Opdrachten

Havenbedrijf Rotterdam N.V. Procurement Team Assistant

Procurement Team Assistant

Info

Functie

Procurement Team Assistant

Locatie

Rotterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

25.05.2025 - 30.12.2025

Opdrachtnummer

233333

Sluitingsdatum

date-icon02.05.2025 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Voor Havenbedrijf Rotterdam zijn wij op zoek naar een Procurement Team Assistant. Ben jij administratief sterk, werk je graag procesgericht én ben je goed in schakelen met collega’s? Wil je bijdragen aan een toekomstbestendig havenbedrijf binnen een dynamisch en betrokken team? Dan is deze functie iets voor jou!
________________________________________
Organisatieomschrijving
Het Havenbedrijf Rotterdam is actief voor heel de haven. Het Havenbedrijf Rotterdam werkt aan het versterken van de concurrentiepositie van de Rotterdamse haven. De haven van vandaag én morgen. Alle (inter)nationale ondernemingen die hier actief zijn, hebben het allergrootste belang bij een bereikbare en duurzame ‘Port of Rotterdam’, die kan blijven groeien. Het Havenbedrijf biedt klanten daarom alles wat nodig is voor de vlotte en veilige doorvoer en bewerking van grondstoffen en goederen. Ook heeft het oog voor de werk- en leefomgeving in de haven én investeert het doorlopend in bestaand en nieuw havengebied.
________________________________________
Afdelingsinformatie
De afdeling Procurement (PU) draagt bij aan het toekomstbestendig maken van het Havenbedrijf. Deze afdeling bestaat uit circa 35 medewerkers, verdeeld over drie subafdelingen. Als Procurement Team Assistant ga jij aan de slag binnen het Data- en Procesmanagement team (DPM), dat uit 8 enthousiaste collega’s bestaat. Een diverse en gezellige groep waarin samenwerking centraal staat.
________________________________________
Opdrachtomschrijving
Als Procurement Team Assistant ben je een belangrijke schakel binnen het team en de afdeling. Je werkt in het hart van het inkoopproces en zorgt samen met je collega’s voor de dagelijkse afhandeling van inkoopbestellingen in SAP. Daarnaast ben je betrokken bij leveranciers- en contractmanagement en fungeer je als eerste aanspreekpunt voor collega’s binnen het hele Havenbedrijf met betrekking tot het inkoopproces.
Ook ondersteun je het team en de managers op administratief vlak, onder andere bij het organiseren van afspraken, vergaderingen en interne evenementen. Je monitort de voortgang van werkprocessen en zorgt dat afspraken en acties goed worden opgevolgd.

Resultaatgebieden:
•    Uitvoering van werkprocessen
•    Aanspreekpunt voor medewerkers en managers
•    Monitoring van de voortgang in het inkoopproces
•    Administratieve ondersteuning van het team en management

Eisen
•    Minimaal een afgeronde MBO-opleiding (2 punten)
•    3-5 jaar ervaring met werken binnen werkprocessen en (IT-)systemen (2 punten)
•    3-5 jaar ervaring met operationele procesafhandeling en communicatie (2 punten)
•    Aantoonbare secretariële vaardigheden voor agendabeheer, organiseren van vergaderingen en/of notuleren (2 punten)
•    Kennis van SharePoint, Microsoft Office pakket, Outlook, Excel, Word, PowerPoint, OneNote en Teams (2 punten)
•    Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (2 punten)

Wensen
•    Ervaring met SAP (2 punten)
•    Ervaring met inkoop (2 punten)
•    Tarief valt binnen de richtlijn van €40,00 - €50,00 per uur (1 punt) 
•    Kandidaat is beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 7 of 9 mei (1 punt)
•    Kandidaat is kosteloos overneembaar na een inleenperiode van één jaar (2 punten)

Competenties
•    Stevig in je schoenen staan
•    Klantgericht
•    Resultaatgericht
•    Leergierig
•    Open-minded

Specificatie
•    Opdrachtgever: Havenbedrijf Rotterdam N.V.
•    Locatie: World Port Center, Wilhelminakade 909 Rotterdam
•    Uren per week: Minimaal 24 uur, flexibel tot 36 uur
•    Looptijd: 26 mei 2025 t/m 31 december 2025 (optie tot verlenging mogelijk)
________________________________________
Planning
Sluitingsdatum aanbiedingen: 2 mei 2025, 09:00 uur
Kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdag 7 mei tussen 09.00-12.00 uur of vrijdag 9 mei tussen 09.00-12.00 uur.

Ben jij klaar om een centrale rol te spelen binnen het procurement team van de slimste haven ter wereld? Reageer dan snel en maak het verschil!

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Havenbedrijf Rotterdam N.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Voor Havenbedrijf Rotterdam zijn wij op zoek naar een Procurement Team Assistant. Ben jij administratief sterk, werk je graag procesgericht én ben je goed in schakelen met collega’s? Wil je bijdragen aan een toekomstbestendig havenbedrijf binnen een dynamisch en betrokken team? Dan is deze functie iets voor jou!
________________________________________
Organisatieomschrijving
Het Havenbedrijf Rotterdam is actief voor heel de haven. Het Havenbedrijf Rotterdam werkt aan het versterken van de concurrentiepositie van de Rotterdamse haven. De haven van vandaag én morgen. Alle (inter)nationale ondernemingen die hier actief zijn, hebben het allergrootste belang bij een bereikbare en duurzame ‘Port of Rotterdam’, die kan blijven groeien. Het Havenbedrijf biedt klanten daarom alles wat nodig is voor de vlotte en veilige doorvoer en bewerking van grondstoffen en goederen. Ook heeft het oog voor de werk- en leefomgeving in de haven én investeert het doorlopend in bestaand en nieuw havengebied.
________________________________________
Afdelingsinformatie
De afdeling Procurement (PU) draagt bij aan het toekomstbestendig maken van het Havenbedrijf. Deze afdeling bestaat uit circa 35 medewerkers, verdeeld over drie subafdelingen. Als Procurement Team Assistant ga jij aan de slag binnen het Data- en Procesmanagement team (DPM), dat uit 8 enthousiaste collega’s bestaat. Een diverse en gezellige groep waarin samenwerking centraal staat.
________________________________________
Opdrachtomschrijving
Als Procurement Team Assistant ben je een belangrijke schakel binnen het team en de afdeling. Je werkt in het hart van het inkoopproces en zorgt samen met je collega’s voor de dagelijkse afhandeling van inkoopbestellingen in SAP. Daarnaast ben je betrokken bij leveranciers- en contractmanagement en fungeer je als eerste aanspreekpunt voor collega’s binnen het hele Havenbedrijf met betrekking tot het inkoopproces.
Ook ondersteun je het team en de managers op administratief vlak, onder andere bij het organiseren van afspraken, vergaderingen en interne evenementen. Je monitort de voortgang van werkprocessen en zorgt dat afspraken en acties goed worden opgevolgd.

Resultaatgebieden:
•    Uitvoering van werkprocessen
•    Aanspreekpunt voor medewerkers en managers
•    Monitoring van de voortgang in het inkoopproces
•    Administratieve ondersteuning van het team en management

Eisen
•    Minimaal een afgeronde MBO-opleiding (2 punten)
•    3-5 jaar ervaring met werken binnen werkprocessen en (IT-)systemen (2 punten)
•    3-5 jaar ervaring met operationele procesafhandeling en communicatie (2 punten)
•    Aantoonbare secretariële vaardigheden voor agendabeheer, organiseren van vergaderingen en/of notuleren (2 punten)
•    Kennis van SharePoint, Microsoft Office pakket, Outlook, Excel, Word, PowerPoint, OneNote en Teams (2 punten)
•    Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift (2 punten)

Wensen
•    Ervaring met SAP (2 punten)
•    Ervaring met inkoop (2 punten)
•    Tarief valt binnen de richtlijn van €40,00 - €50,00 per uur (1 punt) 
•    Kandidaat is beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op 7 of 9 mei (1 punt)
•    Kandidaat is kosteloos overneembaar na een inleenperiode van één jaar (2 punten)

Competenties
•    Stevig in je schoenen staan
•    Klantgericht
•    Resultaatgericht
•    Leergierig
•    Open-minded

Specificatie
•    Opdrachtgever: Havenbedrijf Rotterdam N.V.
•    Locatie: World Port Center, Wilhelminakade 909 Rotterdam
•    Uren per week: Minimaal 24 uur, flexibel tot 36 uur
•    Looptijd: 26 mei 2025 t/m 31 december 2025 (optie tot verlenging mogelijk)
________________________________________
Planning
Sluitingsdatum aanbiedingen: 2 mei 2025, 09:00 uur
Kennismakingsgesprekken vinden plaats op woensdag 7 mei tussen 09.00-12.00 uur of vrijdag 9 mei tussen 09.00-12.00 uur.

Ben jij klaar om een centrale rol te spelen binnen het procurement team van de slimste haven ter wereld? Reageer dan snel en maak het verschil!

De recruiter

Nick Weishaupt

HeadFirst

+31883218123

nick@starapple.nl

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.