Opdrachten

ING Bank N.V. Customer Journey Expert - Channel Management III

Customer Journey Expert - Channel Management III

Info

Functie

Customer Journey Expert - Channel Management III

Locatie

Amsterdam

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

28.02.2024 - 19.12.2024

Opdrachtnummer

154914

Sluitingsdatum

date-icon05.03.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

ING is een geweldige plek om tijdelijk te werken: er zijn altijd uitstekende mogelijkheden voor initiatiefrijke mensen die het verschil willen maken. Wij nemen slimme mensen aan zoals jij, om wat je kunt en wat je drijft. Als jij bij een bedrijf wilt werken waarin je bent omgeven door inspirerende en behulpzame collega’s in een informele en internationale omgeving, dan is er geen betere plek dan bij ons. Wij zijn op zoek naar een Customer Journey Expert met affiniteit voor het thema Financiele Gezondheid en specifieke kennis over uitkeringen. De Customer Journey Expert houdt zich bezig met de optimalisatie van de digitale klant reis, kennis over de digitale kanalen is dus een must. In samenwerking met customer journey experts, data analisten en risk collega's zullen er nieuwe initatieven van de grond komen om onze klanten te helpen financieel gezonder te worden. Zie jij overal nieuwe kansen en word jij enthousiast van het opzetten van nieuwe projecten?

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

ING Bank N.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

ING is een geweldige plek om tijdelijk te werken: er zijn altijd uitstekende mogelijkheden voor initiatiefrijke mensen die het verschil willen maken. Wij nemen slimme mensen aan zoals jij, om wat je kunt en wat je drijft. Als jij bij een bedrijf wilt werken waarin je bent omgeven door inspirerende en behulpzame collega’s in een informele en internationale omgeving, dan is er geen betere plek dan bij ons. Wij zijn op zoek naar een Customer Journey Expert met affiniteit voor het thema Financiele Gezondheid en specifieke kennis over uitkeringen. De Customer Journey Expert houdt zich bezig met de optimalisatie van de digitale klant reis, kennis over de digitale kanalen is dus een must. In samenwerking met customer journey experts, data analisten en risk collega's zullen er nieuwe initatieven van de grond komen om onze klanten te helpen financieel gezonder te worden. Zie jij overal nieuwe kansen en word jij enthousiast van het opzetten van nieuwe projecten?

De recruiter

Walter Londema

HeadFirst

Deel deze opdracht