Opdrachten
Info
Functie
Projectleider werkenbijns.nlLocatie
UtrechtUren per week
28 uren per weekLooptijd
26.05.2024 - 25.11.2024Opdrachtnummer
158028Sluitingsdatum
22.04.2024 06:00Om in aanmerking te komen, puntsgewijs aangeven hoe je aan de eisen voldoet ahv praktijkvoorbeelden en cv in word aanleveren aub
Selectiegesprekken:
donderdag 25 april tussen 10:00 en 13:00 uur en vrijdag 26 april vanaf 12:00 uur
Maximum tarief*:
€79-,
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.
Dit ga je doen
Als projectleider werkenbijns.nl richt je je op het onderhouden en doorontwikkelen van de recruitment site. Je verbetert de sollicitatie flows en de content op basis van data en het gedrag van onze bezoekers op de site. Vanuit (funnel)data spot je kansen, los je inefficiënties op en breng je dit samen tot optimale candidate journey’s. Hierbij maak je gebruik van data uit onder andere Google Analytics, Usabilla & Hotjar. Je interpreteert deze gebruiksdata, neemt de context van de business mee en vertaalt dit naar experimenten en nieuwe functionaliteiten op de website. Dit proces houdt nooit op zodat de website elke keer weer beter wordt. Om werkenbijns.nl verder te brengen is afstemming met interne stakeholders nodig. Je werkt samen met collega’s uit het Recruitment Marketing team, denk aan specialisten op het gebied van Arbeidsmarktcommunicatie, Data en Online Marketing. Maar ook je collega’s van IT en Functioneel beheer zijn belangrijke sparringpartners in het succes van de website. Bovendien werk je nauw samen met de leveranciers van de website & het ATS (Applicant tracking Tracking System), zodat de unieke candidate experience zich vertaalt naar een naadloos opvolgbaar recruitment proces in onze back-end systemen (ATS).
Hier ga je werken
Je komt te werken in het Recruitment Marketing team van de afdeling recruitment. We werken samen met ongeveer 80 recruiters, verspreid over 5 recruitment teams. Ieder team heeft focus op een eigen specialisme. Je kunt hierbij denken aan onder andere IT, Techniek, Retail maar ook tijdelijke opdrachten.
Ons team Recruitmentmarketing heeft verschillende disciplines, een eventcoördinator, 2 arbeidsmarktcommunicatie-/ content specialisten, een businessanalist/projectmanager en een online recruitment marketeer. Samen zijn we continu op zoek naar optimalisatie in alles wat wij doen. Wij werken samen aan de zichtbaarheid van NS als werkgever en het realiseren van kwalitatieve traffic naar onze site en uiteindelijk conversie op onze vacatures. Onze site heeft in 2023 de tweede prijs bij Digitaal-Werven award gewonnen en onze missie is om dat minstens te evenaren in 2024.
Dit zijn de eisen
- Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding bij voorkeur in de richting van (online) marketing.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met een werken bij site.
- Je beschikt over relevante ervaring bij een top 100 merk.
- Aantoonbare ervaring met Google Analytics 4.
- Ervaring met Agile werken en customer journeys.
- Ervaring met het aansturen van externe partijen en leveranciers.
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift aangezien onze content in het Nederlands is.
- Je kunt goed samenwerken en in begrijpelijke taal de analyses vertalen naar concrete acties, voor zowel jouzelf als projectleider als voor de contentspecialisten, de recruiters en de leveranciers.
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Nederlandse Spoorwegen
Om in aanmerking te komen, puntsgewijs aangeven hoe je aan de eisen voldoet ahv praktijkvoorbeelden en cv in word aanleveren aub
Selectiegesprekken:
donderdag 25 april tussen 10:00 en 13:00 uur en vrijdag 26 april vanaf 12:00 uur
Maximum tarief*:
€79-,
*Let op: Bovenstaand tarief is een max. all-in uurtarief (incl. o.a. reiskosten, faciliteiten, eventuele vergoedingen en de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex, excl. btw). Het tarief weegt mee in het selectieproces.
Dit ga je doen
Als projectleider werkenbijns.nl richt je je op het onderhouden en doorontwikkelen van de recruitment site. Je verbetert de sollicitatie flows en de content op basis van data en het gedrag van onze bezoekers op de site. Vanuit (funnel)data spot je kansen, los je inefficiënties op en breng je dit samen tot optimale candidate journey’s. Hierbij maak je gebruik van data uit onder andere Google Analytics, Usabilla & Hotjar. Je interpreteert deze gebruiksdata, neemt de context van de business mee en vertaalt dit naar experimenten en nieuwe functionaliteiten op de website. Dit proces houdt nooit op zodat de website elke keer weer beter wordt. Om werkenbijns.nl verder te brengen is afstemming met interne stakeholders nodig. Je werkt samen met collega’s uit het Recruitment Marketing team, denk aan specialisten op het gebied van Arbeidsmarktcommunicatie, Data en Online Marketing. Maar ook je collega’s van IT en Functioneel beheer zijn belangrijke sparringpartners in het succes van de website. Bovendien werk je nauw samen met de leveranciers van de website & het ATS (Applicant tracking Tracking System), zodat de unieke candidate experience zich vertaalt naar een naadloos opvolgbaar recruitment proces in onze back-end systemen (ATS).
Hier ga je werken
Je komt te werken in het Recruitment Marketing team van de afdeling recruitment. We werken samen met ongeveer 80 recruiters, verspreid over 5 recruitment teams. Ieder team heeft focus op een eigen specialisme. Je kunt hierbij denken aan onder andere IT, Techniek, Retail maar ook tijdelijke opdrachten.
Ons team Recruitmentmarketing heeft verschillende disciplines, een eventcoördinator, 2 arbeidsmarktcommunicatie-/ content specialisten, een businessanalist/projectmanager en een online recruitment marketeer. Samen zijn we continu op zoek naar optimalisatie in alles wat wij doen. Wij werken samen aan de zichtbaarheid van NS als werkgever en het realiseren van kwalitatieve traffic naar onze site en uiteindelijk conversie op onze vacatures. Onze site heeft in 2023 de tweede prijs bij Digitaal-Werven award gewonnen en onze missie is om dat minstens te evenaren in 2024.
Dit zijn de eisen
- Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding bij voorkeur in de richting van (online) marketing.
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke rol.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met een werken bij site.
- Je beschikt over relevante ervaring bij een top 100 merk.
- Aantoonbare ervaring met Google Analytics 4.
- Ervaring met Agile werken en customer journeys.
- Ervaring met het aansturen van externe partijen en leveranciers.
- Je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift aangezien onze content in het Nederlands is.
- Je kunt goed samenwerken en in begrijpelijke taal de analyses vertalen naar concrete acties, voor zowel jouzelf als projectleider als voor de contentspecialisten, de recruiters en de leveranciers.
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.