Factuurstatus in Select verder verbeterd

Factuurstatus in Select verder verbeterd

Wist je dat onze afdeling Finance maar liefst 500.000 facturen per jaar verwerkt? Hierover ontvangen zij uiteraard ook vragen, van leveranciers en zp’ers. Goed nieuws: deze vragen krijg je door verbeteringen van de factuurstatus direct beantwoord in Select!

Zp’ers en leveranciers kunnen in Select in één oogopslag zien welke facturen betaald zijn of wanneer een betaling gepland is. Helaas gaf het nog geen antwoord op vragen, zoals ‘Wanneer ontvang ik mijn reversed bill?’, ‘Ik ben mijn mail kwijt, kunnen jullie de bijlage van mijn reversed bill opnieuw versturen?’ of ‘Hebben jullie nogmaals mijn Premium factuur?’. Tot nu!

 

Om jou nog beter zicht te geven op verstuurde facturen, zijn een aantal belangrijke verbeteringen in de factuurstatus doorgevoerd:

  • Het tabblad factuurstatus is verplaatst van een subtab op het dashboard naar een prominent menu-item ‘Facturen’.
  • Door een factuur te openen, kun je de factuurbijlage uit AFAS downloaden.
  • Niet in behandeling genomen facturen zijn kleiner gemaakt en standaard dichtgeklapt. Op deze manier heb beter zicht op de openstaande posten. Afgehandelde facturen zijn standaard verborgen.
  • Coming soon: weergave van reden van een geblokkeerde factuur. Zodat je hierover, naast een mail en notificatie, ook geïnformeerd wordt via de factuurstatus.
  • Coming soon: facturen voor de Professionals & Partners services zichtbaar maken.

Youri Snip