Opdrachten
Info
Functie
Klant Support SpecialistLocatie
AmsterdamUren per week
36 uren per weekLooptijd
24.03.2024 - 30.09.2024Opdrachtnummer
155609Sluitingsdatum
Deze aanvraag is NIET geschikt voor ZZP
We zijn voor de Rabobank Amsterdam op zoek naar een Klant Support Specialist B (KSS) tot 1-10-2024 die mogelijk verlengd kan worden.
Reden aanvraag;
De klant is op zoek naar een externe medewerker i.v.m. tijdelijke afwezigheid van een medewerker.
Samenstelling team;
Het team bestaat uit 18 Klant Support Specialisten en er heerst een prettige werksfeer.
Bijzonderheden;
Als Klant Support Specialist B speel je een grote rol in de excellente klantbediening. Jij wordt het telefonische aanspreekpunt voor onze grootzakelijke klanten. Klanten bellen jou met uiteenlopende vragen over hun internationaal betalingsverkeer, geen gesprek is hetzelfde. Je hebt een regierol in de commerciële klantprocessen en je draagt bij aan een positieve klantbeleving. Je bent verantwoordelijk voor het inventariseren, adviseren, regisseren, doorleiden en afhandelen van complexe Grootzakelijke klantvragen binnen de gestelde uniforme processen, tijdslijnen, criteria en guidance.
Must have;
- Een afgeronde MBO 4 diploma, voorkeur voor een afgeronde HBO diploma.
- Plug & Play
- Rabobank ervaring
- Kennis en affiniteit van zakelijke dienstverlening
- Specialistische kennis van (inter-)nationaal betalingsverkeer
- Coaching skills
Nice to have;
- Denkt graag mee in hoe zaken slimmer, beter en efficiënter kunnen
- Samenwerken
- Een aantoonbaar analytisch vermogen
- Verantwoordelijk voelen voor de kwaliteit van onze dienstverlening
- Staat sterk in je schoenen en kan je bevindingen goed verdedigen
* Er wordt voornamelijk hybride gewerkt. Een keer per twee weken op kantoor Amsterdam Amstelplein of Hoofddorp
Uren;
32-36 uur. Voorkeur 36 uur.
Rabobank
Deze aanvraag is NIET geschikt voor ZZP
We zijn voor de Rabobank Amsterdam op zoek naar een Klant Support Specialist B (KSS) tot 1-10-2024 die mogelijk verlengd kan worden.
Reden aanvraag;
De klant is op zoek naar een externe medewerker i.v.m. tijdelijke afwezigheid van een medewerker.
Samenstelling team;
Het team bestaat uit 18 Klant Support Specialisten en er heerst een prettige werksfeer.
Bijzonderheden;
Als Klant Support Specialist B speel je een grote rol in de excellente klantbediening. Jij wordt het telefonische aanspreekpunt voor onze grootzakelijke klanten. Klanten bellen jou met uiteenlopende vragen over hun internationaal betalingsverkeer, geen gesprek is hetzelfde. Je hebt een regierol in de commerciële klantprocessen en je draagt bij aan een positieve klantbeleving. Je bent verantwoordelijk voor het inventariseren, adviseren, regisseren, doorleiden en afhandelen van complexe Grootzakelijke klantvragen binnen de gestelde uniforme processen, tijdslijnen, criteria en guidance.
Must have;
- Een afgeronde MBO 4 diploma, voorkeur voor een afgeronde HBO diploma.
- Plug & Play
- Rabobank ervaring
- Kennis en affiniteit van zakelijke dienstverlening
- Specialistische kennis van (inter-)nationaal betalingsverkeer
- Coaching skills
Nice to have;
- Denkt graag mee in hoe zaken slimmer, beter en efficiënter kunnen
- Samenwerken
- Een aantoonbaar analytisch vermogen
- Verantwoordelijk voelen voor de kwaliteit van onze dienstverlening
- Staat sterk in je schoenen en kan je bevindingen goed verdedigen
* Er wordt voornamelijk hybride gewerkt. Een keer per twee weken op kantoor Amsterdam Amstelplein of Hoofddorp
Uren;
32-36 uur. Voorkeur 36 uur.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.