Opdrachten

Havenbedrijf Rotterdam N.V. Office Assistant

Office Assistant

Info

Functie

Office Assistant

Locatie

Nederland

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

21.04.2024 - 13.04.2025

Opdrachtnummer

156949

Sluitingsdatum

date-icon04.04.2024 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wat ga je doen?
- Ontvangen & registreren van bezoekers;
- Je bent het aanspreekpunt voor zowel het Porthos Team op kantoor als ook voor bezoekers;
- Je zorgt voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
- Post / pakketten ontvangen en verwerken;
- Inplannen van vergaderruimtes;
- Voorraadbeheer & op orde houden van gemeenschappelijke ruimtes (pantry, koffiemachine) &   
   vergaderruimtes;
- Beheren & Faciliteren vergaderruimtes intern & extern (koffie/thee etc.);
- Facilitaire ondersteuning (voorraad bijhouden van huishoudelijke aard, contactpersoon schoonmaak,
  etc.);
- Voorraadbeheer kantoorartikelen en uitgifte hiervan;
- Bestellen van lunches voor vergaderingen &  bijeenkomsten;
- Contacten onderhouden met gebouwbeheerder & receptie begane grond;
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden in afstemming met Management
  Assistenten.

Wat vragen we van je?

- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie;
- Aantoonbare ervaring met MS Office pakket (Word, Excel, PowerPoint) en Outlook;

- Uitstekende kennis van Nederlands, en Engels (zowel mondeling als schriftelijk);

Qua Competenties:

- Communicatief vaardig en representatief;
- Servicegericht en verantwoordelijkheidsgevoel;
- Proactief, oplossingsgericht, improvisatievermogen en accuraat;
- Discreet en prettig in de samenwerking.

Kandidaat dient alle dagen aanwezig te zijn op locatie!

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Wat ga je doen?
- Ontvangen & registreren van bezoekers;
- Je bent het aanspreekpunt voor zowel het Porthos Team op kantoor als ook voor bezoekers;
- Je zorgt voor een representatieve uitstraling van het kantoor;
- Post / pakketten ontvangen en verwerken;
- Inplannen van vergaderruimtes;
- Voorraadbeheer & op orde houden van gemeenschappelijke ruimtes (pantry, koffiemachine) &   
   vergaderruimtes;
- Beheren & Faciliteren vergaderruimtes intern & extern (koffie/thee etc.);
- Facilitaire ondersteuning (voorraad bijhouden van huishoudelijke aard, contactpersoon schoonmaak,
  etc.);
- Voorraadbeheer kantoorartikelen en uitgifte hiervan;
- Bestellen van lunches voor vergaderingen &  bijeenkomsten;
- Contacten onderhouden met gebouwbeheerder & receptie begane grond;
- Diverse ondersteunende administratieve werkzaamheden in afstemming met Management
  Assistenten.

Wat vragen we van je?

- MBO werk- en denkniveau;
- Enkele jaren ervaring in soortgelijke functie;
- Aantoonbare ervaring met MS Office pakket (Word, Excel, PowerPoint) en Outlook;

- Uitstekende kennis van Nederlands, en Engels (zowel mondeling als schriftelijk);

Qua Competenties:

- Communicatief vaardig en representatief;
- Servicegericht en verantwoordelijkheidsgevoel;
- Proactief, oplossingsgericht, improvisatievermogen en accuraat;
- Discreet en prettig in de samenwerking.

Kandidaat dient alle dagen aanwezig te zijn op locatie!

De recruiter

Jade Vos

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.