Opdrachten

Rabobank Acceptant Wonen - intermediairsdesk

Acceptant Wonen - intermediairsdesk

Info

Functie

Acceptant Wonen - intermediairsdesk

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.08.2024 - 30.05.2025

Opdrachtnummer

211330

Sluitingsdatum

date-icon09.08.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

* 4 FTE
* niet geschikt voor ZZP
* Hybride werken: minimaal 1x per week verplichte kantoordag


Ben jij klantgericht, communicatief sterk en toon jij passie voor mensen? Sta je voor kwaliteit zonder de commercie uit het oog te verliezen? Ben je creatief en kun je binnen de kaders de mogelijkheden zien om een complexe aanvragen tot een goed einde te brengen? Dan zoeken wij jou om ons team te komen versterken!

Jij & jouw functie
Als Acceptant Wonen B ondersteun je Financieel Adviseurs en/of acceptanten van de intermediairsdesk om tot een verantwoorde financiering te komen. Je denkt mee en gaat proactief op zoek naar oplossingen voor woningfinancieringsvraagstukken. Je kunt jouw expertise inzetten door mee te denken in het optimale proces voor klant en adviseur.

Boek resultaten
Je houdt je bezig met de acceptatie van hypotheekaanvragen (conform de bevoegdhedenregeling).
Je bent verantwoordelijk voor het completeren en beoordelen van alle type dossiers. Daarbij manage je de werkvoorraad. Je draagt daarmee bij aan een hoge mate van kwaliteit en efficiëntie. Je werkt samen met de adviseur met als doel het dossier tot een goed einde te brengen voor de klant.
Je onderhoudt persoonlijk contact met de adviseur en/of acceptant intermediairsdesk ten behoeve van de acceptatie en voortgang van een aanvraag en bespreekt de kwaliteit van de aanvraag.
Je signaleert, draagt bij of realiseert verbetermogelijkheden in dienstverlening, producten of processen. Je bewaakt datakwaliteit bij de verwerking van aanvragen.
Je bent een virtuele teamspeler die het maximale uit zichzelf, maar ook uit anderen haalt.

Feiten & cijfers
De Acceptant Wonen B is werkzaam binnen OPS Housing Acceptatie
32-36 uur per week
Je werkt in een team van ongeveer 170 collega’s

SCW CO bestaat na de splitsing tussen Advies & Acceptatie uit circa 500 medewerkers

Top 3 verantwoordelijkheden
Je beoordeelt op basis van ingezonden stukken een hypotheekaanvraag om tot een verantwoorde kredietverstrekker tee komen voor zowel klant als bank.
Je verricht administratieve werkzaamheden, zoals het zelfstandig verwerken van hypotheekaanvragen, het opmaken van de aanvraag en de overdacht naar een tweede acceptant, waarbij snelheid en flexibiliteit belangrijk zijn.
Je handelt zelfstandig, conform de processen werkinstructies en bevoegdhedenregeling.

Samen bereiken we meer dan alleen.

We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team Wonen acceptatie.

Jij & jouw talent
HBO werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
In het bezit van WFT basis, WFT Vermogen en WFT Hypothecair
intrinsiek gemotiveerd om de financieel adviseur en/of acceptant intermediair desk via een open gesprek te willen helpen;
Je hebt affiniteit met procesmatig werken
Je bent goed in plannen en organiseren
Je bent communicatief sterk
Je bent een echte teamspeler
kennis en ervaring met systemen zoals HTC, Force en Siebel zijn een pré;
ervaring met de LEAN werkwijze is een pré

Rabobank@Anywhere
We werken via de principes van Rabobank@Anywhere. We komen naar kantoor om samen te werken en te verbinden. De medewerkers van Wonen Acceptatie wonen verspreid over het hele land. De locatie en momenten van samenkomst worden zo veel mogelijk in onderling overleg gedaan met het team.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

* 4 FTE
* niet geschikt voor ZZP
* Hybride werken: minimaal 1x per week verplichte kantoordag


Ben jij klantgericht, communicatief sterk en toon jij passie voor mensen? Sta je voor kwaliteit zonder de commercie uit het oog te verliezen? Ben je creatief en kun je binnen de kaders de mogelijkheden zien om een complexe aanvragen tot een goed einde te brengen? Dan zoeken wij jou om ons team te komen versterken!

Jij & jouw functie
Als Acceptant Wonen B ondersteun je Financieel Adviseurs en/of acceptanten van de intermediairsdesk om tot een verantwoorde financiering te komen. Je denkt mee en gaat proactief op zoek naar oplossingen voor woningfinancieringsvraagstukken. Je kunt jouw expertise inzetten door mee te denken in het optimale proces voor klant en adviseur.

Boek resultaten
Je houdt je bezig met de acceptatie van hypotheekaanvragen (conform de bevoegdhedenregeling).
Je bent verantwoordelijk voor het completeren en beoordelen van alle type dossiers. Daarbij manage je de werkvoorraad. Je draagt daarmee bij aan een hoge mate van kwaliteit en efficiëntie. Je werkt samen met de adviseur met als doel het dossier tot een goed einde te brengen voor de klant.
Je onderhoudt persoonlijk contact met de adviseur en/of acceptant intermediairsdesk ten behoeve van de acceptatie en voortgang van een aanvraag en bespreekt de kwaliteit van de aanvraag.
Je signaleert, draagt bij of realiseert verbetermogelijkheden in dienstverlening, producten of processen. Je bewaakt datakwaliteit bij de verwerking van aanvragen.
Je bent een virtuele teamspeler die het maximale uit zichzelf, maar ook uit anderen haalt.

Feiten & cijfers
De Acceptant Wonen B is werkzaam binnen OPS Housing Acceptatie
32-36 uur per week
Je werkt in een team van ongeveer 170 collega’s

SCW CO bestaat na de splitsing tussen Advies & Acceptatie uit circa 500 medewerkers

Top 3 verantwoordelijkheden
Je beoordeelt op basis van ingezonden stukken een hypotheekaanvraag om tot een verantwoorde kredietverstrekker tee komen voor zowel klant als bank.
Je verricht administratieve werkzaamheden, zoals het zelfstandig verwerken van hypotheekaanvragen, het opmaken van de aanvraag en de overdacht naar een tweede acceptant, waarbij snelheid en flexibiliteit belangrijk zijn.
Je handelt zelfstandig, conform de processen werkinstructies en bevoegdhedenregeling.

Samen bereiken we meer dan alleen.

We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team Wonen acceptatie.

Jij & jouw talent
HBO werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
In het bezit van WFT basis, WFT Vermogen en WFT Hypothecair
intrinsiek gemotiveerd om de financieel adviseur en/of acceptant intermediair desk via een open gesprek te willen helpen;
Je hebt affiniteit met procesmatig werken
Je bent goed in plannen en organiseren
Je bent communicatief sterk
Je bent een echte teamspeler
kennis en ervaring met systemen zoals HTC, Force en Siebel zijn een pré;
ervaring met de LEAN werkwijze is een pré

Rabobank@Anywhere
We werken via de principes van Rabobank@Anywhere. We komen naar kantoor om samen te werken en te verbinden. De medewerkers van Wonen Acceptatie wonen verspreid over het hele land. De locatie en momenten van samenkomst worden zo veel mogelijk in onderling overleg gedaan met het team.

De recruiter

Mandy Hoogland

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.