Als leverancier heb jij dagelijks te maken met randzaken rondom de opdracht van jouw professionals. Wij nemen dit graag uit handen. Dit kan in de vorm van twee type dienstverleningen: payroll en HR-advies.
Payroll
Met onze payrolldienstverlening verzorgen wij alle risico’s en administratieve randzaken rondom (flexibele) arbeid. Professionals komen voor de duur van de opdracht op de loonlijst van HeadFirst. Geen omkijken meer naar personeelszaken, fiscale verplichtingen en andere tijdrovende randzaken.
De voordelen voor jou:
HR-advies
Als leverancier heb jij ook te maken met andere arbeidsrechtelijke zaken en wet- en regelgeving. Deze ingewikkelde thema’s vragen om de juiste kennis en expertise. Wij staan voor u klaar met persoonlijk en eerlijk advies.
De voordelen voor jou:
Wil jij meer weten over payroll en HR-advies voor leveranciers?
Wil jij met ons samenwerken? Dan maken wij graag kennis. Na jouw registratie neemt één van onze relatiemanagers contact met jou op. Hij of zij blijft jouw vaste contactpersoon en helpt jou bij vragen en commerciële kansen. Zelf initiatief nemen voor een constructief gesprek? We brengen je graag in contact met onze adviseur! Jij bereikt ons op 023 – 568 56 30