Opdrachten
Info
Functie
Medewerker servicedeskLocatie
UtrechtUren per week
40 uren per weekLooptijd
13.11.2022 - 13.05.2023Opdrachtnummer
124038Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving
LET OP HET BETREFT EEN OPDRACHT T.B.V. EEN WERKPLEKBEHEERDER, GEEN EERSTE LIJN MEDEWERKER! Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch, nauwkeurig en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker.
Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegevens kan zijn. Vanuit Utrecht wordt er o.a. meerdere keren per week gereisd naar Roermond, Veenendaal, Wageningen, Eindhoven en Amersfoort.
Achtergrond opdracht
DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden.
Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
Rijbewijs B
On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (2 jaar)
Wensen
Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's. PDCA (plan–do–check–act/adjust) werkwijze. Reizen is een vast onderdeel van de functie. Belangrijk is dat de medewerker hiertoe bereid is, het kan betekenen dat de werkdagen daardoor langer zijn.
Competenties
Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, fexibel, teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch, cecuur en zorgvuldig.
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
Opdrachtomschrijving
LET OP HET BETREFT EEN OPDRACHT T.B.V. EEN WERKPLEKBEHEERDER, GEEN EERSTE LIJN MEDEWERKER! Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, initiatiefrijk, flexibel, analytisch, nauwkeurig en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. Daarbij gaat het om werkplekbeheer waaronder ook de ondersteuning op mobiele apparaten valt. Afhankelijk van je opdracht verwerk je meldingen die in TOPdesk worden geregistreerd. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker.
Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegevens kan zijn. Vanuit Utrecht wordt er o.a. meerdere keren per week gereisd naar Roermond, Veenendaal, Wageningen, Eindhoven en Amersfoort.
Achtergrond opdracht
DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden.
Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
Rijbewijs B
On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (2 jaar)
Wensen
Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's. PDCA (plan–do–check–act/adjust) werkwijze. Reizen is een vast onderdeel van de functie. Belangrijk is dat de medewerker hiertoe bereid is, het kan betekenen dat de werkdagen daardoor langer zijn.
Competenties
Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, fexibel, teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch, cecuur en zorgvuldig.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.