Opdrachten

Rabobank Medewerker Klantondersteuning C - KVK

Medewerker Klantondersteuning C - KVK

Info

Functie

Medewerker Klantondersteuning C - KVK

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

14.07.2024 - 30.12.2024

Opdrachtnummer

183897

Sluitingsdatum

date-icon19.06.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Beschrijving:

* 10 FTE
* Inschaling in functieschaal 6, De medewerker in FG 6 pakt de meer complexe werkzaamheden op.
* De gewenste startdatum is juli, wordt nader afgestemd
* Rabobankervaring en Siebelervaring is een pré
* Hybride werken: verplichte kantoordag 1x per week en tijdens opleiding eerste 2 weken fulltime (1e week: 5 dagen 40 uur en 2e week: 4 dagen 32 uur) is verplicht op kantoor.
* ZZP niet geschikt.
* Gesprekken vinden plaats via een videocall.
* Belangrijk: eerste 4 weken geen vakantie. Vakantieplannen aub doorgeven op CV.

Wil jij je horizon verbreden en écht een toegevoegde waarde leveren voor onze zakelijke klanten én voor Rabobank? Dan is de functie van medewerker KvK Remediation voor jou wellicht een schot in de roos.

Jij & jouw functie Als Medewerker Kvk Remediation draag je bij door accuraat en klantgericht (voornamelijk complexe) klantvragen af te handelen. Je bent het aanspreekpunt op het gebied van KvK wijzigingen voor Rechtsvormwijzigingen, bestuurswijzigingen én uitschrijvingen. Hierbij analyseer je de gevolgen van de wijzigingen op de bancaire producten en op basis van deze analyse zet je de juiste acties uit. Je zorgt voor een positieve klantbeleving en daarmee realiseer en verhoog je de klantwaarde en klanttevredenheid. Daarnaast identificeer je knelpunten en lever een proactieve bijdrage aan de optimalisatie van processen. Deze KvK-wijzigingen dragen voor de bank diverse risico’s met zich mee en daarom kan jij een belangrijke toegevoegde waarde leveren.

Prettig samenwerken
· Als nieuw onderdeel van de reeds bestaande KVK-Desk (80 medewerkers);
· samen het project aangaan met zo’n 36 directe collega’s;
· 32 - 36 uur per week.

Plezier & werk ‘’Het leuke aan het werken bij de KVK-desk vind ik de afwisselingen in het werk van basis tot complex. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel ga ik graag de uitdaging voor complexe dossiers aan.’’

Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Denk bijvoorbeeld aan het ondersteunen van commerciële klantprocessen van onze zakelijke klanten. Je besteed ongeveer 50% van je tijd aan administratieve werkzaamheden. De overige 50% heb je klantcontact (uitgaande telefonie). Ook lever je een bijdrage aan de procesoptimalisatie binnen de afdeling.

Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de KVK-Desk.

‘Samen worden we elke dag een stap beter. Het motto van de KVK-desk. Doordat we een redelijk jonge afdeling zijn, staan nog niet alle processen in beton gegoten. Hierdoor heeft elke medewerker direct invloed op hoe wij morgen ons werk weer een stap beter kunnen doen voor onze bank, voor onze klant en natuurlijk voor al onze medewerkers.’
Lisa Osnabrugge, Teamlead KVK-Desk

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het beantwoorden van klantvragen m.b.t. KVK wijzigingen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 open team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
· HBO werk- en denkniveau;
· Ervaring met Siebel en ervaring binnen de Rabobank is een pré
· Ervaring met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen is een grote pré;
· Je durft collega’s feedback te geven en staat zelf volledig open om feedback te ontvangen;
· Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
· Focus op de klant;
· Anderen aanmoedigen, je bent een positief ingestelde teamspeler;
· Gericht op de oplossing en denkt mee in verbetermogelijkheden.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

Beschrijving:

* 10 FTE
* Inschaling in functieschaal 6, De medewerker in FG 6 pakt de meer complexe werkzaamheden op.
* De gewenste startdatum is juli, wordt nader afgestemd
* Rabobankervaring en Siebelervaring is een pré
* Hybride werken: verplichte kantoordag 1x per week en tijdens opleiding eerste 2 weken fulltime (1e week: 5 dagen 40 uur en 2e week: 4 dagen 32 uur) is verplicht op kantoor.
* ZZP niet geschikt.
* Gesprekken vinden plaats via een videocall.
* Belangrijk: eerste 4 weken geen vakantie. Vakantieplannen aub doorgeven op CV.

Wil jij je horizon verbreden en écht een toegevoegde waarde leveren voor onze zakelijke klanten én voor Rabobank? Dan is de functie van medewerker KvK Remediation voor jou wellicht een schot in de roos.

Jij & jouw functie Als Medewerker Kvk Remediation draag je bij door accuraat en klantgericht (voornamelijk complexe) klantvragen af te handelen. Je bent het aanspreekpunt op het gebied van KvK wijzigingen voor Rechtsvormwijzigingen, bestuurswijzigingen én uitschrijvingen. Hierbij analyseer je de gevolgen van de wijzigingen op de bancaire producten en op basis van deze analyse zet je de juiste acties uit. Je zorgt voor een positieve klantbeleving en daarmee realiseer en verhoog je de klantwaarde en klanttevredenheid. Daarnaast identificeer je knelpunten en lever een proactieve bijdrage aan de optimalisatie van processen. Deze KvK-wijzigingen dragen voor de bank diverse risico’s met zich mee en daarom kan jij een belangrijke toegevoegde waarde leveren.

Prettig samenwerken
· Als nieuw onderdeel van de reeds bestaande KVK-Desk (80 medewerkers);
· samen het project aangaan met zo’n 36 directe collega’s;
· 32 - 36 uur per week.

Plezier & werk ‘’Het leuke aan het werken bij de KVK-desk vind ik de afwisselingen in het werk van basis tot complex. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel ga ik graag de uitdaging voor complexe dossiers aan.’’

Een gemiddelde werkdag
Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Denk bijvoorbeeld aan het ondersteunen van commerciële klantprocessen van onze zakelijke klanten. Je besteed ongeveer 50% van je tijd aan administratieve werkzaamheden. De overige 50% heb je klantcontact (uitgaande telefonie). Ook lever je een bijdrage aan de procesoptimalisatie binnen de afdeling.

Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van de KVK-Desk.

‘Samen worden we elke dag een stap beter. Het motto van de KVK-desk. Doordat we een redelijk jonge afdeling zijn, staan nog niet alle processen in beton gegoten. Hierdoor heeft elke medewerker direct invloed op hoe wij morgen ons werk weer een stap beter kunnen doen voor onze bank, voor onze klant en natuurlijk voor al onze medewerkers.’
Lisa Osnabrugge, Teamlead KVK-Desk

Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het beantwoorden van klantvragen m.b.t. KVK wijzigingen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 open team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
· HBO werk- en denkniveau;
· Ervaring met Siebel en ervaring binnen de Rabobank is een pré
· Ervaring met rechtsvormwijzigingen en/of bestuurswijzigingen is een grote pré;
· Je durft collega’s feedback te geven en staat zelf volledig open om feedback te ontvangen;
· Grote hoeveelheden werk schrikken je niet af, maar motiveren je juist om samen te presteren;
· Focus op de klant;
· Anderen aanmoedigen, je bent een positief ingestelde teamspeler;
· Gericht op de oplossing en denkt mee in verbetermogelijkheden.

De recruiter

Mandy Hoogland

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.