Opdrachten

Rabobank Medior Procesmanager Authorization Management

Medior Procesmanager Authorization Management

Info

Functie

Medior Procesmanager Authorization Management

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

09.10.2024 - 31.05.2025

Opdrachtnummer

215751

Sluitingsdatum

date-icon24.10.2024 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

* 1 FTE 

* Duur: 9 maanden 

* Niet geschikt voor ZZP

* Voorkeur 36 uur (32 uur mogelijk) 

* Hybride werken: balans tussen thuiswerken en werken op kantoor. Dit is 1x in de maand op locatie in Utrecht en 1x in de maand op locatie in Eindhoven.

Medior Procesmanager Authorization Management

Ben jij de professional die onze domeinen gaat helpen op het gebied van beheersbare en toekomstbestendige processen met een focus op risico en kwaliteit?

Jij & jouw functie

Onze dienstverlening groeit en dat vraagt om gedegen coördinatie. Als Procesmanager Authorization Management, onderdeel van het Center of Operational Excellence Operations, denk je in kansen en zorg je ervoor dat onze blauwdruk verder wordt uitgerold. Je zorgt ervoor dat afdelingen inspraak hebben bij standaarden en dat zij de vastgestelde processen en dienstverlening opvolgen. Je brengt specifieke kennis in op het gebied van IAM-processen, risico- en kwaliteitsmanagement en standaarden.

Samen met collega procesmanagers en het support team zorg jij voor een goed lopend autorisatieproces.

Voorbeelden uit de praktijk: In de praktijk ben je business line partner voor één of meerdere van onze domeinen. Doordat jij het aanspreekpunt bent weet jij wat er speelt en welke changes er aan komen. Hier kun je je collega’s in meenemen zodat er een juiste prioritering kan plaatsvinden voor onze backlog. Daarnaast coach en ondersteun je de junior procesmanagers. Waar nodig ga je in gesprek met de business om informatie op te halen.

Als procesmanager bied je ondersteuning en geef je gevraagd en ongevraagd advies. Je hebt veel kennis van de verschillende aspecten die nodig zijn van het vakgebied procesmanagement en autorisaties. Dit weet je op waarde te schatten in de context van een domein.

Top 3 verantwoordelijkheden

Continu zoeken naar verbetermogelijkheden en nieuwe inzichten, en deze enthousiast overbrengen op stakeholders en collega’s. Dit zorgt voor een dynamische werkomgeving waarin bestaande processen steeds meer te maken krijgen met veranderprogramma’s. Bij escalaties soepel de rol van trouble shooter aannemen, de juiste mensen mobiliseren en beslissingen nemen. Zorgen voor een in control autorisatielandschap, gebaseerd op het principe ‘need to have’.

Feiten & cijfers:

Samen bereiken we meer dan alleen. We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team Authorization Management. De 20 mensen van team Authorization Management worden binnen de bank ingezet om processen naar een hoger niveau te tillen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 gefocust team binnen Rabobank.

Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent:
HBO werk- en denkniveau.
Affiniteit met Procesmanagement.
Ervaring met Identity & Access Management. Klantgerichtheid en stakeholdermanagement. Collaborating: stimuleren van samenwerking Complex problem solving: gericht op de oplossing Ben je in het bezig van je Lean Green Belt Certificering dan is dat een pré Rabobank werkervaring is een pré

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Rabobank

Rolomschrijving en taakafspraken

* 1 FTE 

* Duur: 9 maanden 

* Niet geschikt voor ZZP

* Voorkeur 36 uur (32 uur mogelijk) 

* Hybride werken: balans tussen thuiswerken en werken op kantoor. Dit is 1x in de maand op locatie in Utrecht en 1x in de maand op locatie in Eindhoven.

Medior Procesmanager Authorization Management

Ben jij de professional die onze domeinen gaat helpen op het gebied van beheersbare en toekomstbestendige processen met een focus op risico en kwaliteit?

Jij & jouw functie

Onze dienstverlening groeit en dat vraagt om gedegen coördinatie. Als Procesmanager Authorization Management, onderdeel van het Center of Operational Excellence Operations, denk je in kansen en zorg je ervoor dat onze blauwdruk verder wordt uitgerold. Je zorgt ervoor dat afdelingen inspraak hebben bij standaarden en dat zij de vastgestelde processen en dienstverlening opvolgen. Je brengt specifieke kennis in op het gebied van IAM-processen, risico- en kwaliteitsmanagement en standaarden.

Samen met collega procesmanagers en het support team zorg jij voor een goed lopend autorisatieproces.

Voorbeelden uit de praktijk: In de praktijk ben je business line partner voor één of meerdere van onze domeinen. Doordat jij het aanspreekpunt bent weet jij wat er speelt en welke changes er aan komen. Hier kun je je collega’s in meenemen zodat er een juiste prioritering kan plaatsvinden voor onze backlog. Daarnaast coach en ondersteun je de junior procesmanagers. Waar nodig ga je in gesprek met de business om informatie op te halen.

Als procesmanager bied je ondersteuning en geef je gevraagd en ongevraagd advies. Je hebt veel kennis van de verschillende aspecten die nodig zijn van het vakgebied procesmanagement en autorisaties. Dit weet je op waarde te schatten in de context van een domein.

Top 3 verantwoordelijkheden

Continu zoeken naar verbetermogelijkheden en nieuwe inzichten, en deze enthousiast overbrengen op stakeholders en collega’s. Dit zorgt voor een dynamische werkomgeving waarin bestaande processen steeds meer te maken krijgen met veranderprogramma’s. Bij escalaties soepel de rol van trouble shooter aannemen, de juiste mensen mobiliseren en beslissingen nemen. Zorgen voor een in control autorisatielandschap, gebaseerd op het principe ‘need to have’.

Feiten & cijfers:

Samen bereiken we meer dan alleen. We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team Authorization Management. De 20 mensen van team Authorization Management worden binnen de bank ingezet om processen naar een hoger niveau te tillen. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 gefocust team binnen Rabobank.

Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.

Jij & jouw talent:
HBO werk- en denkniveau.
Affiniteit met Procesmanagement.
Ervaring met Identity & Access Management. Klantgerichtheid en stakeholdermanagement. Collaborating: stimuleren van samenwerking Complex problem solving: gericht op de oplossing Ben je in het bezig van je Lean Green Belt Certificering dan is dat een pré Rabobank werkervaring is een pré

De recruiter

Dennis Vesters

HeadFirst

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.