effectieve keuzes te maken voor het tijdig halen van alle activiteiten en iedere werkstroom. Het management van de vestiging is daarmee een belangrijke partner in deze rol, daarnaast is de afdeling Asset Management (AsM) ook een belangrijke stakeholder. Jij bent namelijk de schakel tussen AsM en de vestiging en om op operationeel vlak het gesprek te kunnen voeren over de voortgang en wat er nodig is om werk tijdig te realiseren. Asset Management is de interne opdrachtgever van de vestiging, dus hierin heb je een verantwoordelijke rol richting onze collega’s.
Al onze vestigingen hebben een eigen WFM Manager èn we kennen een bovenregionaal WFM Team. Genoeg kundige collega’s dus om mee te sparren. Doel is om meer samen te werken tussen vestigingen zodat we eventueel capaciteit kunnen delen en ons belangrijke werk sneller kunnen uitvoeren.
Dit is natuurlijk nog niet alles, we vertellen je graag meer over het interessante speelveld in een persoonlijk gesprek.
FUNCTIE-EISEN
Bovenstaande uitleg verraadt het al: we zoeken een stevige gesprekspartner die gewend is om met meerdere stakeholders van verschillende lagen met (soms) verschillende belangen te schakelen. Omdat ons bovenregionale WFM team nog maar sinds kort bestaat, vinden we het ook belangrijk dat je graag de samenwerking opzoekt en meedenkt over hoe de samenwerking vorm kan krijgen in de toekomst. We hopen dus een collega te vinden die verandering leuk en uitdagend vindt. Wat hierin ook belangrijk is, is dat je een visie vanuit WFM, productiesturing en het gezamenlijk belang van de organisatie sterk kan overbrengen binnen de vestiging waar je werkt. Een belangrijk onderdeel binnen een WFM afdeling is uiteraard tooling en data. Het spreekt voor zich dat we iemand zoeken die hiermee bekend is en door middel van het beoordelen en afwegen van data een vertaling kan maken naar een concrete planning.
Verder:
Beschik je over minimaal een hbo-diploma in bijvoorbeeld bedrijfskundige richting
Heb je minimaal 5 jaar ervaring in het aansturen van een vergelijkbaar team
Ben je een échte WFM professional die weet hoe je aan een team bouwt
BEDRIJFSINFORMATIE
Afdeling WFM zorgt voor de afstemming/invulling van al het infrawerk dat uitgevoerd wordt binnen het werkgebied Limburg-Zuid en waar nodig de andere productie-vestigingen. We zoeken de samenwerking tussen vestigingen namelijk steeds meer op! Het team borgt dat er op middellange- en lange termijn de resources (capaciteit, schaarse personele uren en materiaal) voorhanden zijn om het Jaarorderboek 100% uit te voeren en dat de beschikbare capaciteit maximaal benut wordt. De sfeer op de afdeling en op de vestiging is informeel en professioneel. Er is ruimte om elkaar feedback en complimenten te geven en er is aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Tijdens een gesprek vertellen we je graag meer over je team en de omgeving waarin je terecht komt.
Kandidaat wordt 1 á 2 keer per week op locatie verwacht.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Enexis
OMSCHRIJVING
Als Manager WFM start je bij ons op een interessant moment. De energietransitie is namelijk in volle gang. En dat merk je in elke vezel van onze organisatie. Slim onderhoud, energie terugleveren, aardgasvrij wonen, zon- en windparken aansluiten op het elektriciteitsnet; het is slechts een kleine greep uit de ontwikkelingen waar we bij Enexis aan werken. Dat leidt tot allerlei processen waar jij een waardevolle bijdrage aan kan leveren als manager WFM!
Wat ga je doen?
Het is een ontzettend veelzijdige rol, maar allereerst ben je vooral manager en onderdeel van het MT van de vestiging. Jij stuurt jouw team aan, zij hebben de functie Middellange Termijn Planner. We vinden het belangrijk dat je aandacht hebt voor teamontwikkeling, op zowel werkinhoudelijk als persoonlijk vlak.
Daarnaast ben je als WFM manager eindverantwoordelijk voor het opstellen van een ambitieuze planning die je vooraf afstemt met onze afdelingen Engineering & Aanleg (E&A) en Realisatie (REA). De uitvoering en de voortgangsbewaking en -verantwoording is een gezamenlijke verantwoordelijkheid van de afdeling WFM, E&A en REA. Je hebt veelvuldig overleg met de afdelingsmanagers van E&A en REA om de voortgang te bespreken en effectieve keuzes te maken voor het tijdig halen van alle activiteiten en iedere werkstroom. Het management van de vestiging is daarmee een belangrijke partner in deze rol, daarnaast is de afdeling Asset Management (AsM) ook een belangrijke stakeholder. Jij bent namelijk de schakel tussen AsM en de vestiging en om op operationeel vlak het gesprek te kunnen voeren over de voortgang en wat er nodig is om werk tijdig te realiseren. Asset Management is de interne opdrachtgever van de vestiging, dus hierin heb je een verantwoordelijke rol richting onze collega’s.
Al onze vestigingen hebben een eigen WFM Manager èn we kennen een bovenregionaal WFM Team. Genoeg kundige collega’s dus om mee te sparren. Doel is om meer samen te werken tussen vestigingen zodat we eventueel capaciteit kunnen delen en ons belangrijke werk sneller kunnen uitvoeren.
Dit is natuurlijk nog niet alles, we vertellen je graag meer over het interessante speelveld in een persoonlijk gesprek.
FUNCTIE-EISEN
Bovenstaande uitleg verraadt het al: we zoeken een stevige gesprekspartner die gewend is om met meerdere stakeholders van verschillende lagen met (soms) verschillende belangen te schakelen. Omdat ons bovenregionale WFM team nog maar sinds kort bestaat, vinden we het ook belangrijk dat je graag de samenwerking opzoekt en meedenkt over hoe de samenwerking vorm kan krijgen in de toekomst. We hopen dus een collega te vinden die verandering leuk en uitdagend vindt. Wat hierin ook belangrijk is, is dat je een visie vanuit WFM, productiesturing en het gezamenlijk belang van de organisatie sterk kan overbrengen binnen de vestiging waar je werkt. Een belangrijk onderdeel binnen een WFM afdeling is uiteraard tooling en data. Het spreekt voor zich dat we iemand zoeken die hiermee bekend is en door middel van het beoordelen en afwegen van data een vertaling kan maken naar een concrete planning.
Verder:
Beschik je over minimaal een hbo-diploma in bijvoorbeeld bedrijfskundige richting
Heb je minimaal 5 jaar ervaring in het aansturen van een vergelijkbaar team
Ben je een échte WFM professional die weet hoe je aan een team bouwt
BEDRIJFSINFORMATIE
Afdeling WFM zorgt voor de afstemming/invulling van al het infrawerk dat uitgevoerd wordt binnen het werkgebied Limburg-Zuid en waar nodig de andere productie-vestigingen. We zoeken de samenwerking tussen vestigingen namelijk steeds meer op! Het team borgt dat er op middellange- en lange termijn de resources (capaciteit, schaarse personele uren en materiaal) voorhanden zijn om het Jaarorderboek 100% uit te voeren en dat de beschikbare capaciteit maximaal benut wordt. De sfeer op de afdeling en op de vestiging is informeel en professioneel. Er is ruimte om elkaar feedback en complimenten te geven en er is aandacht voor jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling. Tijdens een gesprek vertellen we je graag meer over je team en de omgeving waarin je terecht komt.
Kandidaat wordt 1 á 2 keer per week op locatie verwacht.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.