Opdrachten

Ministerie van Defensie Technisch Beheerder NAS

Technisch Beheerder NAS

Info

Functie

Technisch Beheerder NAS

Locatie

Amsterdam

Uren per week

38 uren per week

Looptijd

31.10.2024 - 30.10.2025

Opdrachtnummer

211885

Sluitingsdatum

date-icon22.08.2024 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

  • Beheert de ICT middelen, door:
    • Het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
    • Het maken en vastleggen van gemaakte afspraken met klanten/gebruikers;
    • Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
    • Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
    • Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
    • Het testen van de geleverde ICT middelen;
    • Het bewaken en signaleren van de status van de ICT middelen en het proactief handelen hierop;
    • Het aannemen van storingsmeldingen;
    • Het nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
    • Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;
    • Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden.
    • Het uitvoeren van updates en patches

  • Verricht de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
    • Het verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
    • Het registreren van afwijkingen en problemen;
    • Het aanleveren van configuratiebeheer informatie.

  • Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
    • Het melden van afwijkende situaties bij de eindgebruiker;
    • Kandidaat is in staat om licht tilwerk te verrichten, bijvoorbeeld in het geval van installatiewerkzaamheden.

    Achtergrond opdracht

    De Technisch beheerder (3 FTE) fungeert als lokaal beheerder van de informatie- en verwerkingssystemen die in gebruik zijn bij de KMAR als decentrale opslagsystemen, voert gegevensbeheer werkzaamheden uit en adviseert over en ondersteunt gebruikers van de informatie- en verwerkingssystemen van decentrale opslag systemen.

  • De functionaris is verantwoording verschuldigd aan de manager van het betreffende onderdeel over de juiste aanpak van de beheerwerkzaamheden en de naleving van de afspraken en regels;
  • Kader waarbinnen wordt gewerkt: met elkaar samenhangende richtlijnen, procedures op basis van bouwsteenbeschrijvingen, procesbeschrijvingen;
  • De functionaris neemt beslissingen over correctheid en uitvoerbaarheid van de werkzaamheden en draagt bij aan de prioritering van de werkzaamheden en incidenten.
  • De functionaris werkt nauw samen met de functionaris gegevensbeheer NAS/decentrale opslag
  • Eisen

  • Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als Beheerder ICT.
  • Kandidaat is minimaal in het bezit van een diploma op MBO 3 niveau.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem.
  • Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met ondersteuning van technische processen in de ICT;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met kwaliteitszorg op het gebied van ICT ondersteuning;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met IT projecten binnen de overheid;
  • Kandidaat heeft aantoonbaar specifieke theoretische en praktische kennis van en ervaring met autorisatie en security maatregelen van NAS en decentrale opslag voorzieningen;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een opleiding in de richting Informatica afgerond.
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Ministerie van Defensie

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving

  • Beheert de ICT middelen, door:
    • Het zo nodig inwinnen van nadere informatie;
    • Het maken en vastleggen van gemaakte afspraken met klanten/gebruikers;
    • Het controleren op volledigheid en werking van de te leveren ICT middelen;
    • Het controleren of aan alle randvoorwaarden is voldaan;
    • Het afstemmen van afwijkingen in de uitvoering;
    • Het testen van de geleverde ICT middelen;
    • Het bewaken en signaleren van de status van de ICT middelen en het proactief handelen hierop;
    • Het aannemen van storingsmeldingen;
    • Het nemen van preventieve en correctieve maatregelen;
    • Het instrueren van gebruikers over de geleverde ICT middelen;
    • Het uitvoeren van installatiewerkzaamheden.
    • Het uitvoeren van updates en patches

  • Verricht de administratieve afdoening van de beheerwerkzaamheden door:
    • Het verantwoorden en afsluiten van de werkzaamheden;
    • Het registreren van afwijkingen en problemen;
    • Het aanleveren van configuratiebeheer informatie.

  • Verricht ondersteunende werkzaamheden zoals:
    • Het melden van afwijkende situaties bij de eindgebruiker;
    • Kandidaat is in staat om licht tilwerk te verrichten, bijvoorbeeld in het geval van installatiewerkzaamheden.

    Achtergrond opdracht

    De Technisch beheerder (3 FTE) fungeert als lokaal beheerder van de informatie- en verwerkingssystemen die in gebruik zijn bij de KMAR als decentrale opslagsystemen, voert gegevensbeheer werkzaamheden uit en adviseert over en ondersteunt gebruikers van de informatie- en verwerkingssystemen van decentrale opslag systemen.

  • De functionaris is verantwoording verschuldigd aan de manager van het betreffende onderdeel over de juiste aanpak van de beheerwerkzaamheden en de naleving van de afspraken en regels;
  • Kader waarbinnen wordt gewerkt: met elkaar samenhangende richtlijnen, procedures op basis van bouwsteenbeschrijvingen, procesbeschrijvingen;
  • De functionaris neemt beslissingen over correctheid en uitvoerbaarheid van de werkzaamheden en draagt bij aan de prioritering van de werkzaamheden en incidenten.
  • De functionaris werkt nauw samen met de functionaris gegevensbeheer NAS/decentrale opslag
  • Eisen

  • Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als Beheerder ICT.
  • Kandidaat is minimaal in het bezit van een diploma op MBO 3 niveau.
  • Kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem.
  • Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met ondersteuning van technische processen in de ICT;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met kwaliteitszorg op het gebied van ICT ondersteuning;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal 2 jaar aantoonbaar werkervaring met IT projecten binnen de overheid;
  • Kandidaat heeft aantoonbaar specifieke theoretische en praktische kennis van en ervaring met autorisatie en security maatregelen van NAS en decentrale opslag voorzieningen;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een opleiding in de richting Informatica afgerond.
  • Aanvullende Informatie
    Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid. De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever. Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening. Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst. Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst. Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren. Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.


    De recruiter

    Daphne Dorrestein

    HeadFirst

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.