Opdrachten

Rabobank Teammanager financieel beheer

Teammanager financieel beheer

Info

Functie

Teammanager financieel beheer

Locatie

Eindhoven

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

02.10.2022 - 27.02.2023

Opdrachtnummer

118878

Sluitingsdatum

date-icon08.09.2022 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Aanbiedingen kunnen alleen gedaan worden via onze portal Select, anders kunnen we deze helaas niet in behandeling nemen. Mocht je hulp hierbij nodig hebben dan kan je contact opnemen met onze afdeling support.

ZP: YES

OPTIONEEL Voor deze aanvraag geldt een inwerkperiode van 2 dagen tegen nultarief. Bij een aanbieding dient hier akkoord op gegeven te worden.

RABOJP00071314

Goed om te weten:
Deze aanvraag is geschikt voor een ZZP opdracht. De verwachting is dat het opzetten, implementeren ongeveer 6 maanden in beslag gaan nemen.

Jij & jouw functie

Als Teammanager financieel beheer ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en aansturing van de medewerkers in het team. Je draagt bij aan de doorontwikkeling van het team en daarmee (in)direct aan het leveren van correcte rekening courant verhoudingen met onze partners. Ook draag je bij aan het inrichten van nieuwe processen en coördineer je de werkzaamheden zodat onze klanten en partners correct bediend worden. ?

Boek resultaten
• Doorontwikkeling van het team naar een (nog) hogere mate van zelforganisering
• Zorgdragen voor een correcte financiële administratie en debiteurenbewaking
• Aansluiten van de nieuwe administraties en het optimaliseren van de bestaande administraties
• De processen en structuur van het team sluiten aan bij de ontwikkelingen binnen de afdeling

Feiten en cijfers
• Binnen de afdeling Ondersteuning Volmacht, Beursmakelaardij en Schadebehandeling (VBS)
• Samen met 3 directe teammanager collega’s
• 36 uur per week

Top 3 verantwoordelijkheden
• Aansturen van het team financieel beheer verzekeren
• Operationeel ondersteunen van het team bij issues
• Coördineren van de projecten om (nieuwe) administraties en processen aan te sluiten

Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team binnen de afdeling VBS.
De medewerkers omarmen nieuwe uitdagingen en reageren enthousiast op veranderingen. Het werken in zo’n positieve omgeving maakt mijn werk zo mooi!

Regine Vorstenbosch, Teammanager schadecentrum.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het correct en efficiënt uitvoeren van de financiële werkzaamheden, juist ook in de nieuwe administraties die we sinds 2022 voeren. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 betrokken team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau;
• Je beschikt over 3 jaar leidinggevende ervaring;
• Je hebt uitgebreide kennis van financiële verzekeringsprocessen, (verzekerings)producten en systemen;
• Probleemoplossend vermogen, communicatief, impact, stressbestendig;
• Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• LEAN certificering (pré) en je bent in staat om de LEAN-principes in de praktijk te brengen

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

Aanbiedingen kunnen alleen gedaan worden via onze portal Select, anders kunnen we deze helaas niet in behandeling nemen. Mocht je hulp hierbij nodig hebben dan kan je contact opnemen met onze afdeling support.

ZP: YES

OPTIONEEL Voor deze aanvraag geldt een inwerkperiode van 2 dagen tegen nultarief. Bij een aanbieding dient hier akkoord op gegeven te worden.

RABOJP00071314

Goed om te weten:
Deze aanvraag is geschikt voor een ZZP opdracht. De verwachting is dat het opzetten, implementeren ongeveer 6 maanden in beslag gaan nemen.

Jij & jouw functie

Als Teammanager financieel beheer ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en aansturing van de medewerkers in het team. Je draagt bij aan de doorontwikkeling van het team en daarmee (in)direct aan het leveren van correcte rekening courant verhoudingen met onze partners. Ook draag je bij aan het inrichten van nieuwe processen en coördineer je de werkzaamheden zodat onze klanten en partners correct bediend worden. ?

Boek resultaten
• Doorontwikkeling van het team naar een (nog) hogere mate van zelforganisering
• Zorgdragen voor een correcte financiële administratie en debiteurenbewaking
• Aansluiten van de nieuwe administraties en het optimaliseren van de bestaande administraties
• De processen en structuur van het team sluiten aan bij de ontwikkelingen binnen de afdeling

Feiten en cijfers
• Binnen de afdeling Ondersteuning Volmacht, Beursmakelaardij en Schadebehandeling (VBS)
• Samen met 3 directe teammanager collega’s
• 36 uur per week

Top 3 verantwoordelijkheden
• Aansturen van het team financieel beheer verzekeren
• Operationeel ondersteunen van het team bij issues
• Coördineren van de projecten om (nieuwe) administraties en processen aan te sluiten

Samen bereiken we meer dan alleen
We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team binnen de afdeling VBS.
De medewerkers omarmen nieuwe uitdagingen en reageren enthousiast op veranderingen. Het werken in zo’n positieve omgeving maakt mijn werk zo mooi!

Regine Vorstenbosch, Teammanager schadecentrum.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij het correct en efficiënt uitvoeren van de financiële werkzaamheden, juist ook in de nieuwe administraties die we sinds 2022 voeren. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 betrokken team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent
• Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau;
• Je beschikt over 3 jaar leidinggevende ervaring;
• Je hebt uitgebreide kennis van financiële verzekeringsprocessen, (verzekerings)producten en systemen;
• Probleemoplossend vermogen, communicatief, impact, stressbestendig;
• Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
• LEAN certificering (pré) en je bent in staat om de LEAN-principes in de praktijk te brengen

De recruiter

Bart Bult

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.