Opdrachten
Info
Functie
Office AssistantLocatie
NederlandUren per week
32 uren per weekLooptijd
21.04.2024 - 13.04.2025Opdrachtnummer
156949Sluitingsdatum
Wat ga je doen?
- Ontvangen & registreren van bezoekers;
- Je bent het aanspreekpunt voor zowel het Porthos Team op kantoor als ook voor bezoekers;
- Je zorgt voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
- Post / pakketten ontvangen en verwerken;
- Inplannen van vergaderruimtes;
- Voorraadbeheer & op orde houden van gemeenschappelijke ruimtes (pantry, koffiemachine) &
vergaderruimtes;
- Beheren & Faciliteren vergaderruimtes intern & extern (koffie/thee etc.);
- Facilitaire ondersteuning (voorraad bijhouden van huishoudelijke aard, contactpersoon schoonmaak,
etc.);
- Voorraadbeheer kantoorartikelen en uitgifte hiervan;
- Bestellen van lunches voor vergaderingen & bijeenkomsten;
- Contacten onderhouden met gebouwbeheerder & receptie begane grond;
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden in afstemming met Management
Assistenten.
Wat vragen we van je?
- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie;
- Aantoonbare ervaring met MS Office pakket (Word, Excel, PowerPoint) en Outlook;
- Uitstekende kennis van Nederlands, en Engels (zowel mondeling als schriftelijk);
Qua Competenties:
- Communicatief vaardig en representatief;
- Servicegericht en verantwoordelijkheidsgevoel;
- Proactief, oplossingsgericht, improvisatievermogen en accuraat;
- Discreet en prettig in de samenwerking.
Kandidaat dient alle dagen aanwezig te zijn op locatie!
Havenbedrijf Rotterdam N.V.
Wat ga je doen?
- Ontvangen & registreren van bezoekers;
- Je bent het aanspreekpunt voor zowel het Porthos Team op kantoor als ook voor bezoekers;
- Je zorgt voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
- Post / pakketten ontvangen en verwerken;
- Inplannen van vergaderruimtes;
- Voorraadbeheer & op orde houden van gemeenschappelijke ruimtes (pantry, koffiemachine) &
vergaderruimtes;
- Beheren & Faciliteren vergaderruimtes intern & extern (koffie/thee etc.);
- Facilitaire ondersteuning (voorraad bijhouden van huishoudelijke aard, contactpersoon schoonmaak,
etc.);
- Voorraadbeheer kantoorartikelen en uitgifte hiervan;
- Bestellen van lunches voor vergaderingen & bijeenkomsten;
- Contacten onderhouden met gebouwbeheerder & receptie begane grond;
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden in afstemming met Management
Assistenten.
Wat vragen we van je?
- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie;
- Aantoonbare ervaring met MS Office pakket (Word, Excel, PowerPoint) en Outlook;
- Uitstekende kennis van Nederlands, en Engels (zowel mondeling als schriftelijk);
Qua Competenties:
- Communicatief vaardig en representatief;
- Servicegericht en verantwoordelijkheidsgevoel;
- Proactief, oplossingsgericht, improvisatievermogen en accuraat;
- Discreet en prettig in de samenwerking.
Kandidaat dient alle dagen aanwezig te zijn op locatie!
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.