Opdrachten
Info
Functie
Medewerker Factuurverwerking (Hybride)Locatie
's-HertogenboschUren per week
40 uren per weekLooptijd
10.09.2023 - 10.09.2024Opdrachtnummer
143169Sluitingsdatum
LET OP! Deze aanvraag staat open voor detavast-constructie in de toekomst.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de goede samenwerking tussen de business en je eigen team Bestellen en Betalen.
Je draagt bij aan de energietransitie door het juist, tijdig en volledig verwerken van de facturen.
Zo ga jij deze uitdaging aan:
Als medewerker factuurverwerking voer je voornamelijk administratieve werkzaamheden uit, binnen het proces van ontvangst factuur tot aan het betalen van de factuur. Daarmee zorg je ervoor dat facturen (tijdig) worden betaald, zodat leveranciers diensten en/of goederen blijven leveren, en anderen daarmee hun werk kunnen uitvoeren.
Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:
Verifiëren, valideren en het boeken van alle facturen
Kwaliteitscontrole
Verbeteren van processen
Ook zal je handmatig administratief werk doen
Functie-eisen
Je bent prettig in de omgang en vertelt vol overtuiging wat er beter kan. Uiteraard ben je accuraat en zorgvuldig, maar we waarderen het ook dat je flexibel en breed inzetbaar bent.
Wat van jou nog meer de ideale kandidaat maakt? Je hebt:
Mbo werk-en denkniveau
Een achtergrond in bedrijfsadministratie
Minimaal 3 jaar werkervaring
Affiniteit met systemen (bijvoorbeeld SAP/TEAMS/Microsoft office)
Kennis van Lean/Agile werken
Team & Cultuur
Het team Bestellen & Betalen van de afdeling Financial Shared Services (circa 20 medewerkers). Samen met je collega’s regel je de administratieve kant van alle inkomende facturen bij Enexis. In een sfeer van samen dingen fiksen, pakken we de facturen en projecten op. Met het oog op de toekomst kijken we steeds meer overstijgend en integraal naar processen. Uiteraard zul je de eerste periode alle begeleiding krijgen die jij nodig hebt. Wat wij wel verwachten is dat je mee kan bewegen met veranderingen, verbanden tussen werkzaamheden kunt leggen, goed kan relativeren en zelf kan aankaarten waar jouw behoeftes liggen. Tevens moet je ook openstaan voor aanwijzingen en feedback vanuit het team en Enexis. Daarnaast werken we veel vanuit huis. Omdat ons team verspreid is over heel Nederland plannen we 1 keer per 6 weken een samenwerkdag op ons kantoor in Arnhem. Deze frequentie wordt naar behoefte aangepast.
Extra informatie
Indien een kandidaat elders in het land woont, is dat niet direct een probleem mits de kandidaat bereid is om te reizen 1x per 6 weken naar Arnhem voor een gezamenlijk teamoverleg. + voor het inwerktraject wat in Den Bosch en/of Arnhem kan plaatsvinden. Ze werken volledig vanuit huis. 1x 6 weken op kantoor in Arnhem. Maar ze zijn aan het bekijken of dat ze 1x per week of 1x per 2 weken met elkaar kunnen samenwerken op kantoor Den Bosch - De Croon (Magistratenlaan). Dit is nu nog niet het geval. Wanneer men parttime beschikbaar is, liever niet op de donderdag en vrijdag vrij.
Graag salarisindicatie vermelden i.v.m. detavast in de toekomst.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Enexis
LET OP! Deze aanvraag staat open voor detavast-constructie in de toekomst.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de goede samenwerking tussen de business en je eigen team Bestellen en Betalen.
Je draagt bij aan de energietransitie door het juist, tijdig en volledig verwerken van de facturen.
Zo ga jij deze uitdaging aan:
Als medewerker factuurverwerking voer je voornamelijk administratieve werkzaamheden uit, binnen het proces van ontvangst factuur tot aan het betalen van de factuur. Daarmee zorg je ervoor dat facturen (tijdig) worden betaald, zodat leveranciers diensten en/of goederen blijven leveren, en anderen daarmee hun werk kunnen uitvoeren.
Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:
Verifiëren, valideren en het boeken van alle facturen
Kwaliteitscontrole
Verbeteren van processen
Ook zal je handmatig administratief werk doen
Functie-eisen
Je bent prettig in de omgang en vertelt vol overtuiging wat er beter kan. Uiteraard ben je accuraat en zorgvuldig, maar we waarderen het ook dat je flexibel en breed inzetbaar bent.
Wat van jou nog meer de ideale kandidaat maakt? Je hebt:
Mbo werk-en denkniveau
Een achtergrond in bedrijfsadministratie
Minimaal 3 jaar werkervaring
Affiniteit met systemen (bijvoorbeeld SAP/TEAMS/Microsoft office)
Kennis van Lean/Agile werken
Team & Cultuur
Het team Bestellen & Betalen van de afdeling Financial Shared Services (circa 20 medewerkers). Samen met je collega’s regel je de administratieve kant van alle inkomende facturen bij Enexis. In een sfeer van samen dingen fiksen, pakken we de facturen en projecten op. Met het oog op de toekomst kijken we steeds meer overstijgend en integraal naar processen. Uiteraard zul je de eerste periode alle begeleiding krijgen die jij nodig hebt. Wat wij wel verwachten is dat je mee kan bewegen met veranderingen, verbanden tussen werkzaamheden kunt leggen, goed kan relativeren en zelf kan aankaarten waar jouw behoeftes liggen. Tevens moet je ook openstaan voor aanwijzingen en feedback vanuit het team en Enexis. Daarnaast werken we veel vanuit huis. Omdat ons team verspreid is over heel Nederland plannen we 1 keer per 6 weken een samenwerkdag op ons kantoor in Arnhem. Deze frequentie wordt naar behoefte aangepast.
Extra informatie
Indien een kandidaat elders in het land woont, is dat niet direct een probleem mits de kandidaat bereid is om te reizen 1x per 6 weken naar Arnhem voor een gezamenlijk teamoverleg. + voor het inwerktraject wat in Den Bosch en/of Arnhem kan plaatsvinden. Ze werken volledig vanuit huis. 1x 6 weken op kantoor in Arnhem. Maar ze zijn aan het bekijken of dat ze 1x per week of 1x per 2 weken met elkaar kunnen samenwerken op kantoor Den Bosch - De Croon (Magistratenlaan). Dit is nu nog niet het geval. Wanneer men parttime beschikbaar is, liever niet op de donderdag en vrijdag vrij.
Graag salarisindicatie vermelden i.v.m. detavast in de toekomst.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.