Opdrachten

CIZ Projectleider implementatie ICT Dienstverlening

Projectleider implementatie ICT Dienstverlening

Info

Functie

Projectleider implementatie ICT Dienstverlening

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

30.04.2023 - 31.10.2023

Opdrachtnummer

133953

Sluitingsdatum

date-icon07.04.2023 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

In samenwerking met de externe leverancier:
•    Opstellen projectplan (aanpak, planning, risico’s, etc)
•    Leidinggeven geven aan projectteam. Het begeleiden van een team en het bevorderen van een goede samenwerking tussen verschillende afdelingen (gebruikers), deelprojecten en de leverancier
•    maken van werkschema’s en het verdelen van taken
•    administratieve taken, bv urenregistratie
•    afstemmen / onderhandelen met leverancier(s)
•    monitoren en rapporteren van de voortgang van het project aan programmamanager en/of leidinggevende
•    oplossen van eventuele problemen of tegenslagen die zich tijdens het project ontvouwen en voordoen

Achtergrond opdracht

Het CIZ is gestart met een programma voor de ontwikkeling en implementatie van drie percelen. Het eerste perceel betreft een nieuwe primaire applicatie op basis van een Dynamisch Case Management systeem die door een externe partij zal worden gebouwd en worden beheerd. Daarnaast loopt er op dit moment een implementatie voor een nieuwe Data & Analytics dienstverlening die hierop zal aansluiten. Het derde perceel bestaat uit de implementatie van de overige ICT Dienstverlening, welke bestaat uit locatiediensten (o.a servicedesk, connectiviteit, printers, wifi, telefonie) en werkplekken. Voor de implementatie van dit perceel is het CIZ op zoek naar een projectleider

Eisen & wensen

•    ervaring met het leiden van een project (van initiatie t/m decharche) met een realisatie van een ICT omgeving (zoals bovenstaand beschreven) door een externe partij in de afgelopen 3 jaar
•    probleemoplossend vermogen
•    ervaring met de benodigde logistieke processen, zoals vervanging van Wifi punten, c.q. werkplekken (laptops en surfaces)
•    ervaring met testen
•    stressbestendig
•    communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
•    kennis van de beschreven locatiediensten en (inrichting van) werkplekken
•    Ervaring met het werken in een overheidsorganisatie op het snijvlak van informatievoorziening en IT is een pré

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

CIZ

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

In samenwerking met de externe leverancier:
•    Opstellen projectplan (aanpak, planning, risico’s, etc)
•    Leidinggeven geven aan projectteam. Het begeleiden van een team en het bevorderen van een goede samenwerking tussen verschillende afdelingen (gebruikers), deelprojecten en de leverancier
•    maken van werkschema’s en het verdelen van taken
•    administratieve taken, bv urenregistratie
•    afstemmen / onderhandelen met leverancier(s)
•    monitoren en rapporteren van de voortgang van het project aan programmamanager en/of leidinggevende
•    oplossen van eventuele problemen of tegenslagen die zich tijdens het project ontvouwen en voordoen

Achtergrond opdracht

Het CIZ is gestart met een programma voor de ontwikkeling en implementatie van drie percelen. Het eerste perceel betreft een nieuwe primaire applicatie op basis van een Dynamisch Case Management systeem die door een externe partij zal worden gebouwd en worden beheerd. Daarnaast loopt er op dit moment een implementatie voor een nieuwe Data & Analytics dienstverlening die hierop zal aansluiten. Het derde perceel bestaat uit de implementatie van de overige ICT Dienstverlening, welke bestaat uit locatiediensten (o.a servicedesk, connectiviteit, printers, wifi, telefonie) en werkplekken. Voor de implementatie van dit perceel is het CIZ op zoek naar een projectleider

Eisen & wensen

•    ervaring met het leiden van een project (van initiatie t/m decharche) met een realisatie van een ICT omgeving (zoals bovenstaand beschreven) door een externe partij in de afgelopen 3 jaar
•    probleemoplossend vermogen
•    ervaring met de benodigde logistieke processen, zoals vervanging van Wifi punten, c.q. werkplekken (laptops en surfaces)
•    ervaring met testen
•    stressbestendig
•    communicatieve vaardigheden in woord en geschrift
•    kennis van de beschreven locatiediensten en (inrichting van) werkplekken
•    Ervaring met het werken in een overheidsorganisatie op het snijvlak van informatievoorziening en IT is een pré

De recruiter

Emiel Schnell

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.