Opdrachten
Info
Functie
Medewerker Mid-OfficeLocatie
UtrechtUren per week
36 uren per weekLooptijd
31.05.2025 - 30.10.2025Opdrachtnummer
233279Sluitingsdatum
ZZP: NO
- Duur: Tot 31-10-2025
- Uren: 36
- Schaal: 7
Door jouw inzet en nauwkeurigheid kunnen we sneller inspelen op risico’s en voorkomen we zo dat het financieel stelsel en onze diensten worden misbruikt voor criminele activiteiten, zoals witwassen, fraude of financiering van terrorisme.
Jij & jouw functie
De 120 mensen van Mid-Office hebben een verscheidenheid aan administratieve taken in de ondersteuning van de KYC operatie, zoals secretariaat van de Cliënt Comités/Kwaliteitstafel, uitlezen van Functionele Users en mailboxen, event assessments afronden en natuurlijk de werkvoorbereiding voor de FEC analisten. Zo zorg jij ervoor dat er meer capaciteit bij analisten beschikbaar is voor het uitvoeren van onderzoek en het schrijven van reviews doordat administratief werk wordt geminimaliseerd.
Voorbeelden uit de praktijk
• Controleren en aanpassen van klant- en organisatiegegevens in ons CRM systeem.
• Opgevoerde aandachtspunten monitoren en beoordelen.
• Aandragen van ideeën om onze dienstverlening, producten en processen te verbeteren en uit te voeren.
Feiten & cijfers
• 36 uur per week
• 5 verschillende teams op de Mid-Office met ieder hun eigen specialisme
• wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s
Top 3 verantwoordelijkheden
• Voorbereiden van klantdossiers door het verzamelen van de juiste informatie.
• Opvragen van documenten, deze te controleren en te verwerken.
• Raadplegen van dossiers en bevindingen op een goede manier vastleggen in onze systemen.
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Mid-Office.
“Binnen Mid-Office werken we met een grote diversiteit aan mensen. Uit alle windstreken, alle domeinen binnen de bank en met verschillende achtergronden. Daarnaast zijn we flexibel, we stemmen onze activiteit steeds af op onze klant: de analist! Dat maakt dat de dynamiek groot is binnen onze teams. En dat is leuk! Er is altijd reuring en het is zeker nooit saai. En we zorgen er met z’n alle voor dat we “happy people” blijven”
Jij & jouw talent
• Minimaal een afgeronde MBO-4 diploma en minstens 3 jaar ervaring binnen de financiële/bancaire sector óf een relevante HBO opleiding
• Ervaring met de Rabobank systemen
• Ervaring met schrijven van FEC dossiers is een grote pré
• Het zorgvuldig omgaan met klantgegevens voor jou vanzelfsprekend is
• Leergierig en bereid om aanvullende opleidingen te volgen
Salarisschaal: FPT07RG000RG
Rabobank
ZZP: NO
- Duur: Tot 31-10-2025
- Uren: 36
- Schaal: 7
Door jouw inzet en nauwkeurigheid kunnen we sneller inspelen op risico’s en voorkomen we zo dat het financieel stelsel en onze diensten worden misbruikt voor criminele activiteiten, zoals witwassen, fraude of financiering van terrorisme.
Jij & jouw functie
De 120 mensen van Mid-Office hebben een verscheidenheid aan administratieve taken in de ondersteuning van de KYC operatie, zoals secretariaat van de Cliënt Comités/Kwaliteitstafel, uitlezen van Functionele Users en mailboxen, event assessments afronden en natuurlijk de werkvoorbereiding voor de FEC analisten. Zo zorg jij ervoor dat er meer capaciteit bij analisten beschikbaar is voor het uitvoeren van onderzoek en het schrijven van reviews doordat administratief werk wordt geminimaliseerd.
Voorbeelden uit de praktijk
• Controleren en aanpassen van klant- en organisatiegegevens in ons CRM systeem.
• Opgevoerde aandachtspunten monitoren en beoordelen.
• Aandragen van ideeën om onze dienstverlening, producten en processen te verbeteren en uit te voeren.
Feiten & cijfers
• 36 uur per week
• 5 verschillende teams op de Mid-Office met ieder hun eigen specialisme
• wereldwijd 43.822 Rabobank-collega’s
Top 3 verantwoordelijkheden
• Voorbereiden van klantdossiers door het verzamelen van de juiste informatie.
• Opvragen van documenten, deze te controleren en te verwerken.
• Raadplegen van dossiers en bevindingen op een goede manier vastleggen in onze systemen.
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Mid-Office.
“Binnen Mid-Office werken we met een grote diversiteit aan mensen. Uit alle windstreken, alle domeinen binnen de bank en met verschillende achtergronden. Daarnaast zijn we flexibel, we stemmen onze activiteit steeds af op onze klant: de analist! Dat maakt dat de dynamiek groot is binnen onze teams. En dat is leuk! Er is altijd reuring en het is zeker nooit saai. En we zorgen er met z’n alle voor dat we “happy people” blijven”
Jij & jouw talent
• Minimaal een afgeronde MBO-4 diploma en minstens 3 jaar ervaring binnen de financiële/bancaire sector óf een relevante HBO opleiding
• Ervaring met de Rabobank systemen
• Ervaring met schrijven van FEC dossiers is een grote pré
• Het zorgvuldig omgaan met klantgegevens voor jou vanzelfsprekend is
• Leergierig en bereid om aanvullende opleidingen te volgen
Salarisschaal: FPT07RG000RG
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.