Opdrachten
Info
Functie
PartnermanagerLocatie
Den HaagUren per week
32 uren per weekLooptijd
31.07.2023 - 30.11.2023Opdrachtnummer
139895Sluitingsdatum
Als Partnermanager ai ben je het eerste aanspreekpunt voor onze twee partners in klantcontact en daarnaast de externe ICT leveranciers van de afdelingen Wmo en Klantservices. In de rol van Partnermanager ben jij verantwoordelijk dat de dienstverlening wordt geleverd conform de verwachtingen. Dit doe je door het maken en onderhouden van service-afspraken met leveranciers en de interne klant met als doel om de huidige kwaliteit van de dienstverlening te handhaven én verder te ontwikkelen. Jouw aanpak is gericht op samenwerking en samenhang waarbij klantgerichtheid en leveren en borgen van kwaliteit prioriteit hebben.
Wat ga jij doen?
• De Partnermanager is verantwoordelijk voor het onderhouden van de gemaakte service-afspraken met de leveranciers en interne klant en werkt aan positief relatiemanagement.
• Jij bent het operationele aanspreekpunt richting de leveranciers en weet hoe zij presteren. Je signaleert afwijkingen in de performance, analyseert deze en spreekt de leverancier hier ook op aan.
• Jij hebt grondige kennis van de (contractuele) afspraken met deze leveranciers, bent in staat om actief mee te denken en indien nodig adviserend op te stellen. Je handelt pro-actief in het signaleren van mogelijke knelpunten en kansen om de dienstverlening en klantgerichtheid te verbeteren.
• De Partnermanager schakelt ook veel met interne klanten, zoekt proactief de verbinding en bouwt zo een goede relatie op. Hierdoor weet jij als geen ander wat er speelt binnen de afdeling, ben je op de hoogte van hun uitdagingen en weet je waar knelpunten zitten. Je voelt je comfortabel als ‘spin in het web’ en houdt rekening met alle stakeholders in de keten.
• Jij daagt de interne organisatie uit om de klanttevredenheid continu te verbeteren. Je weet als geen ander hoe je collega's hierin kunt enthousiasmeren en doet dat op een positieve en oplossingsgerichte manier.
Functie-eisen
• Je hebt een HBO of WO werk- en denkniveau
• Je beschikt over 5 jaar relevante werkervaring in het managen van een externe leverancier op het gebied van klantcontact
• De wereld van het klantcontact kent geen geheimen voor jou en je weet wat er nodig is voor het neerzetten van optimale prestaties, van strategie tot op de werkvloer
• Je bent communicatief vaardig, organisatie- en bestuur sensitief, en in staat te schakelen tussen IT en business.
• Je staat stevig in je schoenen met betrekking tot het aanspreken van anderen op de prestaties, waarbij je oog houdt voor de relatie.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
Centraal Administratie Kantoor (CAK)
Als Partnermanager ai ben je het eerste aanspreekpunt voor onze twee partners in klantcontact en daarnaast de externe ICT leveranciers van de afdelingen Wmo en Klantservices. In de rol van Partnermanager ben jij verantwoordelijk dat de dienstverlening wordt geleverd conform de verwachtingen. Dit doe je door het maken en onderhouden van service-afspraken met leveranciers en de interne klant met als doel om de huidige kwaliteit van de dienstverlening te handhaven én verder te ontwikkelen. Jouw aanpak is gericht op samenwerking en samenhang waarbij klantgerichtheid en leveren en borgen van kwaliteit prioriteit hebben.
Wat ga jij doen?
• De Partnermanager is verantwoordelijk voor het onderhouden van de gemaakte service-afspraken met de leveranciers en interne klant en werkt aan positief relatiemanagement.
• Jij bent het operationele aanspreekpunt richting de leveranciers en weet hoe zij presteren. Je signaleert afwijkingen in de performance, analyseert deze en spreekt de leverancier hier ook op aan.
• Jij hebt grondige kennis van de (contractuele) afspraken met deze leveranciers, bent in staat om actief mee te denken en indien nodig adviserend op te stellen. Je handelt pro-actief in het signaleren van mogelijke knelpunten en kansen om de dienstverlening en klantgerichtheid te verbeteren.
• De Partnermanager schakelt ook veel met interne klanten, zoekt proactief de verbinding en bouwt zo een goede relatie op. Hierdoor weet jij als geen ander wat er speelt binnen de afdeling, ben je op de hoogte van hun uitdagingen en weet je waar knelpunten zitten. Je voelt je comfortabel als ‘spin in het web’ en houdt rekening met alle stakeholders in de keten.
• Jij daagt de interne organisatie uit om de klanttevredenheid continu te verbeteren. Je weet als geen ander hoe je collega's hierin kunt enthousiasmeren en doet dat op een positieve en oplossingsgerichte manier.
Functie-eisen
• Je hebt een HBO of WO werk- en denkniveau
• Je beschikt over 5 jaar relevante werkervaring in het managen van een externe leverancier op het gebied van klantcontact
• De wereld van het klantcontact kent geen geheimen voor jou en je weet wat er nodig is voor het neerzetten van optimale prestaties, van strategie tot op de werkvloer
• Je bent communicatief vaardig, organisatie- en bestuur sensitief, en in staat te schakelen tussen IT en business.
• Je staat stevig in je schoenen met betrekking tot het aanspreken van anderen op de prestaties, waarbij je oog houdt voor de relatie.
Aanvullende informatie
Wanneer u bij ons als leverancier een professional aanbiedt en deze wordt geplaatst, hebben we informatie van u als contractpartij nodig, onder andere met betrekking tot de Wet keten- en inlenersaansprakelijkheid.
De ‘WKA’ heeft als doel om misbruik te voorkomen bij de afdracht van loonheffingen bij alle schakels in de keten; van leverancier tot opdrachtgever.
Wij dekken deze risico’s voor onze opdrachtgevers af middels een geblokkeerde rekening, de G-rekening.
Dit is een rekening waarop een gedeelte van het factuurbedrag wordt gestort en waarvan u de loonheffingen en BTW kunt betalen aan de Belastingdienst.
Het af te storten % hangt ervan af of u een SNA-certificering (NEN-4400-1 of NEN-4400-2) heeft of niet en of uw bedrijf in Nederland of daarbuiten is gevestigd. De G-rekening kunt u aanvragen bij de Belastingdienst.
Indien u geen G-rekening kunt krijgen (en u kunt hier bewijs van de Belastingdienst van overleggen) dan heeft u ook de mogelijkheid elk kwartaal een accountantsverklaring (assurance report inzake inlening personeel) aan te leveren.
Hierin zal een gecertificeerd accountant (AA of RA) een verklaring afgeven over de juistheid, volledigheid en tijdigheid van de afdrachten. Let wel, de kosten voor deze verklaring komen voor uw eigen rekening.
HeadFirst
Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.