Opdrachten
Info
Functie
Specialist Beheer Vermogen Particulieren ALocatie
NederlandUren per week
36 uren per weekLooptijd
02.03.2025 - 30.12.2025Opdrachtnummer
225897Sluitingsdatum
Goed om te weten:
- 1 FTE - Niet geschikt voor ZZP
- Gewenste startdatum 3-3-2025 - 36 uur (32 uur bespreekbaar)
- Hybride werken: thuiswerken en 1x per maand een samenwerk dag op kantoor te Utrecht - 80% klantcontact / 20% administratieve werkzaamheden
Belangrijk:
- WFT basis vereist en reeds in bezit
- WFT Vermogen vereist en reeds in bezit ****** Op CV vermelden tot wanneer de PE geldig is.
- Rabobank werkervaring pré - Minimaal MBO4 diploma in bezit
Stel je eens voor dat je de kans krijgt een nieuwe draai aan je carrière te geven, jouw vaardigheden verder te ontwikkelen door onze klanten te helpen om zelfverzekerd financiële keuzes te kunnen maken.
Jij & jouw functie Als Specialist Beheer Vermogen Particulieren (BVP) A draag je bij door klantvragen binnen de scope van BVP die zowel telefonisch, virtueel of via
Siebel binnenkomen te beantwoorden.
Prettig samenwerken
• binnen het team Beheer Vermogen Particulieren
• Jij haalt energie uit het dagelijks schakelen met klanten en collega’s binnen verschillende teams van de Rabobank
• 32-36 uur per week
Plezier & werk “Het werk bij BVP is erg leuk omdat je altijd een hele afwisselende dag hebt. Verschillende werkzaamheden, verschillende klanten: het maakt je dag nooit hetzelfde. Klantcontact is elke dag een feest.? Jacqueline van Schagen, Specialist Beheer Vermogen Particulieren A
Een gemiddelde werkdag Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Denk dan bijvoorbeeld aan het begeleiden van de klant naar de juiste oplossing op basis van zijn behoefte, waarbij je deze het gevoel geeft dat hij direct geholpen is. Dat kan ook betekenen dat je, wanneer de klant hier de voorkeur voor heeft, een direct gesprek voert bij passende doelgroepen. Wanneer de vraag complexer is zet je deze door naar de 2e lijnsopvang of plan je hiervoor een beheergesprek in. Daarnaast bel je proactief klanten uit verschillende doelgroepen voor het maken van een afspraak voor een beheergesprek en plant deze in bij een Specialist Beheer Vermogen Particulieren B.
Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Beheer Vermogen Particulieren. “Elke dag een stapje extra zetten voor onze klanten en van elkaar leren is vanzelfsprekend bij ons” Emma Zwijnenburg, Teamleider.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij aan de organisatiedoelstelling de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 ondersteunend team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
• HBO denk en werkervaring en kent de systemen binnen de bank (Siebel etc.)
•WFT basis vereist en reeds in bezit
• Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over goede luister- en gespreksvaardigheden.
• Aantoonbare werkervaring op het gebied van telefonisch en virtueel klantcontact
• Gericht op de oplossing
• Stimuleren van samenwerking
• Ondubbelzinnig eigenaarschap pakken
Salarisschaal: FPT06RG007RG
Rabobank
Goed om te weten:
- 1 FTE - Niet geschikt voor ZZP
- Gewenste startdatum 3-3-2025 - 36 uur (32 uur bespreekbaar)
- Hybride werken: thuiswerken en 1x per maand een samenwerk dag op kantoor te Utrecht - 80% klantcontact / 20% administratieve werkzaamheden
Belangrijk:
- WFT basis vereist en reeds in bezit
- WFT Vermogen vereist en reeds in bezit ****** Op CV vermelden tot wanneer de PE geldig is.
- Rabobank werkervaring pré - Minimaal MBO4 diploma in bezit
Stel je eens voor dat je de kans krijgt een nieuwe draai aan je carrière te geven, jouw vaardigheden verder te ontwikkelen door onze klanten te helpen om zelfverzekerd financiële keuzes te kunnen maken.
Jij & jouw functie Als Specialist Beheer Vermogen Particulieren (BVP) A draag je bij door klantvragen binnen de scope van BVP die zowel telefonisch, virtueel of via
Siebel binnenkomen te beantwoorden.
Prettig samenwerken
• binnen het team Beheer Vermogen Particulieren
• Jij haalt energie uit het dagelijks schakelen met klanten en collega’s binnen verschillende teams van de Rabobank
• 32-36 uur per week
Plezier & werk “Het werk bij BVP is erg leuk omdat je altijd een hele afwisselende dag hebt. Verschillende werkzaamheden, verschillende klanten: het maakt je dag nooit hetzelfde. Klantcontact is elke dag een feest.? Jacqueline van Schagen, Specialist Beheer Vermogen Particulieren A
Een gemiddelde werkdag Ben je benieuwd wat er op een gemiddelde werkdag op jouw to-do lijst staat? Denk dan bijvoorbeeld aan het begeleiden van de klant naar de juiste oplossing op basis van zijn behoefte, waarbij je deze het gevoel geeft dat hij direct geholpen is. Dat kan ook betekenen dat je, wanneer de klant hier de voorkeur voor heeft, een direct gesprek voert bij passende doelgroepen. Wanneer de vraag complexer is zet je deze door naar de 2e lijnsopvang of plan je hiervoor een beheergesprek in. Daarnaast bel je proactief klanten uit verschillende doelgroepen voor het maken van een afspraak voor een beheergesprek en plant deze in bij een Specialist Beheer Vermogen Particulieren B.
Samen bereiken we meer dan alleen We geloven in de kracht van verschillen. Juist door de verschillen van mensen te combineren worden we een nog betere bank. We zijn dan ook benieuwd naar wat jij toevoegt aan ons team van Beheer Vermogen Particulieren. “Elke dag een stapje extra zetten voor onze klanten en van elkaar leren is vanzelfsprekend bij ons” Emma Zwijnenburg, Teamleider.
Jouw toekomstige collega’s verwelkomen je graag. Zij kunnen jouw hulp goed gebruiken bij aan de organisatiedoelstelling de meest klantgerichte bank van Nederland te zijn. Samenwerken is hierbij onze werkwijze; als 1 ondersteunend team binnen Rabobank. Over Rabobank gesproken: we zijn een Nederlandse bank, actief in 38 landen voor onze ruim 9.500.000 klanten. Met deze klanten, onze leden en partners werken we zij aan zij aan een wereld waarin iedereen genoeg en gezond te eten heeft. Dichter bij huis werken we aan een land waarin gelukkige mensen wonen, werken en ondernemen.
Jij & jouw talent
• HBO denk en werkervaring en kent de systemen binnen de bank (Siebel etc.)
•WFT basis vereist en reeds in bezit
• Je bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over goede luister- en gespreksvaardigheden.
• Aantoonbare werkervaring op het gebied van telefonisch en virtueel klantcontact
• Gericht op de oplossing
• Stimuleren van samenwerking
• Ondubbelzinnig eigenaarschap pakken
Salarisschaal: FPT06RG007RG
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.