Opdrachten
Info
Functie
Medewerker Bijzonder Beheer Ondersteuning & BeheerLocatie
UtrechtUren per week
36 uren per weekLooptijd
02.06.2024 - 30.03.2025Opdrachtnummer
157860Sluitingsdatum
* 3 FTE
* Niet geschikt voor ZZP
* De sollicitatiegesprekken vinden plaats op ons hoofdkantoor; Fellenoord te Eindhoven.
* Duur opdracht = 9 mnd
* Hybride werken: 1 a 2 x per maand in Utrecht
Medewerker Bijzonder Beheer Ondersteuning & Beheer
Zet jij jouw persoonlijke vaardigheden in om klanten met financiële stress te helpen? Ga jij er mede voor zorgen dat problemen kunnen worden opgelost? Dit doe je door een tijdige en deskundige verwerking van processen. Zo kan er adequaat worden ingespeeld op de situatie van de klant.
Jij & jouw functie
Als medewerker Ondersteuning & Beheer draag je bij door te zorgen voor flow in het proces. Je ondersteunt de klantbehandelaar door klantafspraken te plannen, vervolgacties af te handelen en afspraken te monitoren. Ook de afhandeling van vragen via e-mail en telefonie (inbound en outbound) is een belangrijk onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden.
Prettig samenwerken binnen het team Ondersteuning & Beheer samen met 30 directe collega’s 32-36 uur per week
Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Je begint ’s-morgens met dedagstartconform de LEAN methode. Waarin we als team terugblikken op gisteren en vooruitkijken naar wat er komen gaat vandaag. Je bent één dagdeel ingeroosterd in de inbound telefonie voor een viertal klantbehandelteams om functionele vragen te beantwoorden. De rest van de dag op één van de andere taken waar één van de werkverdelers je op heeft ingepland. Bij een groot deel van de overige werkzaamheden zit een stukje outbound bellen waarbij je met de klant vaststelt of er sprake is van financiële stress. Als dit het geval is maak je voor de klant een afspraak bij een klantbehandelaar. Onze telefonische bereikbaarheid is van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 19.00 uur en op vrijdag tot 17.00 uur wat inhoud dat je één avond in de week telefoondienst hebt tot 19.00 uur. Zoals je ziet bestaat een groot deel van de werkzaamheden uit telefonie waardoor affiniteit met klantgesprekken wel een must is. Vastlegging is dan ook van groot belang in deze functie, aangezien jij het eerste contact met de klant zal hebben. Natuurlijk is er een opleidingsplan en staan de collega’s in het team altijd voor je klaar. ’s-Middags hebben we nog een hartslag waarin we checken hoe het ervoor staat en of bijsturing noodzakelijk is. Door de dag heen kan het zijn dat je nog overige taken hebt, want iedereen binnen het team is wel betrokken bij een bepaald onderdeel. Denk hierbij aandagstartvoorzitter, het nadenken en reviewen van nieuwe processen en beleid, het controleren van kwaliteit bij een dossier of het verwerken van de werkverdeling.
Benieuwd hoe het werken bij Rabobank Bijzonder Beheer eruitziet? Bekijk het filmpje: https://youtu.be/oiTdlRYGPXc
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Ondersteuning en Beheer.
Plezier & werk
“Ik vind het leuk om onderdeel te zijn van Team O&B omdat er veel verscheidenheid is in de werkzaamheden en dossiers, en er genoeg mogelijkheden zijn om je verder te ontwikkelen. Daarnaast is de sfeer in het team echt heel erg prettig, collega’s staan de hele dag voor elkaar klaar om te helpen met vragen of om een praatje te maken.” Quote’ Nathalie, medewerker Ondersteuning & Beheer
‘Hou je van een afwisselende werkomgeving en laat je je niet snel gek maken. Kom dan bij Ondersteuning & Beheer werken. Naast het feit dat wij een ontzettend leuk, maar vooral behulpzaam team hebben is geen enkele werkdag hetzelfde. ‘ ‘Quote Erwin, medewerker ondersteuning & beheer.
“O&B is een gezellig team, met leuke collega’s en afwisselende werkzaamheden! Ook al wonen we verspreid over het land, we zoeken elkaar op in kantoren in de regio’s om ook zo goed verbinding te houden. Als je een leuke afwisselende baan zoekt dat zit je bij O&B op je plek!” ‘Quote Rudolphine, medewerker ondersteuning & beheer.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het eerder en beter vaststellen van financiële stress van klanten.
Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 betrokken team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
• Hbo werk- en denkniveau, minimaal MBO4 diploma
• Affiniteit met administratief – juridische werkzaamheden
• WFT basis (consumptief en hypothecair zijn een pre)
• Focus op de klant
• Meeveren in veranderende situaties
• Elke dag beter willen worden
Rabobank
* 3 FTE
* Niet geschikt voor ZZP
* De sollicitatiegesprekken vinden plaats op ons hoofdkantoor; Fellenoord te Eindhoven.
* Duur opdracht = 9 mnd
* Hybride werken: 1 a 2 x per maand in Utrecht
Medewerker Bijzonder Beheer Ondersteuning & Beheer
Zet jij jouw persoonlijke vaardigheden in om klanten met financiële stress te helpen? Ga jij er mede voor zorgen dat problemen kunnen worden opgelost? Dit doe je door een tijdige en deskundige verwerking van processen. Zo kan er adequaat worden ingespeeld op de situatie van de klant.
Jij & jouw functie
Als medewerker Ondersteuning & Beheer draag je bij door te zorgen voor flow in het proces. Je ondersteunt de klantbehandelaar door klantafspraken te plannen, vervolgacties af te handelen en afspraken te monitoren. Ook de afhandeling van vragen via e-mail en telefonie (inbound en outbound) is een belangrijk onderdeel van je dagelijkse werkzaamheden.
Prettig samenwerken binnen het team Ondersteuning & Beheer samen met 30 directe collega’s 32-36 uur per week
Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-dolijst staat? Je begint ’s-morgens met dedagstartconform de LEAN methode. Waarin we als team terugblikken op gisteren en vooruitkijken naar wat er komen gaat vandaag. Je bent één dagdeel ingeroosterd in de inbound telefonie voor een viertal klantbehandelteams om functionele vragen te beantwoorden. De rest van de dag op één van de andere taken waar één van de werkverdelers je op heeft ingepland. Bij een groot deel van de overige werkzaamheden zit een stukje outbound bellen waarbij je met de klant vaststelt of er sprake is van financiële stress. Als dit het geval is maak je voor de klant een afspraak bij een klantbehandelaar. Onze telefonische bereikbaarheid is van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 19.00 uur en op vrijdag tot 17.00 uur wat inhoud dat je één avond in de week telefoondienst hebt tot 19.00 uur. Zoals je ziet bestaat een groot deel van de werkzaamheden uit telefonie waardoor affiniteit met klantgesprekken wel een must is. Vastlegging is dan ook van groot belang in deze functie, aangezien jij het eerste contact met de klant zal hebben. Natuurlijk is er een opleidingsplan en staan de collega’s in het team altijd voor je klaar. ’s-Middags hebben we nog een hartslag waarin we checken hoe het ervoor staat en of bijsturing noodzakelijk is. Door de dag heen kan het zijn dat je nog overige taken hebt, want iedereen binnen het team is wel betrokken bij een bepaald onderdeel. Denk hierbij aandagstartvoorzitter, het nadenken en reviewen van nieuwe processen en beleid, het controleren van kwaliteit bij een dossier of het verwerken van de werkverdeling.
Benieuwd hoe het werken bij Rabobank Bijzonder Beheer eruitziet? Bekijk het filmpje: https://youtu.be/oiTdlRYGPXc
Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Ondersteuning en Beheer.
Plezier & werk
“Ik vind het leuk om onderdeel te zijn van Team O&B omdat er veel verscheidenheid is in de werkzaamheden en dossiers, en er genoeg mogelijkheden zijn om je verder te ontwikkelen. Daarnaast is de sfeer in het team echt heel erg prettig, collega’s staan de hele dag voor elkaar klaar om te helpen met vragen of om een praatje te maken.” Quote’ Nathalie, medewerker Ondersteuning & Beheer
‘Hou je van een afwisselende werkomgeving en laat je je niet snel gek maken. Kom dan bij Ondersteuning & Beheer werken. Naast het feit dat wij een ontzettend leuk, maar vooral behulpzaam team hebben is geen enkele werkdag hetzelfde. ‘ ‘Quote Erwin, medewerker ondersteuning & beheer.
“O&B is een gezellig team, met leuke collega’s en afwisselende werkzaamheden! Ook al wonen we verspreid over het land, we zoeken elkaar op in kantoren in de regio’s om ook zo goed verbinding te houden. Als je een leuke afwisselende baan zoekt dat zit je bij O&B op je plek!” ‘Quote Rudolphine, medewerker ondersteuning & beheer.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het eerder en beter vaststellen van financiële stress van klanten.
Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 betrokken team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
• Hbo werk- en denkniveau, minimaal MBO4 diploma
• Affiniteit met administratief – juridische werkzaamheden
• WFT basis (consumptief en hypothecair zijn een pre)
• Focus op de klant
• Meeveren in veranderende situaties
• Elke dag beter willen worden
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.