Opdrachten
Info
Functie
Medewerker servicedeskLocatie
UtrechtUren per week
40 uren per weekLooptijd
26.02.2023 - 26.08.2023Opdrachtnummer
130702Sluitingsdatum
Opdrachtomschrijving
LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support (OSS) medewerker met standplaats Utrecht. Vanuit Utrecht worden op dagelijkse basis diverse balies bediend. Het servicegebied omvat de provincies Flevoland, Utrecht, Noord-Brabant, Limburg en mogelijk Gelderland. Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor
18000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen. Jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden en vormen een derde van je werktijd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (ook LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS biedt ook VIP ondersteuning op locatie aan. Het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven is.
Achtergrond opdracht
DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden vanuit Utrecht.
Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
Rijbewijs B
On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (2 jaar)
Wensen
Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's of hiervoor openstaand. Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon- werkverkeer is eigen tijd medewerker. De werktijden zijn gelieerd aan de openingstijden van de verschillende servicebalies, houd rekening met een rooster van 5x8 uur per week.
Competenties
Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, flexibel, teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch, secuur en zorgvuldig.
Ministerie van Economische Zaken en Klimaat DICTU
Opdrachtomschrijving
LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support (OSS) medewerker met standplaats Utrecht. Vanuit Utrecht worden op dagelijkse basis diverse balies bediend. Het servicegebied omvat de provincies Flevoland, Utrecht, Noord-Brabant, Limburg en mogelijk Gelderland. Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor
18000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen. Jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden en vormen een derde van je werktijd. Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (ook LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS biedt ook VIP ondersteuning op locatie aan. Het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on-site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven is.
Achtergrond opdracht
DICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Utrecht en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden vanuit Utrecht.
Eisen
Een doorleenconstructie is niet toegestaan.
-Voor deze opdracht mogen wij geen ZZP’ers aanbieden.
ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd
Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
Rijbewijs B
On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote, complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
Kennis en ervaring met Windows 10, Office 365, Citrix XenDesktop/Mobile en TOPdesk (2 jaar)
Wensen
Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer hiervan. Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).
Gewend om feedback te geven en vragen aan collega's of hiervoor openstaand. Reizen is een vast onderdeel van de functie, reistijd woon- werkverkeer is eigen tijd medewerker. De werktijden zijn gelieerd aan de openingstijden van de verschillende servicebalies, houd rekening met een rooster van 5x8 uur per week.
Competenties
Analytisch, klantgericht, betrouwbaar, zelfstandig, flexibel, teamplayer, verantwoordelijkheidsgevoel, nauwkeurig, kritisch, secuur en zorgvuldig.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.