Opdrachten
Info
Functie
Service Level ManagerLocatie
Den HaagUren per week
40 uren per weekLooptijd
10.10.2024 - 10.04.2025Opdrachtnummer
214128Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving
Als IT service level manager ben jij de schakel tussen de productmanagers, dienstcoördinatoren en onze leveranciers. Je zorgt ervoor dat kwaliteitsverwachtingen helder zijn en dat concrete afspraken (SLA’s en DAPs) worden nageleefd. Jij monitort deze afspraken en grijpt in waar nodig. Je bent een verbindende en daadkrachtige gesprekspartner die draagvlak weet te creëren en resultaten behaalt. En er is meer. Jij bent de IT service level manager die:
• kwaliteitsverwachtingen expliciet maakt en concrete afspraken opstelt tijdens aanbestedingen of dienstontwerpen.
• partners aanspreekt op het nakomen van afspraken en relatiemanagement voert.
• escaleert wanneer de dienstverlening structureel achterblijft.
• verantwoordelijken en hun teams verbindt met specialisten op kwaliteitsaspecten zoals security, privacy en toegankelijkheid.
• samen met procesmanagers de continue verbetering van IT-processen bewaakt.
• leveranciersprestaties evalueert om lopende contracten te monitoren en input te genereren voor toekomstige aanbestedingen.
Daarbij komt dat je de verantwoordelijken en hun teams verbindt met de specialisten op de verschillende kwaliteitsaspecten (Security, Privacy, Toegankelijkheid etc.). Je stimuleert de samenwerking van de verschillende partners door de keten heen en - als borging daarvan – het gebruik van de IT-processen van de KB. De continue verbetering daarvan bewaak je samen met de procesmanagers op basis van metingen en rapportages.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
We zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jou bijzonder maakt. Is dat jouw klantgerichtheid gecombineerd met een analytisch vermogen? Geweldig. Zeker als je dit voor deze vacature IT service level manager aanvult met:
• een afgeronde relevante hbo-opleiding;
• 3 jaar ervaring met IT Service- en Procesmanagement in een Agile omgeving;
• ruime praktijkervaring met Servicemanagement (ITIL/ASL en BiSL) en Agile werkwijzen;
• ervaring met operationeel en tactisch aansturen van leveranciers, inclusief escalaties;
• ervaring met het formuleren van kwaliteitsverwachtingen en meetbare afspraken hierover.
• kennis van en ervaring met TOPdesk is een pre.
Wat ga je bij ons doen?
We zoeken ondersteuning bij het verder professionaliseren van service management binnen de KB. Meerdere servicemanagers gaan op korte termijn met pensioen. Jij gaat ons helpen de inrichten van de werkzaamheden goed overdraagbaar te maken en waar mogelijk verder te professionaliseren.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Koninklijke Bibliotheek
Opdrachtomschrijving
Als IT service level manager ben jij de schakel tussen de productmanagers, dienstcoördinatoren en onze leveranciers. Je zorgt ervoor dat kwaliteitsverwachtingen helder zijn en dat concrete afspraken (SLA’s en DAPs) worden nageleefd. Jij monitort deze afspraken en grijpt in waar nodig. Je bent een verbindende en daadkrachtige gesprekspartner die draagvlak weet te creëren en resultaten behaalt. En er is meer. Jij bent de IT service level manager die:
• kwaliteitsverwachtingen expliciet maakt en concrete afspraken opstelt tijdens aanbestedingen of dienstontwerpen.
• partners aanspreekt op het nakomen van afspraken en relatiemanagement voert.
• escaleert wanneer de dienstverlening structureel achterblijft.
• verantwoordelijken en hun teams verbindt met specialisten op kwaliteitsaspecten zoals security, privacy en toegankelijkheid.
• samen met procesmanagers de continue verbetering van IT-processen bewaakt.
• leveranciersprestaties evalueert om lopende contracten te monitoren en input te genereren voor toekomstige aanbestedingen.
Daarbij komt dat je de verantwoordelijken en hun teams verbindt met de specialisten op de verschillende kwaliteitsaspecten (Security, Privacy, Toegankelijkheid etc.). Je stimuleert de samenwerking van de verschillende partners door de keten heen en - als borging daarvan – het gebruik van de IT-processen van de KB. De continue verbetering daarvan bewaak je samen met de procesmanagers op basis van metingen en rapportages.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
We zijn benieuwd naar wie jij bent en wat jou bijzonder maakt. Is dat jouw klantgerichtheid gecombineerd met een analytisch vermogen? Geweldig. Zeker als je dit voor deze vacature IT service level manager aanvult met:
• een afgeronde relevante hbo-opleiding;
• 3 jaar ervaring met IT Service- en Procesmanagement in een Agile omgeving;
• ruime praktijkervaring met Servicemanagement (ITIL/ASL en BiSL) en Agile werkwijzen;
• ervaring met operationeel en tactisch aansturen van leveranciers, inclusief escalaties;
• ervaring met het formuleren van kwaliteitsverwachtingen en meetbare afspraken hierover.
• kennis van en ervaring met TOPdesk is een pre.
Wat ga je bij ons doen?
We zoeken ondersteuning bij het verder professionaliseren van service management binnen de KB. Meerdere servicemanagers gaan op korte termijn met pensioen. Jij gaat ons helpen de inrichten van de werkzaamheden goed overdraagbaar te maken en waar mogelijk verder te professionaliseren.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.