Opdrachten
Info
Functie
Medewerker Klantcommunicatie (Wlz)Locatie
Den HaagUren per week
36 uren per weekLooptijd
16.10.2022 - 27.02.2023Opdrachtnummer
120927Sluitingsdatum
Als medewerker Klantcommunicatie bij het CAK werk je in een stevig veranderende organisatie mee aan het versterken van onze corporate identiteit en vertaal je de communicatiestrategie in concrete uitingen en content. Jij zorgt ervoor dat de dienstverlening die er is duidelijk overkomt bij onze klanten op alle niveaus. Je denkt mee en geeft advies over hoe wij ervoor zorgen dat alle communicatiekanalen goed met elkaar corresponderen. Denk hierbij aan alle uitingen binnen de regeling wlz, zoals brieven, de website en de mijn CAK omgeving waarbij de klant altijd centraal staat. Jij adviseert en denkt mee vanuit verschillende projectgroepen samen met collega's uit de regeling, IT & het management. Is er een wetswijziging? Wat betekent dat voor onze klanten? En hoe brengen wij die boodschap het beste over?
Als medewerker Klantcommunicatie houd je veranderingen in je regeling in de gaten en signaleer je op tijd de impact op de klant. Je deinst niet terug voor ad hoc werkzaamheden en weet de juiste communicatiemiddelen in te zetten bij voorlichtingsacties en/of incidenten. Je hebt een hoge verantwoordelijkheidsgevoel en vrij weinig aansturing of controle nodig, omdat je aanvoelt welke taken prioriteit hebben.
Op de afdeling Klantmanagement Wlz kom je terecht in een zelfsturend team van twee medewerkers klantcommunicatie en twee adviseurs klantcommunicatie. Zij houden zich dagelijks bezig met het verbeteren en vernieuwen van de klantreis. Concreet betekent dit dat jij je klant door en door leert kennen, en vanuit die kennis en ervaring op dagelijkse basis bezig bent met het optimaliseren van de klantervaring.
Dit heb en neem jij mee
• een afgeronde hbo opleiding in de richting van communicatie
• minstens 3 jaar ervaring als medewerker Klantcommunicatie in een (middel) grote organisatie.
• Heb je ervaring binnen een overheidsinstantie? Dan heb je zeker een streepje voor!
• een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
• jij kan goed schakelen op meerdere niveau's en bent niet bang om initiatief te nemen
• een energieke, proactieve, daadkrachtige en scherpe persoonlijkheid die stevig in zijn/haar schoenen staat.
Centraal Administratie Kantoor (CAK)
Als medewerker Klantcommunicatie bij het CAK werk je in een stevig veranderende organisatie mee aan het versterken van onze corporate identiteit en vertaal je de communicatiestrategie in concrete uitingen en content. Jij zorgt ervoor dat de dienstverlening die er is duidelijk overkomt bij onze klanten op alle niveaus. Je denkt mee en geeft advies over hoe wij ervoor zorgen dat alle communicatiekanalen goed met elkaar corresponderen. Denk hierbij aan alle uitingen binnen de regeling wlz, zoals brieven, de website en de mijn CAK omgeving waarbij de klant altijd centraal staat. Jij adviseert en denkt mee vanuit verschillende projectgroepen samen met collega's uit de regeling, IT & het management. Is er een wetswijziging? Wat betekent dat voor onze klanten? En hoe brengen wij die boodschap het beste over?
Als medewerker Klantcommunicatie houd je veranderingen in je regeling in de gaten en signaleer je op tijd de impact op de klant. Je deinst niet terug voor ad hoc werkzaamheden en weet de juiste communicatiemiddelen in te zetten bij voorlichtingsacties en/of incidenten. Je hebt een hoge verantwoordelijkheidsgevoel en vrij weinig aansturing of controle nodig, omdat je aanvoelt welke taken prioriteit hebben.
Op de afdeling Klantmanagement Wlz kom je terecht in een zelfsturend team van twee medewerkers klantcommunicatie en twee adviseurs klantcommunicatie. Zij houden zich dagelijks bezig met het verbeteren en vernieuwen van de klantreis. Concreet betekent dit dat jij je klant door en door leert kennen, en vanuit die kennis en ervaring op dagelijkse basis bezig bent met het optimaliseren van de klantervaring.
Dit heb en neem jij mee
• een afgeronde hbo opleiding in de richting van communicatie
• minstens 3 jaar ervaring als medewerker Klantcommunicatie in een (middel) grote organisatie.
• Heb je ervaring binnen een overheidsinstantie? Dan heb je zeker een streepje voor!
• een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
• jij kan goed schakelen op meerdere niveau's en bent niet bang om initiatief te nemen
• een energieke, proactieve, daadkrachtige en scherpe persoonlijkheid die stevig in zijn/haar schoenen staat.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.